Vinnerliste


Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng fra 11/11/17 i alle områder

  1. 3 poeng
    Vinterdekk og klar for vinteren.
  2. 3 poeng
    Har helt glemt disse høstbildene. Og selv om det ikke har vært snø eller glatt her ute ved kysten ennå, så er nå vinterdekkene kommet på.
  3. 2 poeng
    Fredagsyssel og litt nye vasketing. Ok ,fri på fredag er jo fint og man kan kose seg litt. Hadde gått tom for litt vasketing til bilen og første stopp var Jula: Der fikk jeg med meg litt bildhsmpoo , neste stopp var Bilextra for kjøp av Iron X. Disse to , skulle sørge for ren E34 Idag : Og måtte jo teste denne Iron saken. Den er fin til å fjerne dritt på felg og ruststøv på bilen : Men som dere ser , hadde den ingenting å jobbe med da bilen var stortsett ren overalt 😃 Og det er jo ett godt tegn ! Så til såpen. Sonax er jo et gammelt kjent merke og er bra for hverdagsen og stell av bil . De såpene jeg har brukt før fra dette merket , har fungert mer enn godt nok. Denne har og fått greie anerkjennelser fra div Det.forum. Her er vi igang: Og den skummet bra og god gli. Et til: Eisenmann ble og fornøyd: Og etter tørk , måtte skrot ut av bil : Fikk og tømt bagasjerom sånn at ting er på plass: Liker det best sånn. Fått luftet ut gammel lukt og inn med frisk luft: Måtte jo få inn Capsen jeg fikk av kona i hattehyllen : Og jeg må si at bilen ble blank og fin etter vask med Sonaxen. Klart at bilen er godt polert men allikevel . Og bilder av ren 535 har dere her: Så tok jeg noen litt lengre nede i gaten der høsten kom mer frem: Grønnfargen kommer godt frem i høstfargen: Tilslutt dette: Det var det jeg gadd å gjøre til nå Idag med Gamla 😀. Kanskje jeg kjeder meg og finner på noe mer senere .
  4. 1 poeng
    For snart to år siden satt jeg å skrev en lignende post, da om den nye e91 325i vi hadde kjøpt. Vi var blitt en familie på 4, og min gamle e46 ble for liten. Dere som har fulgt med på tråden om vår e91 har sikkert plukket opp at den er solgt til en herremann her inne på forumet og vi har handlet en "ny" bmw. Historien er ganske lik, vi utvidet familien til 5 med ei lita jente før jul. Jeg skjønte fort når vi skulle ha en til at grombilen ble for liten for fem, spesielt siden to av de kom til å trenge barnestoler i noen år. Vi valgte for så vidt å vente med å handle bil, men det var ikke noe særlig for 9 åringen å sitte imellom barnestolene så vi måtte ofte kjøre uten henne når vi skulle handle. Har vært utrolig fornøyd med 325en, gjort mye med den og blitt glad i den som man ofte blir når man er slik som meg. Selv om salget var vemodig er jeg glad for at bilen blir tatt godt vare på videre. Dere som har lest den forrige tråden min har sikkert lest litt om begrunnelsen for biltypen. F34, Gran Turismo som den heter er ikke den mest populære, grunnet en kontroversiell utforming. Ikke noe å legge skjul på, rumpa er stor. Ikke like stor som på 5 serie GT, men er en bil som har mye "haters". Hadde prøvd F11 med barnestoler noe som gjorde at den måtte utelukkes. Testet så ut 225xe i fall den kunne være stor nok. Den har et bredt baksete, men var ikke lang nok i kupeen for å være komfortabel på langkjøring. Tittet så på 2 serie Gran Tourer, en biltype ala Ford Smax. Ikke akkurat den mest inspirerende bilen, men ønsket ikke å bytte merke. Det var jo neste mulighet. Ford Mondeo stasjonsvogn eller Skoda Superb, de ville være stor nok. Men på vei ut av Bmw i Bodø sa selgeren at jeg måtte sitte i GTen. Da fikk jeg en åpenbaring! For en plass! Det var bakseteplass omtrent tilsvarende 7-serien, bredt baksete, og svært bagasjerom! Ding ding ding, jeg fant bilen! Dette var for noen måneder siden, siden fulgte jeg med på finn hver dag. Hadde egentlig mest lyst på 320i, men