Toppliste


Popular Content

Showing most liked content on 01/09/18 in all areas

  1. 9 points
    Gabz

    Gabz' garasjetråd

    I dag var endelig den store dagen hvor jeg fikk tilbake lappen. Som en unge på julaften våknet jeg tidlig av meg selv, heiv meg i bilen og dro rett på SVV klokken 9 for å hente ut midertidig førerbevis. Deilig å endelig ha det tilbake igjen I anledningen byttet jeg til nye viskere, da det sårt trengtes som man her ser på frontruten. De gamle tok ingenting. Ga også bilen en vask og opprydning innvendig (ikke renset skinnet enda) og det ble jo ganske bra. Spesielt i forhold til hvordan det så ut før. Også var det bare å nyte den gjenerobrede friheten Har vel kjørt fra 9 i morges til klokka 3 på natta nå, så bilen har fått smake litt asfalt i dag. Velfortjent etter å ha stått som pynt i oppkjørselen så lenge nå.
  2. 5 points
    Døden , pesten og koleraen.. Idag etter frokost 07 og familien hadde tatt veien på skole og jobb, planla jeg dagens gjøremål. Er nok og ta tak i så her kan jeg velge 😀 Først feilsøking på lysbryter . Prøvde den som jeg har i min og alt virket , så ny lysbryter må skaffes og det er skaffet etter 10 sekunder 😃 Men for at jeg skal gå igang med ting nå , må jeg ha det rent rundt meg. Skal ha ut trekk i tak og jeg bestemte meg for faktisk å gjøre ren bil innvendig . Og jeg begynner med følgende :Fytte helvete pluss moms for en drittjobb . Da her var mugg nok til å lage 10 kilo ost og dritt nok til å fylle en sekk. Følte at støvsugeren tittet på meg og nektet 😀 Og jeg tør vedde på at denne ikke har vært rengjort på 15 år. Så la meg presentere Syria i E34 format : Mugg og dritt. Mugg på setet : Ja ikke bedre her heller : Jeg kunne valgt to ting: -5 liter bensin og brent opp bil innvendig. -God vask og et smil om munnen. Jeg valgte det siste : Helte noe av bøtten i gulvet og skurte med børste og jeg ser at ting blir mye finere: Og etter mye vask og Støvsuging , blir jo ting fint: Etter å ha holdt på i flere timer ble bilen fin innvendig og all dritt er borte . Så jeg serverer noen ferdig bilder etter en stor jobb: Må si det ble forskjell nå: Mugg er borte og stolene lukter godt og er rene: Dørsider behandlet og rene : Så måtte jeg jo prøve noe.. Er jo en stund siden denne er gjort noe med og jeg måtte da se om jeg kunne få liv i lakken . Og frem med Rupes blå på en pad og gnikke litt på høyre hjørne og joda , der tittet det frem en fin og blank grønnfarge: En enorm forskjell . Så med maskin skal jeg få denne lik min , men det kommer til å ta laaaang tid . Et par til : Nevner det igjen,skal enn komme i mål med ting , begynn i det små og du er i mål . Nå står bilen med kupevarmer og skal bli tørr til jeg skal ha ut taktrekket og erstattes med annet . Jada nå er vi igang ❤️❤️
  3. 4 points
    bmw cab

    Den store finn.no tråden.

    Må ikke glemme at bilen er unik da,den har jo tross alt 3D folie og M5 lyd som kommer ut av eksosen😂😂
  4. 3 points
    Ja er gøy , hvertfall når enn ser hvor fint det blir og dette var jo kun det verste . Angående teppet har jeg løsnet bak og det ser bra ut . Foran er det knusktørt og propper under står i , så satser på godt vær Tore 😃. Slipper forresten å ødelegge de originale takbøylene . Fikk skaffet nøkkel på Bavaria idag så da har jeg de hele og pene originale rails på lur og .😀 Ett bilde hvordan dashbordet og gennerelt ble etter vask Så det drar seg til 😃.
  5. 3 points
  6. 3 points
    carlhaakon

