Toppliste


Popular Content

Showing most liked content on 08/03/17 in all areas

  1. 17 likes
    Da skal man for første gang bestille seg en splitter ny bil! Valget har falt på 230i Coupe, som nylig ble sluppet i 2018-drakt. Det florerer ikke av F22'er her inne såvidt jeg kan se så tenkte det kunne være av interesse å dele litt info og etterhvert noen bilder. Jeg er lei av svart og grå bil så nå blir det andre boller i form av Sunset Orange. Denne er ny for MY2018. Tror det blir tøft! På utstyrsfronten har jeg krysset av alt utenom soltak, korsryggstøtte og røykepakke. Nytt på MY2018 er bl.a. adaptive LED frontlykter og aktiv cruise control. Ellers ting jeg ser frem til: Adaptiv M-suspension, M-Sport bremser, sportsautomat, el. skinnseter, Apple Carplay, rattvarme, leveres uten runflat-dekk (hurra!), med mer.. Mange vil vel mene at denne bilen burde ha manuell kasse. Jeg har aldri hatt noe annet enn manuell før, men her skal jeg ha automat. Synes disse nymotens 8-trinns automatkassene fungerer svært bra. Skulle gjerne kvitta meg med tåkelysa forran men det valget er ikke mulig. M240i leveres uten tåkelys forran, ser mye bedre ut.. Noen bilder fra konfiguratoren er alt jeg har å legge frem foreløpig. Levering er uvisst, har ikke fått tildelt plass i produksjonslinja enda. EDIT: Lagt til utstyrsliste og interiørbiler fra konfigurator 230 Tilhengerfeste (Avtagbart) 563 Lyspakke 235 Rattvarme 5A1 LED tåkelys 249 Multifunksjonsratt 5AC Fjernlysassistent 255 Sportsratt i skinn 5AS Driving Assistant 20W 18" 719M Bicolour Jet Black Non-RunFlat 5DA Deaktiverbar passasjerairbag fram 2NH M Sport bremser 5DC Nedfellbare nakkestøtter bak 2PA Låsbare hjulbolter 5DF Active Cruise Control med Stop&Go 2SA Non-runflat tyres 5DP Parking Assistant (ink. Auto-PDC) 2TB Sport-Automat 609 Navigasjonssystem Professional 2VB Dekktrykkindikator 650 CD-spiller 2VC Dekkreparasjonskit 654 DAB+ radio 2VF Adaptive M Suspension 674 HiFi høyttalersystem Harman Kardon 2VL Variabel Sportsstyring 6AC Intelligent emergency call 302 Alarmsystem 6AE Teleservices 320 Bortfall av modellemblem 6AK ConnectedDrive Services 322 Comfort Access 6AM Real Time Traffic Information ink. 3 års abonnement 337 M Sportspakke 6AN Concierge Services ink. 3 års abonnement 3AG Ryggekamera 6AP Remote Services 3DZ Uten Modellemblem 6CP Apple CarPlay forberedelse 420 Solbeskyttende ruter 6NW Bluetooth Professional Wireless Charging 423 Velourmatter 6WA Utvidet instrumentdisplay 428 Varseltrekant og førstehjelpsutstyr 6WD Wi-Fi Hotspot 430 Speilpakke 710 BMW M Sportsratt i skinn 431 Automatisk avblendbart sladrespeil 715 BMW M Aerodynamikkpakke 459 Elektrisk setejustering 754 BMW M Hekkspoiler 465 Gjennomlastingssytem 775 BMW Individual innertaktrekk antrasit 481 Sportsseter fram 760 BMW Individual high-gloss Shadow Line 493 Oppbevaringspakke 7LF Model M Sport 494 Setevarme fram 7NH Service Inclusive 5år/100.000km 4AE Midtarmlene fram (skyvbart) 842 Nordisk utførelse 4LU Interiørlister black high-gloss 8A7 Norsk språkversjon 502 Lyktespylersystem 8AW Norsk Instruksjonsbok 508 Parkeringssensorer (PDC) fram og bak C1X Sunset Orange 521 Lys- og regnsensor (ink. Kjørelysautomatikk) LCRY Skinn Dakota Cognac/brown highlight black 534 Klimaautomatikk ZGC Connected 548 Speedometer med kilometertelling ZGI Innovation 552 Adaptive LED frontlykter ZGP Parking PS: Kommer en høvelig fin 2009 E91 320d til salgs i løpet av høsten om noen er på jakt etter denslags
  2. 17 likes
    Også denne sommeren hadde jeg gleden av først å vie, for deretter å stille 3'ern som bryllupsbil! Brudeparet virket fornøyd med begge deler 😜
  3. 17 likes
  4. 15 likes
    @Peak Rundt omkring i Europa. Ingen faste ruter👍. @Tony Soprano Ja, si det😁 Bilen passerte nettopp 222222😎.