med andre kriterier som xdrive og krok til en grei penge så var de svært få og omtrent ingen hadde msport. Etter en stund dukket det opp en med webasto, den eneste av GTene på finn som hadde det. Dette var en diesel, men hadde alt av annet utstyr som vi trengte. Han hadde også lagt ved bilder av en test av 3 serie sedan, stasjonsvogn, gt, 4 serie coupe, gran coupe, x3 og x4. Prisen var for høy for oss, men sendte han allikevel melding om bilen. Og lurte på om han kunne sende meg testen. Det kunne han ikke, for han hadde rotet bort bladet.. Tiden gikk, og en mandags morgen kom jeg på jobb og så han hadde senket prisen slik at den ble veldig aktuell. Han hadde det for øvrig travelt med å få den solgt, siden han skulle ha ny bil som ventet en og en halv uke senere. Heldigvis ordnet alt seg, vi fikk solgt bilen fort da vi hadde avtalt salg på den så snart vi fant bil men hadde egentlig sett for meg et par måneder til før den ble overtatt av ny eier. Bilen var utstyrt med xdrive, elektrisk hengerfeste, msport, sportsautomat, skinnseter, navipro, dab+, hifistereo, elektrisk bakluke (standard på GT, men deilig å ha!), adaptiv cruise control og webasto for å nevne noe. At selgeren hadde kallenavn Vaskekjell var jo for øvrig tillitsvekkende! Et par riper som må rubbes, men ellers bare vaskeriper på bilen. Ser frem til en grundig polering til våren! Noen lånte bilder fra annonsen inntil jeg får tatt noen skikkelige bilder selv. Er ikke akkurat sesong for ren bil her oppe nå.. På bildet over er førersetet trukket helt bak! Utstyrsliste for dere utstyrsfriker Type3Y51 Model320d Xdrive - EUR Development CodeF34 ChassisSAT SteeringLL Doors4 EngineN47T Displacement2.00 Power135 DrivetrainALLR TransmissionAUT ColorBlack Sapphire Metallic - 475 UpholsteryLeder Dakota/schwarz - LCSW Production PlantDINGOLFING Production Date2014-01-18 Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2TB Sport Automatic Transmission Sport-automatik Getriebe 2V5 19"lt/aly Wheels Doublespoke 598/mt 19"m Lm Raeder Doppelspeiche 598 M 216 Servotronic Servotronic 225 Standard Suspension Serienfahrwerk 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AC Trailer Tow Hitch Anhaengerkupplung 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 3L8 Exterior Parts In Aluminium Satined Exterieurumf. In Aluminium Satinier 322 Comfort Access System Komfortzugang 337 M Sport Package M Sportpaket 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine Interieurl. Alu. Laengsschliff Fein 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4DL High.trim Fin. Black High-gloss Akzentleisten Schwarz Hochglaenzend 402 Panorama Glass Roof Panorama Glasdach 420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung 5DF Active Cruise Ctrl+stop&go Funct. Aktive.geschw.reg.+stop&go Funkt. 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 563 Lights Package Lichtpaket 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information 6AP Remote Services Remote Services 6AR Internet Internet 6NR Apps Apps 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6S4 Language Version Swedish Sprachversion Schwedisch 6UH Traffic Information Traffic Information 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 654 Dab Tuner Dab Tuner 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SM Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TG Anti-theft System Diebstahlsicherung 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 842 Cold Climate Version Kaltland-ausfuehrung 843 Engine Design Motorauslegung 850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export 885 Swedish / On-board Documentation Schwedisch / Bordliteratur 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz
  5. 1 poeng
    Gabz