    E36 1998 "M3" BMW Cup bil

    Går sakte men skjer litt. har fått sømsveiset dempertårn på bilen. sveiset inn forsterknings plater i bakstilling og på dempertårn. utveksling på diff er bestilt så den blir nå på 3.91 i stede får 2.92 som er orginalt. jeg har også bestilt nye bærebruer som er rimlig gromme så spent på disse det kommer også mye gromme deler som er på vei. mangler litt små jobb her og der før bilen skal til hellakering. bilen skal forbli hvit men med litt dekor osv dempertårn fremme og plater. sømmer fremme sømmerbak plater under bilen. her var det også en bolt som hadde knekt så denne fikk jeg til slutt borret ut. samt sømmer på krengestag fester. mulig disse også skal bygges om litt
  7. 2 points
    Fredrik

    Fredriks alternative bimmerstråd

    Tusen takk for følget så langt er vel det korrekte å si til de mange av dere som har fulgt tråden siden den begynte for over 7 år siden i august måned 2011. Jeg vil ikke stoppe med å skrive i tråden, men frekvensen av innlegg fra min side vil helt sikkert gå vesentlig ned i tiden fremover. Dette er det primært to årsaker til og det handler selvfølgelig om mangel på tid samt at den alminnelige interessen for tråder/blogger som denne ikke er den samme som for bare noen få år siden. Nesten 10000 innlegg og snart 400000 besøk i tråden er langt over alle forventninger. Jeg trodde på ingen måter da jeg startet tråden at den ville bli såpass populær. Det har vært en fantastisk reise/opplevelse og på alle måter kjempe inspirerende. Jeg har hatt utrolig stor glede av å skrive i tråden og svært mange av diskusjonene har vært både meningsfylte og interessante. Jeg har lært mye og utviklet min bilinteresse (kanskje spesielt i relasjon til amerikanske biler, men også mer tekniske detaljer som jeg ellers ikke ville ha fokusert på). I denne sammenhengen vil jeg rette en spesielt stor takk til profilene @TRF, @Fredrik 90, @Werther og @Marius2002, men selvfølgelig også de mange andre av dere som har bidratt til at tråden har blitt hva den er idag. Hverken min tråd eller forumet generelt blir bedre enn summen av vår felles aktivitet og innsats... Nå høres det ut som om jeg har planer om å slutte å skrive i tråden. Det har jeg ikke, men en litt annen arbeidssituasjon medfører at jeg i tiden fremover ikke vil få like mye tid til å følge opp tråden. Mine innlegg vil bli mer sporadiske og dermed vil utvilsomt tråden endre form og farge (type: mindre blogg og mer alminnelig tråd). Tråden vil leve videre og jeg vil helt sikkert skrive flere innlegg når jeg har tid til det. Bare så dette er nevnt i forbifarten hvis noen av dere lurer på hvorfor aktiviteten fra min side ikke helt er den samme som tidligere... Apropos kommende BMW klassikere og tiden da Chris Bangle var ansvarlig for BMW's design. E60 M5 med den nå legendariske S85B50 V10 sugemotoren på 507 HK ved 7750 rpm og 520 Nm ved 6100 rpm er fantastisk. At den temmelig erfarne biljournalisten Matt Watson bare sitter og ler i denne filmen er derfor høyst forståelig...
  8. 2 points
    Hei, her har det vært dårlig med oppdateringer. Har vært en travel slutt på 2017 med nytt hus og skole ved siden av jobb. Det har skjedd litt med bilparken, med ny I3 Maraton Edition på plass. Knallfornøyd! Hadde vært inne på tanken om el-bil en stund. Da vi kjøpte hus utenfor byen begynte det for alvor å bli aktuelt, og da jeg fikk nyss i at jeg kunne få levert en Maraton Edition med en måneds leveringstid med gunstig finansiering var det bare å slå til. Overtok den rett før vi overtok huset, i slutten av oktober. Har til nå kjørt ca 2500km. Har ikke fått tatt noen bilder enda, her er jo bekmørkt hele tiden nå for tia. Men det kommer. Eneste "oppgradering" på I3 er en keramisk lakkforsegling som ble utført så godt som med en gang vi overtok bilen. Over til de andre bilene, M3 står på vinterlagring og E39 står nedsnødd ute.. Blir stort sett bare langkjøring på den nå når vi bruker I3 til daglig. Har fått en kraftig during / ulyd fra understellet på E39, tror det er venstre hjullager bak som har takket for seg. Så det må fikses, vurderer å få bilen på EU-kontroll snart for å få sjekket om det er andre ting som må tas samtidig. Så bør jeg vel innse at vi nå har en bil for mye... 2 biler som nesten ikke blir brukt er bortimot galskap. Så jeg har så smått begynt å se på forskjellige alternativer, men for å få noe som til en viss grad matcher begge bilene vi har i dag så blir det en dyr affære. Så jeg har prøvekjørt et par 3 biler for å begynne et sted: 2018 BMW 440i: Fantastisk bil. Men for dyr. 2010 Audi S4: Fin motor (tunet, 450hk) men likte ikke DSG. Og den er jo 8 år gammel nå. Så det ble ikke. 2013 BMW 535ix sedan: Nydelig bil, fin å kjøre men føltes tung og hadde feil interiør. Så inntil videre slår jeg meg til ro med alle 3 bilene, en til hver anledning Så får vi heller se til våren. Vil tro begge bilene er forholdsvis lette å selge, så det gjelder jo bare å bestemme seg. Til slutt slenger jeg med et bilde av I3, E39 og det nye huset
  9. 2 points
    Daniel.

