Gå til innhold

Hjelp! Spylevæske i fotbrønn!?!


håk
 Share

Anbefalte innlegg

Hei..!

skulle fylle spylevæske på bilen og la kanna i fotbrønnen foran på passasjersiden mens jeg var på jobb, ikke spør hvorfor jeg ikke fylte ned engang...

kom tilbake og det luktet greit spylevæske i bilen, og kanna hadde selvfølgelig gått lekk! Tipper ca en liter rant ut i tøymatta som var søkkvåt, den har jeg tatt inn til tørk, men hva gjør jeg med selve teppegulvet? Har prøvd å tørke opp med en fille men det er fortsatt relativt vått...

skal bruke bilen på fjelltur i helgen, hva bør jeg gjøre? Livredd for rust fra innsiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spylervæske er det mye sprit/alkohol i så det vil fordunste, vil ikke være noe fare for rust, men ubehaglig lukt over tid. Så ville ha fått lånt meg en våt suger og sprayet noe apc som scholl spam eller lignende og  skuret dette inn, så sugd opp dette med våt sugeren. Så en runde med reint vann og suge dette opp for og få vekk såpe rester. Da blir du kvitt lukten også😊

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

hvor får man tak i våtsuger? Har de det på vaskehaller?

5 minutter siden, Sand1 skrev:

Spylervæske er det mye sprit/alkohol i så det vil fordunste, vil ikke være noe fare for rust, men ubehaglig lukt over tid. Så ville ha fått lånt meg en våt suger og sprayet noe apc som scholl spam eller lignende og  skuret dette inn, så sugd opp dette med våt sugeren. Så en runde med reint vann og suge dette opp for og få vekk såpe rester. Da blir du kvitt lukten også😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...