    Beste kjøreopplevelse du har hatt?

    Lurer litt på hva dere andre her har av gode kjøreopplevelser. For meg er det en litt tre-delt beslutning. Men topplisten går som følger: -RS6 C6 Avant tunet til 740hk. Hittil den kraftigste bilen jeg har kjørt, og utrolig morro var det og. Var så gøy å kunne cruise rolig i 100kmt på motorveien hvor den føltes som hvilken som helst premium dieselbil, men med en gang du la gassen i bånn var den i 300kmt før du visste ordet av det. Og å samtidig føle seg trygg i så høye hastigheter med det utrolig jevne og plane understellet sammen med quattro-systemet var også digg. Deilig lyd fra den fantastiske twin-turbo V10'en, spesielt når man downshifter. Mmm. En kjøreopplevelse jeg aldri vil glemme, iallefall. -E90 M3 manuell. Første M-bilen jeg kjørte, og opplevelsen ble sittende godt i minnet. Magisk brummende V8'er koblet til en 6-trinns rørepinne. På samme måte som med RS6 var det veldig morro å ha en bil som føltes som en helt normal cruiser helt til du trykket ned gassen, hvor den forvandlet seg til et lite monster. Med muffler-delete som fremmet det nyyydelige V8-brølet i det man ga på bortover strekken og samtidig kunne gire selv, noe som også var et stort pluss i boka, var helt fantastisk. Og det at både denne og RS6 lett kan brukes som praktisk familietralle i det daglige liv er jo ingen ulempe det heller. E9x M3 (men kanskje med presse) er nok muligens på toppen av drømme-BMW'er hos meg. -G11 740Li xDrive. Wow. Snakk om kvalitetsfølelse og komfort. Har aldri opplevd lignende faktisk. Har kjørt en del digge biler, men denne tok definitivt kaka. Denne kjørte ikke bortover, det var snakk om å flyte bortover på en sky. Litt merkelig i starten med firehjulsstyring i svingene, men også veldig digg. Og når det gjelder kvalitetsfølelse fant jeg jo ingenting som trakk ned inntrykket. Alt overgikk det forrige, egentlig. Så mye nydelige detaljer òg. Eksempelvis de opplyste høyttalerne fra Bowers & Wilkins var utrolig flotte. Og makan til lekekasse man hadde her. Denne var riktignok topputstyrt, men du finner duppeditter og fremtidsteknologi overalt, her kjeder man seg sjeldent. Gesturstyrt mediasystem, innebygd duftspray, lekkert mood-lys.. Ja, til og med kjøleskap. Deilige seter, selvsagt fullt justerbare og med aktiv ventilasjon, massasje og hele den biten der. Måtte selvsagt også la kompisen kjøre en tur med meg i baksetet, setet foran meg helt fram, fothvileren ut og opp med paden hvor jeg kan styre alt rundt meg. Lenge siden jeg har følt meg så sjef. Ikke det største kraftmonsteret, men den 326hk sterke 3-literen fungerte utmerket i denne. Skal jo ikke være noe racer. Men det ble en litt annen bil når man satt den i sportsmodus og la pedalen i bånn. Kjentes ikke ut som en 2 tonns tralle, akkurat. Dro godt og føltes faktisk sporty ut, men uten å miste den følelsen av at du faktisk ruller i en ordentlig kongebil med superkomfort. Denne bilen må bare oppleves. Det var da topplisten min. Men hva er deres? Hva er beste opplevelsen du har hatt i en bil, eller hva er den beste bilen du har kjørt? Og hvorfor?
  6. 1 poeng
    Veldig fornøyd med BH Autofoam Ikke det tykkeste skummet, men bra effekt. Prøver ut Nerta Active Diamond Foam nå, men virker nesten for sterk for den daglige vasken... A.J.
  7. 1 poeng
    Marius2002

    Beste kjøreopplevelse du har hatt?

    Det villeste jeg har kjørt er det en annen stor tråd om, men den beste kjøreopplevelsen var faktisk ferieturen i sommer med min forrige bil, E91 320xd. Fantastisk bil som var helt sjef på langtur, og der andre slakket av kunne E91en holde farten helt uten bekymringer.
  8. 1 poeng
    Har fått bestilt time for flushing av girkasse den 22. november hos Transtec AS. Gjør et greit innhugg i lommeboka med nesten 8 000 kroner, men er godt for samvittigheten når bilen har passert 150 000 kilometer. Spent på hva de sier om oljen som er i nå - har aldri opplevd girkassen som treg eller at det er noe nykking. Tror nok anbefalingen om hver 60-80 000 kilometer er litt i overkant. Bavaria anbefalte å bytte etter 150 000 kilometer, så da forholder jeg meg til det enn så lenge Ellers blir det ny farge på vinterfelgene neste år - noen som har innspill? Kommer til å gå for Foliatec sprayfolie denne gangen også. Vurderer både sølv metallic, antrasitt og grå
  9. 1 poeng
  10. 1 poeng
    Werther

    Beste kjøreopplevelse du har hatt?