  5. 13 likes
    Morgendagens Instagram-post, tenker jeg. Hadde glemt dette bildet litt, så var fint å plutselig snuble over det igjen her om dagen.
  6. 13 likes
    Det blir et snapshot av interiøret i dag Det har blitt et skikkelig hyggelig sted å være
  7. 13 likes
    Har ikke skjedd noe mer med bilen, men ser jeg har vært sløv med bildeoppdateringene.
  8. 12 likes
    Meget fornøyd med å ha fått på plass LCI skjermramme
  9. 11 likes
  10. 9 likes
    Da er ferien over. Bestilte instrument, injen innsug og downpipe før ferien, og nå som alt har kommet var det bare å sette de på. Ettermontering av digital kombi var vanskeligere enn forventet. Går ikke an å kode DKOMBI på esys.
  11. 9 likes
  12. 8 likes
    Ettersom alle tråder uten avslutning med løsning på problemet er fryktelig irriterende, kan jeg i hvert fall gå frem som et godt eksempel med å komme med løsningen. For vårt vedkommende var det frontruten som var problemet. Tydeligvis mangelfull liming/dårlig liming av noe slag i bunn av ruten.
  13. 8 likes
  14. 8 likes
    Ettersom den har stått en stund nå var det på tide å få luftet 330'n litt. Fikk besøk av en kompis og tok den på en 7-8 mils tur. Vasket den i samme slengen Slenger på et par stemningsbilder.
  15. 8 likes
    Dagens prosjekt blir å montere BMW Advanced Car Eye. Gått rimelig lei parkeringsbulker..
  16. 7 likes
    Fikk se en lakkprøve i dag og fargen er definitivt endel mørkere enn det fremgår av rendringa i konfiguratoren. Som forventa igrunn, ut fra bilder på nett. Dette gjør meg egentlig sikrere på at cognac-fargen på setene vil matche bra med lakken. Slenger med et interiørbilde fra konfiguratoren:
  17. 7 likes
  18. 7 likes
  19. 7 likes
    Disse bildene fikk frem alt på bilen på godt og vondt :). Syns det er gøy når folk tar bilder og sender de til meg . Ellers skjer det lite . Den starter,kjøres med hver dag og går som et skudd hele tiden. Nå er det fokus på e61en fremover. Den skal gjennom en kraftig gjennomgang. Godt jeg har tatt ferie .:)
  20. 6 likes
    Fikk endelig montert LCI skjermramme i kveld. Enkel og fin modifikasjon som løftet interiøret et lite hakk Kjapp jobb å gjøre, er unnagjort på vel 20 minutter!
  21. 6 likes
  22. 6 likes
    Du ser at jeg ikke var i nærheten av like krass og nedlatende som deg? Allikevel tok du deg nær når jeg snudde argumentet (og brukte med vilje dine egne ord og ordlyd).... ikke rart det er mye syting fra driftererne når perspektivet ikke er større enn det. Skulebollen; Hør med Jan-Åsmund Bondhus for eksempel. Han har god kontroll på treffene. Og det er litt av hvert, men sist var som nevnt drifting flyttet til slutten av dagen sånn at ikke man skulle kaste bort tid på rengjøre banen i under vanlig kjøretid, eller alternativet som Øyvind skisserer.
