Gå til innhold

Imola red 2


SaintPablo
 Share

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, Marius2002 skrev:

Fin farge, kjør på :)

 

Takker:)

Er ein 2008 mod som har gått 166k km. Selger vil ha 138k for den. Greit utstyrt, og har blant anna m-sport, automat, soltak og ellers vanlig standardutstyr. Grei pris?

Endret av SaintPablo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Peak skrev:

Grei pris og nøyaktig der den bør ligge dersom tilstand ellers er bra og bilen jevnlig er fulgt opp på sine serviceintervaller.

Heihei. Takker:)

Er 2-3 riper, og både vinterfelgene og sommerfelgene er ganske herpa. Sommerdekka og vinterdekka er derimot berre 1 sesong gamle. Å kjøpa nye felger til både sommerhjul og vinterhjul blir vel fort 10k ca(?). Kan prute på det i hvert fall. Ser bra ut ellers. Bilen har sports edition i tillegg til m-sport, og business navigasjon istedenfor prof. navigasjon. Blei EU godkjent i Mars 2018, og selger er villig til å ta NAF test før salg. Registerkjede har i følge han blitt sjekka tidligere, pga velkjente problem med registerkjede og N47 motoren. Så har ein good feeling på at bilen skal være i god stand:) Einaste som gjenstår no er at selger kan framlegge bedre bilder av fargen på bilen, Er jo klin umulig å finne noko informasjon om fargen på nettet.

 

BMW VIN koden er: WBANX310X0C047470 , dersom nokon vil sjekke ut utstyrslista:)

Eg har generelt liten peiling på bil, og er på utkikk etter min første bil etter å ha tatt sertifikatet for 2 måneder siden, så all hjelp settes pris på 😛

Spora litt av det opprinnelige spørsmålet. Burde kanskje ha laga ein ny seperat tråd 😛

Endret av SaintPablo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken informasjon er du ute etter? Ligger endel bilder av min gamle 5-serie med samme farge her (ikke alle bilder virker).

Ellers kan det nevnes at Imola-rød (og Le Mans-blå) kun var tilgjengelig i "edition sport"-utgave, så de bilene du finner med disse fargene vil alltid ha dette. I praksis er det ingen forskjell mellom denne pakken og vanlig M-sport (kun innstegslistene er forskjellige). Du bør nok også regne med mer enn 10k for to sett felger, men her avhenger det mye av hva du skal kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, awt skrev:

Hvilken informasjon er du ute etter? Ligger endel bilder av min gamle 5-serie med samme farge her (ikke alle bilder virker).

Ellers kan det nevnes at Imola-rød (og Le Mans-blå) kun var tilgjengelig i "edition sport"-utgave, så de bilene du finner med disse fargene vil alltid ha dette. I praksis er det ingen forskjell mellom denne pakken og vanlig M-sport (kun innstegslistene er forskjellige). Du bør nok også regne med mer enn 10k for to sett felger, men her avhenger det mye av hva du skal kjøpe.

Nei, altså, dei bilda selger opprinnelig sendte til meg, så var fargen forskjellig på alle bilda, delvis av bruk av Instagram filter osv, så ba han om å framlegge nye og bedre bilder som han skal få fiksa i morgen!

Ja, blir vel fort meir enn 10k for to sett med felger dessverre. Får sjå kor mykje eg kan få pruta ned. Dessuten er felgene fullt brukelig, berre ikkje så fine som dei kunne ha vært 😛

Dersom Imola Red 2 er den fargen du har på bilen i den linken du sendte, så er den perfekt. Sålenge fargen er mørkerød ish, så funker det fett. 

Hvis du vil ta ein kikk på utstyrslista hadde eg satt pris på det. Såvidt eg kan sjå så har den det mest vesentlige og litt til:). Skulle gjerne hatt prof. Nav, men er ikkje krise:)

Her er eit par bilder av felgene, og 3 bilder av bilen, der fargen varierer på alle..:)

52416C79-3739-4921-B383-ED2AEF78E451.png

8E0F7B1F-ADD0-4614-87E7-70660C8E2ACB.png

8B529EE5-073E-4885-9616-675423DECBA3.png

0D817060-1D3E-4A62-80E7-83404B2D8478.png

B9854D67-64B7-4B07-A11A-E4921061ED59.png

Endret av SaintPablo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, awt skrev:

Det er samme farge på min gamle ja.

Ellers vil nok de fleste (inkl. meg) kalle den for litt tynt utstyrt, men den har de tre tingene jeg mener er aller viktigst på disse; automatisk klima, koppholdere og xenon-lys. :)
 

Okei, takker:) Blir den første bilen min og har begrensa budsjett så trenger ingen utstyrsbombe. Krava mine er skinnseter og automat, og at bilen ellers er fin å sjå på, med forholdsvis lav kmstand og pris :)

Håper bildene eg får i morgen innfrir forhåpningene mine, og at alt står bra til med bilen, så eg endelig får kjøpt meg bil etter to måneder på utkikk 😛

Har utstyrskodene: S7SNA Nav Business/cellph. prep. Bluetooth og S633A Preparation, mobile phone, Business.

Dette betyr vel at det er bluetooth?

Synes du forresten at det er ein grei pris for bilen? :)

Endret av SaintPablo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...