    Har ikke kjørt så mange dyre og/eller sportslige biler da jeg ikke har så stor interesse for å teste biler som ikke er mine. Men de mest minneverdige øyeblikkene må vel være: Kjørte ned til Italia to år på rad med en gammel, sliten og gjennomrusten Corolla GT. Er noe eget å kjøre gammel bil på tur. Punkterte i mørket i kraftig regnvær oppe i de sveitsiske alpene. Klarte å bånne speedometeret på 240 km/t ned en bratt bakke, ikke så halvgæli det med en 1.6 på 124hk. Denne bilen klarte jeg også å kjøre fra politi med blålys med to ganger. Artig og ikke minst utrolig driftssikker bil som tålte alt av rævkjøring. Billig gikk den og - 0.59 på blandet kjøring vinterstid er bra for en 1985-modell. Verden har ikke gått så mye fremover når det kommer til forbruk de siste 30 årene. Hadde en E34 M5 Touring som ble brukt i et rekordforsøk der jeg kjørte Gøteborg-Oslo på kun 2 timer. Dette var før det ble 4-felt hele veien gjennom Sverige, så man kjørte det remmer og tøy holdt midt på natten. En annen spennende tur med den bilen var når jeg kjørte den hjem etter kjøp - 60 mil i tett snøvær på nattestid med slitte piggfrie dekk. Den logret fælt hele veien hjem. En annen artig tur var når jeg kjørte en kamerat til Ålesund for å se på bruktbil. Kjørte en eldre Corolla 1.6XL som gikk under navnet "Det sorte lyn" oppover på natta midt på sommeren og ankom på morgenen. Høy snittfart, lite trafikk, fin utsikt og god musikk på spillern. Det viste seg dog å bli bomtur da Kadett GSIen vi så på hadde masse rust i kanalene.
  11. 1 poeng
    Werther

    Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

    1998 Aston Martin DB7 Volante. Har veldig sansen for DB7.
  12. 1 poeng
    Otis

    Minimum tykkelse på skiver e61, 2009 mod

    Du har jo svart på ditt eget spørsmål. Men sånn helt egentlig kan du sikkert kjøre til bremseflatene ramler av fra ventilasjon i senter. Har sett det før, det gikk sånn høvelig det.
  13. 1 poeng
    Hallå hallå! Bjuder på en kundvideo från ett riktigt tufft projekt! BMW M5 V8 motor monterad i E36 kaross med vår StandAlone software för EngineSwap projekt. Alla onödiga funktioner som inte längre används i den nya karossen är bortprogrammerade i mjukvaran Vi lyckades även hitta nästan 10% mer effekt! Landade på 437 hk Mvh// Andreas, Fekzen.se
  14. 1 poeng
    Ytterliggare ett intressant kundprojekt med samma tema! M5 E39 V8 , S62B50 i en DTM style E30 Programmerad med StandAlone software så att motorn kan användas helt utan felkoder osv i E30 karossen. Se bild:
  15. 1 poeng
  16. 1 poeng
    Skal få tatt litt fler men er her nå mitt
  17. 1 poeng
    Felger ferdig behandlet . Måtte jo fortsette prosjekt vinterfelg. Jeg har ikke garasje men god og varm gang: Og jeg startet med å behandle felgene med denne : Et par runder med denne , gjorde at det meste av dritt forsvant og ting ble finere: Krinkler ble rene og behandlet: Er jo sånne plasser det fort setter seg. Derfor godt å vite at det er iorden . Så tilslutt voks: Og denne liker jeg : Og etter to omganger ble de ferdige og de ble blanke : Dette holder mer enn lenge for min del . Fikk ikke vekk alt bak felg men det er vinterhjul og de er behandlet .😃
  18. 1 poeng
    StigJ

    Oppkjørselen - E46 320 esel

    Blir spennende å følge med på utviklingen her. Hold oss oppdatert
  19. 1 poeng
    TRF

    Oljelekkasje Bmw x5 3,0d 2009 mod

    Det verste av alt er at du virker skikkelig stolt av deg selv for å ha bevist at.... du kun har internett som kilde og at alle pakninger kan bli harde? Jeg kan garantere at du aldri har bytta toppdekselpakning på noen m57, ei heller jobba med disse motorene i noe omfang. Du sier, ganske bastant, at trådstarter skal bytte toppdekselpakning som svar på hans udefinerte oljelekkasje. Skal man tippe får man i alle fall forholde seg til det som tross alt er den vanligste kilden. Toppdekselpakning som lekker er svært uvanlig på m57 (ikke umulig naturligvis, og motorene blir jo eldre og eldre), og merk deg at trådstarters m57 er en TU2 motor fra 2009. Det er også en mer omfattende jobb enn på din m52 da bla dyser må ut. Det lekker ikke "ofte" fra toppdekselpakning på m57tu2. Det lekker derimot "alltid" ut gjennomføringene til akslingene til swirl flaps. Noe du ville visst, hvis du hadde noen som helst erfaring med disse. Det er også svært enkelt å sjekke om det lekker der, da det ikke krever noen demontering av noe slag. Når folk, som ikke er mekanikere, skal hjelpes på veg, er det lurt å vurdere hva som er den vanligste/mest sannsynlige årsaken til feilen brukeren opplever, og ikke minst om det er noen lavterskel tiltak som kan treffes før man sier at de skal bruke penger på måfå.
  20. 1 poeng
    Carlsius

    Oppkjørselen - E46 320 esel

    Dette blir spennende og en morsom oppgradering fra nyere til eldre
  21. 1 poeng
    StigJ

    Den store finn.no tråden.

