Gå til innhold

Til dere som har M-biler


Clevion
 Share

Anbefalte innlegg

Til dere som har M-biler, hvor er det dere forsikrer bilen deres, alder, kilometer i året og bonus? Til året så endrer lengden til jobb for min del seg ganske kraftig, jeg går fra å kjøre 17,000km i året til 6000km i året i forbindelse med jobb, så jeg sitter naturligvis å tenker på en M-bil. Har tittet litt rundt, og spesielt der jeg har best avtaler gjennom jobben (Gjensidige, YS fagforbund), så kommer jeg på 1800kr måneden for en M3/M4 (2014) på 8000km årlig, og 2500kr for M5/M6 (2012/2013) 8000km årlig, har 70% bonus selv på andre året, har alt av forsikringer som innbo, reise, ulykke osv i samme selskap som bilen jeg har idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, håk skrev:

Se bimmers's store forsikringstråd, kom inn en med M5 der nå :)

Se her ja, har tenkt på innlegget mitt en ukes tid, så kjekt med tråden du har laget, har ikke fått med meg den engang.

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Jeg sjekket en 2016 m3 på meg. Det var ca. 8000k. Jeg har 70% og er 27 år. Kjørelengde var vel 5 eller 8k

Dette var med If

Med If ja, de er veldig mye dyrere på min nåværende bil, jeg betaler 7700 i året på min 520D.

1 time siden, Thundercoil skrev:

Har E39 M5en hos gjensidige. Fullkasko. Egenandel på 4K. Alle førere over 24 år. 12k km. Betaler totalt 528kr/mnd. 70 %/4 år. Bergen Vest. Er totalkunde. Jeg fyller 30 i vinter og samboer er 30. 

Lavere sum enn det jeg betaler på min 520D, men kan vel ha noe med hvor jeg bor kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 M3

Totalkunde IF

75 % i mer enn 3 år. 0 % bonustap ved skade.

Kjørelengde: 8000km

Parkering i garasje

Førere over 24 år

Pris per år: 8644kr (uten trafikkforsikringsavgift)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...