  23. 6 likes
    Da tar vi kvelden skåret bort det som er av rust på høyre sida, så fortsetter der neste helg, siden jeg er på reisejobb denn uka.
  24. 5 likes
    Påtide med en liten status oppdatering. Mye mer tilfredstillende å skrive bil relaterte status'er her enn å poste på FB:-) Endelig kommet meg hjem fra ferie og fått litt tid til å pusle litt med bilene. Dagen i dag ble brukt til å konsultere en erfaren M mekaniker på kjølevæske lekasjen på S50 motoren til Z3M'en og han kunne konstantere at det mest sannsynligvis bare var tappe skruen på raditoren som var gåen og lakk når det ble litt trykk i systemet. Så da slapp jeg en stor operasjon nå "midt på sommeren". Blir å stikke innom GS og plukke opp en slik en. Samme mekaniker har jobbet med denne bilen de siste 4 årene og kunne ramse alt arbeidet som har blitt gjort på bilen. Når jeg kjøpte bilen så manglet det en "blende" knapp i knappe raden. Fikk tak 3 stk i England til prisen av 1stk på ebay og disse var ankommet i løpet av ferien. Denne fiksen topper nå min liste over enkleste fiks på en bil så langt (ja, den dytter ned nødblink knappen fra tronen, for de av dere som husker den fra i fjor). Slik så det ut etter den fiksen. Fikk ikke med matter når jeg kjøpte Z3M'en Så jeg brukte ferien på finne riktige type og farge til bilen. Var ikke så lett å få tak i disse, men fant etterhvert et M sett i US&A til en anstendig pris. Jeg var dog usiker på om de var OEM pga prisen. Men fikk en hyggelig overaskelse da jeg åpnet pakken, da dette møtte meg. Med komplett kit for utskiftning av plugger i gulvet også. Så disse kommer inn bilen etterhvert. Har vært ganske fornøyd med både med looken på Alpina felgene og dekkene som satt på 2.8'ern, så jeg tenkte jeg ville prøve disse på Z3M'en også. Så ettermiddagen gikk med til et tre stegs hjulskifte med selskap av @havers. Legg merke til @havers sin stol strategisk plassert:-) Ugh! Når jeg ser de gamle felgene som fulgte med 2.8'ern sin tid, så husker jeg hvorfor jeg byttet dem ut. Med spacer på bakhjula, så satt Alpina felgene som et skudd med god fitment. Test turen viste også at det gikk fint, så deilig med dekk jeg stoler på. Et siste stemnings bilde for kvelden.