    Meget pen denne her. Kjenner de tre siste eierne. Alle medlemmer av BMW CCN og entusiaster på sin hals.
  22. 1 poeng
    BjornarHS

    96' BMW Hellrot Coupe Individual

    Hmm..merkelig, ikke særlig tung på pedalen, så spørs om ikke det er noe som ikke er som det er, men ser og på forbruksnåla den beveger seg mye opp og ned her som det er så mye bakker og fjell Tok en vask i hjulhusene, samt bremser fremme ble byttet for noen dager siden. Planer videre: -Skifte motorolje/filter. -Girkasseolje/filter. -Drivstoff og kupe-filter. -Fjerne den overflaterust som er. -Utbedre jekkfeste h.b. og batterikasse. -Skifte grøftelys (lekkasje). -Polere den litt opp, få frem litt glans. -Kansje en leppe (hvor vidt det blir den orginale lille plastflippen under eller noe alpina-greier får man se) eller få tak i en facelift-fanger.
  23. 1 poeng
    Sendte avgårde følgende epost til Bavaria Lillestrøm i dag. Ønsker å dele det her også for makan til topp service har ikke jeg opplevd før. Viktig at slike positive opplevelser også deles. Min epost: Til ledelse Bavaria Lillestrøm: I dag var jeg uheldig. Kanskje jeg skal legge til at jeg var uaktsom og sløv, men som sagt til slutt veldig uheldig. Jeg og min bedre halvdel hadde hentet en tilhenger full av IKEAs fineste utvalg og skulle til å kjøre hjemover da tilhengerfestet på X6´en falt av. Tilhenger og tilhengerfeste ble liggende igjen midt i krysset uten at noen andre trafikanter ble rammet. Det viste seg at det var en grunn til at jeg ikke hadde fått ut nøkkelen av det avtagbare hengerfestet; det var ikke satt riktig i. Jeg ringte først til Bavaria Oslo, men de virket ikke å skjønne problemet og mente at jeg måtte booke time. Dette fremsto som et veldig dårlig alternativ all den tid hengeren sto midt i et kryss med en halv stue stablet inni. Min bedre halvdel mente at vi skulle ringe til Bavaria Lillestrøm for å høre om dere hadde noen bedre tips. Som sagt så gjort. Kundemottak hadde en helt annen tilnærming enn kollegene i Oslo og tok kontakt med en hyggelig og kunnskapsrik mekaniker. «Kom inn med en gang så skal vi nok fikse det» var holdninger hos dere. Jeg lot min bedre halvdel stå igjen i et kryss på Kalbakken som tilhengervakt og satte kursen til dere. Jeg kom inn til kundemottak og da visste dere med en gang hva det gjaldt og hentet den samme mekanikeren jeg hadde snakket med. Jeg var så stresset på dette tidspunktet at jeg ikke fikk med meg navnet hans, men han hadde skjegg. Han sa at dette sikkert skyldtes rust/smuss og rattet bilen inn på verkstedet. 15 minutter senere kom han ut med bilen og hadde fikset sakene. Jeg takket så mye for hjelpen, sendte en SMS til tilhengervakten og fisket frem bankkortet. Mekanikeren sa at det ikke var noe å betale for - det var bare å kjøre! Nå håper jeg at han ikke får noen problemer for sin rause holdning!! Deres ansattes holdning til en kunde i nød og evne til å fikse dette uten forhåndsavtale og uten å ta dere betalt for det medfører at jeg kommer til å formidle dette til alle andre BMW-eiere og bilentusiaster. Jeg kommer definitivt til å bruke dere for service. Så tenker jeg at Toyota med sitt "OKYAKU – SAMA ICHIBAN» kan ha noe å lære av dere også. En ganske lang epost som jeg håper dere formidler til kundemottak og ikke minst til den pragmatiske og svært serviceinnstilte medarbeideren på verkstedet.
  24. 1 poeng
    Hallå hallå, Jag mappar ECU för Engineswap/StandAlone för 39oo.- och om du vill ha den optimert i samma veva så fixar jag ett specialpris på 49oo.- Alla system som inte kommer användas programmerar jag bort ja. Mvh// Andreas, Fekzen.se
  25. 1 poeng
    Z1

    Castrol olje vs Biltema olje.

    Biltema duger for vanlige folk . Men ikke kjør 20000 km mellom skifta.
Vinnerlisten er satt til Oslo/GMT+02:00