Gå til innhold

BMW 635 CSI TUNING!


mackie10
 Share

Anbefalte innlegg

noen som har en web-side hvor jeg kan bestille deler til min nyinnkjøpte 635? sliter som faen meg å finne noe.

trenger blandt annet konisk luftfilter, chip, effektanlegg..

ellers tar jeg GJERNE imot tips om tuning til denne bilen! på forhånd takk!

vet det er en sjelden bil, sikkert ikke mange som har hatt en sånn.. om det noen der ute vet om det er mulig å bruke deler som passer til denne MOTOREN (535i og 735i skal visstnok ha samme motor), må dere gjerne skrive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs hvilken årsmodell d er. di tidlige har e12 understell og de sene har e28.

hvis jeg husker riktig så var d du som kjøpte en hvit 86-mod på auksjon?

da er d jo bare å montere f.eks e34 m5 bremser eller e32 750

er vell ikke så mye å gjøre med en m30b34 uten at d svir mer enn d smaker. Grenrør kan du finne brukt på www.autopower.se

hvilken kasse er d i bilen? (av ren nysgjerrighet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar! er en 1986 modell. tenker gjøre det meste FØR eventuelt turbo-konvertering, primært tenker jeg da filter, chip, effektanlegg og grenrør. bilen ruller rundt i tromsøs gater nå! eneste som er trist er at den har endel rust som antakeligvis må behandles, sveise litt bak hvor støtfangeren har vært (tidligere eier fjerna denne, uvisst av hvilken grunn) samt litt langs dørlistene.

men motoren går som ei kule, et helt sinnsykt dreiemoment! bruker ikke olje, stabil temp, alt elektrisk funker 100%.

vet noen av dere om det står samme motor i 535i, 635csi og 735i?

isåfall må jeg da kunne bruke deler fra disse andre til min? har tilgang på en 735i delebil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filter, chip og effektanlegg er ikke så mye å hente på annet enn lyd stortsett.

Husk at det finnes forskjellige typer 535 og 735, så skal vi kunne svare deg riktig så må vi ha en årsmodell på den bilen.

De nyeste typene kan du ikke bruke deler fra, men ettersom du sier det er en "delebil" du har på hånda så vil jeg tro den er av eldre årgang, og da kan du nok bruke deler fra den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...