  25. 5 likes
    heisann siden jeg ser mange andre lager tråder fortiden prøver jeg å henge meg på 😅 e34n er egentli opp ordner i ivinter med ny lakk mye nye deler under. om e34n i første omgang kjøpte bilen av bestevenn min i 2012, ung og dom skrudde bilen i tusen deler å trudde jeg kunne gjøre alt, bilen vart så satt til siden, helt til 2015 begynte jeg igjen. Men da var alt anerledes bestmeg var jeg på att bilen skulle engang på veien, til slutt vart d 2017 å bilen kjørte faktisk for egen maskin å den var egentli slik som jeg ønsket. Specs: m52b28 m5 intriør m5 front side og bak gs coilovers oz futura hjul 9 og 11 brei planer vidre er motor bytte sveis rust Prøver å oppdatere her når noe blir gjort
  26. 5 likes
    Kan ta en liten update her hvis folk følger med fortsatt har kjørt bilen nesten hver eneste dag i 4 uker, og nesten blitt litt for mye Hehe. Har ikke gjort så mye med bilen, men har laget litt bedre bagasjeromsgulv og trukket det. Lagde det hengslet så man får tilgang til brønnen. Ble endel bedre enn det løse shaby trekket som var der før:) har bytta deler til hengsla så døra ble mye tightere. Har også bytta diffen. Fikk en dyktig kar til å sette sammen to differ til en, så resultatet er en overhalt m5 diff med byttet utveksling. Så nå er den mye mere kjørevennlig:) gikk samtidig over alle bolter til drivaksler og etterstrammet de. Siste uka i ferien merka jeg st bakdekket mista luft, og det viste seg at det var sprekk i felgen. Det var også litt av et prosjekt for å få sveisa det siden felgen har magnesium legering. Men det gikk etter 5 forsøk spacerne foran ble byttet fra 15mm til 10mm. Vil ha minst mulig, og fant ut at 10mm går akkurat mtp coiloversa. Og sist men ikke minst så møtte jeg en kompis som akkurat ble ferdig med å sette i en s50 i sin touring:) grisekult! Ble litt skriving her så håper folk orker å lese litt Hehe.og sist men ikke minst måtte jeg ha med herr Hoff på et bilde 😂
  27. 5 likes
    Hjertelig takk @Ivrig86! Enda en liten facelift i cockpiten Skinnpung med M-sømmer til girspak og håndbrekk! Føler det ble veeldig bra Enda et saftig løft
  28. 5 likes
    Da ble det nye 19" i går, ble 8.5 35 ET foran å bak. Pluss senket 35mm, ble godt fornøyd👍
  29. 5 likes
    Spot on! Dette har jeg opplevd så mange ganger nå, med de rundt meg Synes Tesla er fine greier, forstår hvorfor folk er så gira. Jeg forhaster meg imidlertid ikke med å få handlet meg EL-bil, da det er mer i vente med tanke på utvikling og batteriteknologi. Noen raske Google-søk viser at det er enormt mange som utvikler dette worldwide(Tyskland, Holland, Norge osv.). Etterhvert blir batteriene så bra at det går mot "godt nok" i forhold til ytelse og pris. Kan kanskje sammenlignes med utvikling av mikroprosessorer på 90-tallet og utover 2000, samt utvikling av harddisker med større kapasitet og Flash-minne. Husker jeg leste i avisa som liten, i en artikkel var det avbildet en mann som holdt et CF(Compact Flash) minnekort mellom fingrene, som mente at denne kunne romme mer enn en CD-plate om noen år(650MB-700MB). Husker familien kjøpte en Sony "Memory-Stick til digitalkameraet i Tyskland, kan tenkes å ha vært i 2003-2004 et sted. 128MB.. Helt vilt. Eller da jeg fikk en 80GB harddisk til jul.. Kunne jo fylle alt jeg hadde på plater rett inn på disken og den var halvfull. Vi har mer i vente når det kommer til batterier og lading, samt metoder for bedre utnyttelse av energien som blir lagret her og der.
  30. 5 likes
    Skjer ikke så mye her om dagen. Dagene brukes til sjø og båtliv på hytta. Bilen (2.8) står mest slikt: Mens M bilen står i garasjen i avvente av deler til vannpumpe bytte osv. Men fått besøk av @Havers og fruen hans, så endelig fått noen å snakke litt bil med igjen Har også fått meg litt sengelektyre i form av en BMW Z3 salgs brosjyre fra 97 (samme årgang som bilene) på tysk. Med all info om mulige farge komboer, motor og teknisk data om bilene man kunne kjøpe i 1997:-) Ja jeg vet. Er en nerd når det gjelder slike ting
  31. 5 likes
    Det er sikkert ikke relevant for brorparten av leserne av tråden her som tilhører øvre middelklasse, men oss stakkars arbeiderklassefolk klarer faktisk å nyte bilferien uten at det må være snakk om millionbiler med 400hk+. Nå skal jeg ikke beskytte Ford med sverd og skjold her da det tross alt er en firmabil, og den koster meg ganske mange tusen i året likevel .Men jeg har alltid likt Ford og har eid flere av de - personlig synes jeg Ford gir mye bil for pengene og ikke minst - morsomme kjøreegenskaper. 75% av grunnen til at jeg kjører Focus på ferie er økonomi - den er driftssikker, går billig og kan bruker overalt så hardt man kan uten problemer. 25% av grunnen er at jeg liker å ha mulighet til sove i bilen, og det er grei sengeplass i bagasjerommet. Jeg har sovet flere netter i en MX-5 NA og en gammal 911, og man blir ikke like uthvilt.... Er selvfølgelig helt enig med tanke på Ford og verditap. Dette har vært en kalkulert risiko for importøren i mange tiår - de pumper ut massivt med biler til firma- og leasingmarkedet, men sliter med lav verdi og innbytte når de eldes. Importøren tjener tydeligvis på dette siden de har gjort dette såpass lenge, og bilene er dertil billige bruktbiler senere. Kundene som kjøper brukt får forholdsvis nye, moderne og greie biler for ok priser i forhold til Premiumfabrikantene. Hvis alle er fornøyde - er det da noe galt i det? Selvfølgelig vil ikke bilene være bra nok for folk som vil skille seg ut og nyrike snobber, men sånn har det vel alltid vært.
  32. 4 likes
    Regner med han mener "riktig" utgave av x20d. Du får den i 163, 177 og 184 hestekrefter. 163 er den mest solgte i Norge, pga. avgiftsfordel. Jeg vet ikke om man fikk 177 i Norge på E90/E60(her kan kanskje noen spytte inn?), alle jeg har sett har vært bruktimportert, og regner med denne er det også uten å faktisk ha sjekket. Sikkert ikke cold climate på denne heller om mine antagelser stemmer, hvor mye det har å si i praksis har jeg ikke peiling på. Så, det jeg tenker han mente var at det var 520d-motoren med mest gamp av N47 som var tilgjengelig på E60. 184hk kom vel først på F11 i 5-serien, E90 320d hadde 184hk som alternativ på de seneste modellene. At det er den rette motoren i en 5-serie er opp til enhver å avgjøre, men uttalelsen er vel litt på tynn is. 90% mener at 5-serie fortjener større, selv om sikkert 90% kjører det motoralternativet(520d).
  33. 4 likes
    @Fidelio så bra at du i alle fall er ærlig... "det jeg mener om deg". Koselig og ryddig forhold til diskusjonen. Har jeg diskutert med deg før siden du har så sterke negative meninger? Det funker heller ikke å dra "jeg valgte å stoppe" kortet når du åpenbart ikke gjorde det. Har ikke noe behov for å kaste bort tid på pm med slikt noe fjas. Tenke seg til å bli fornærmet over noe så tullete som mitt første svar til deg.... som inneholdt dine egne ord og din egen ordlyd. Tilbake til kjøring og kjøretid, så er jo de fleste enige og har samme oppfatning av begge treffene. +1 til carlhaakon. Jeg har selv opplevd å bli stoppet fra å kjøre spor (som jeg hadde betalt for) på e30meet i oppsatt spor tid fordi "man måtte tenke på tilskuerne som synes drifting er kulere å se på".... seriøsiteten er til å ta å føle på. Ryddinga etter driftenere tar tiden fra spor kjøring etc... Derfor, perfekt for driftere, ikke for spor. Som igjen, de fleste er enige om og har samme oppfatning av. BMW CCN er nok dog ikke så ille for driftere det heller, i alle fall ikke på Våler der hvor de (som Carlhaakon påpeker) ofte har fått hele bane 3 for seg selv hele dagen.
  34. 4 likes
    Har en diger batteribank, solceller og vindgenerator på hytta. Alle hyttene rundt har en etter en fått strøm. Vi kjører "gammeldags" med propan og 12V. Har også designet vann-opplegget i hytta etter fritidsbåtprinsippet noe som gjør ting litt mer komfy. Det er en god nok løsning for en helg på hytta i ny og ne, i tillegg slipper man nettleie, strømutgifter etc. For en hytte som brukes altfor sjeldent!
  35. 4 likes
    En av grunnene til at det ikke er litt av hvert er at det blir syyykt mye gummi på banen når mange drifter og da ødelegger mye for oss som vil kjøre spor. Festet blir dårlig, dekkene blir ødelagt og bilen blir full av gummi rester som sitter godt fast i lakken. De fleste som reiser på treffet til BMWCCN ønsker ikke de tingene. Håper ikke BMWCCN ødelegger treffene med å gi driftere mere tid. Dere drifterer kan kose dere på E30Meet også kan vi som liker å kjøre sport kose oss på BMWCCN treffene.
  36. 4 likes
  37. 4 likes
    Hadde litt ledig tid i dag og såg at bilens interiør hadde behov for litt TLC etter en del langturer i sommer. Bare å finne frem støvsuger, microfiber, børster og diverse andre bilpleieprodukter. Etter å ha støvsugd og børstet bilen fri for hundehår, støv og annet skitt samt renset tekstil og diverse var det klart for å ta en rask runde med skinnrens og behandling. Skinnsetene var ok, men bar preg av smuss og fett i skinnet som gir de uønsket glans. Forsetene er i vesentlig mer i bruk enn baksetene, som såg bra ut etter liten vask. Benyttet dermed Rupes L301 skinnrens som er en slags to-i-en løsning med rens og lotion. Fungerer utmerket for mitt behov. Gjerne ikke det letteste å se, og heller ikke hjulpet av heller svakt mobilkamera, men setene fikk sin naturlige matthet og mykhet tilbake etter rens. Samtidig forsvant smuss og fett fra setene som vises med glansen i spesielt sittepute og sidevanger. Påføringsputen gir også inntrykk av at setene hadde behov for litt TLC etter at første halvdel av førersetet var tatt... Godt fornøyd med resultatet er vi klar for ny langtur sørover. Før: Etter:
  38. 3 likes
    Bilen var egentlig ganske nyvasket, men skal i bryllup på lørdag og jeg tenkte at det er greit å gå over en gang til før lørdag og siden jeg ikke får tid i morgen måtte det bli ikveld Jeg tok bilder mens felgene godgjorde seg, de er selvsagt vasket nå Viktig å ta inni kroker. Og andre kroker. Litt shining med mikrofiberklut innvendig. Var så godt i gang med å vaske i kroker at denne kroken ble tørket av litt også
  39. 3 likes
    Snublet over en havarert 1975 (1979) VW SP2 her om dagen. Ikke hver dag da det er en ganske sjelden bil og det kun går 2 i Norge. Basert på VW 412 med en hekkmontert 1.7l på frekke 75hk og produsert i 10205 eksemplarer i Brasil mellom 1972 og 1976. I utgangspunktet ble drøye 700 eksportert (derav en til Europa, ikke overraskende Portugal...), men med årene har det vært en del bruktimport til Europa og USA. Når den var ny kostet den ikke så mye mer enn Bobla, men i dag er gode eksemplarer til salgs for 200-400 000kr ser det ut som. Kul bil med fett design. Kom også over en overvintret jappe-slede som garantert gjorde deg til kongen av gata i 1983 - en hvit norsksolgt W126 280S.
  40. 3 likes
    Update: Var å så på denne i dag. Kort sagt tror jeg det mangler en null på km stand. Tilstanden tilsa i alle fall det når man så på midtkonsollen, felger, bremser, karosseri osv. Så noe prydeksemplar og som ny er den langt ifra.
  41. 3 likes
    Jeg er ikke vant til annet. Jeg har vært på et par hytteturer med blant annet utedo og hvor alt varmtvannet må varmes med vedfyring, og solcellene kun gir nok til litt leselys og en wallander om kvelden. Det er noen av de beste "hytteminnene" jeg har. Ikke er det dekning på nevnte hytte heller, så man blir liksom tvunget til å slappe av. Det eneste jeg ville sluppet er å måtte vaske opp for hånd. Vi drømmer litt om å kjøpe hytte, og jeg er ikke så sikker på om jeg vil ha noe mer enn 12v og et aggregat slik som @FredrikE24 skisserer. Uten mulighet for ungene til skjermtid... Så skal jeg heller hjelpe til litt med en båt, fiskesaker og en trehytte eller annet for å aktivisere dem.
  42. 3 likes
    Hehe... for alle som vil kjøre spor så er BMW CCN en helt annen liga totalt sett.
  43. 3 likes
    Satser på at MPPK gir meg i prioritert rekkefølge: 1. Søvnløse netter mht nybilgaranti. 2. Kjappere gassrespons og mer optimal girskift. 3. Mer drag oppover i turtallsregisteret. 4. Mindre forbruk på normal kjøring. Etter å ha lest utallige brukererfaringer, blant annet hos våre kjære naboer i øst, er jeg optimist. https://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=261385 https://www.autopower.se/forum/topic.asp?id=298411 Når det gjelder bensin/diesel "problematikken" så skjønner jeg absolutt argumentasjonen for å satse på bensinbil, men for min del ble disse argumentene ikke tungveiende nok i forhold til mine ønsker og behov her og nå. Billigere bil i innkjøp, billigere daglige driftskostnader ( for ikke mange dagene siden var det hele fire kroner i forskjell på litersprisen her i Mo i Rana, normalt er det vel 2-3 kroner i forskjell) og ikke minst høyere dreiemoment ( kjører endel med henger& båt) veide tyngst når jeg kjøpte bil. I tillegg skulle jeg ha en bil som appelerte til meg estetisk, ha et sportslig preg, være litt utenom den vanlige stasjonsvogn/SUV båsen og ha firehjulstrekk og automat. Alt dette mener jeg selv jeg fant i 3 serie GT og det mener jeg fortsatt etter å ha kjørt denne i noe over en måned. Jeg er ikke spesielt engstelig for annenhåndsverdi og trur ikke det blir problematisk å kvitte meg med den om la oss si 3-4 år. Når man kjøper BMW er man sikret en bil som kjører bra og jeg tror nok at både bensin og diesel utgavene gir mange gode/morsomme opplevelser bak rattet:)
  44. 3 likes
  45. 3 likes
    Drømmebilen dette! Loaded Imola F10 M5 LCI https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=101277038
  46. 3 likes
    ang 530d: M57 kan fint gå 500k og understellet på en 15 år gammel bil bør ha en større gjennomgang uansett om bilen har rulla 200k eller 300k om man ønsker ting 'top notch'. Karrosseriet mtp rust er nesten det viktigste.
  47. 3 likes
    Da jeg solgte den hadde jeg kun hatt tid til å montere m-sport girspak og m3 sideskjørt. Det fulgte med m-sport ratt, lakkert m3 fanger og bakfanger. Det som er gjort etter min tid er lyktesot, spoiler, senk og felger. Står i annonsen at det er en m-sport, men det er ikke en m-sport bil. Likte Blue Atlantic fargen selv, sjelden og fin farge.
  48. 3 likes
    Her ser man grunnen til at det er stille på tråden for tiden nå skal jeg snart hjem å montere sammen bilen, blir bra!
  49. 3 likes
    Har gått tilbake til Angel Eyes, gikk litt lei av å bare kjøre rundt med US, så nå blir det begge deler. Har også plastidippet chromeramma rundt nyrene i sort, vet ikke helt hva jeg synes. Kan hende de vokser på meg....hvem vet Tok noen kjappe bilder istad. Begynner å bli ganske fornøyd med bilen nå. Kompressoren var liksom det som manglet for å gjøre bilen komplett i mine øyne.
  50. 2 likes
    Endelig var nytt ratt falt på plass i riktige hender