    Min 2018 M2

    Men M3/M4 har ikke så forferdelig fin lyd uansett. M2 har ganske fin lyd i forhold.
  10. 2 points
    Gabz

    Gabz' garasjetråd

    Er lat selv om jeg har lappen
  11. 2 points
    sveigis

    Påls e34 525i

    Du proiterer riktig og jeg hadde gjort det samme.:) Når det kommer til eksos ,er det mange muligheter . Alt fra Supersport til Eisenmann mem de er svindyre. Det monterte jeg på min og kostet flesk men ga blaffen da. Hadde penger til det akkurat da. Jeg hadde Simons potte før og de gir fin lyd og er kurant pris komplett. Hvis ikke har jeg en Simons potte som er i bra stand som jeg kan selge . Dog ikke dobbel men oval bak. Den gir fin lyd og bra snerr på turtall. Er ingen problem og sveise to utløp på den heller .
  12. 2 points
    BMW-hjørnet på jobb. Min i midten
  13. 2 points
    Gorg

    Gorgs fototråd - BMW Imolarød M3

    Ser frem til vår og sommersesongen!
  14. 2 points
    Bimmerlorris

    Påls e34 525i

    Blir mye rust baki der. Mye vær, vind og salt gjennom flere år sørger for det. Er jo bare oss entusiaster som tar oss bryet med å fjerne fangerene for å sjekke hvordan det står til 😉 Bra du sjekka ihvertfall. Jeg hadde det samme på min. Legger ved før og nå-bilder 👍
  15. 2 points
    sveigis

    Påls e34 525i

    Som det nevnes ,er dette karroserimasse . Men i og med dette skal bli en bruksbil og det garantert sikkert kommer mer ,hadde jeg slipt ned som du har gjort ,lagt på noe grunning ,så bodyskjyts og lakk . Det holder greit :). På min e34 ,hadde jeg rust på samme plassen,der pusset jeg bare ned og la på rustgrunning og lakket kun over med lakk og tynnflytende tektyl. Dette var for å slippe å pakke rusten inn , Men du.... Den eksosen,den hører ikke hjemme til der
  16. 2 points
    Er som alltid kaos nå rett etter jul med bestilling og montering av deler som skal bli klart til april. Av det som skal være klart innen slutten av april for første treff er; - Rens av innsug og topp for koksing - Lakkering av frontfanger, panser, sideskjørt, frontlippe - Innvendig rens, utvendig polering inkl. Modesta coating - Få lagt dekk på de nye sommerhjulene inkl. Kamikaze stance rim coat - 335is air ducts - Feste skilt fremme med magneter - Custom grill - M3 DCT Paddles - Custom eksos - ATM Intake kit
  17. 1 point
    e30 tic

    1974 BMW 2002 Turbo

    Føler det er en evighet siden jeg var aktiv på bimmers, facebook har nok tatt over mye aktivitet som før var på diverse forum. Har hatt denne bilen i snart 3 år og hadde ikke tenkt å lage noen prosjekt tråd av flere årsaker men har fått det for meg nå som bilen snart skal tas frem at det underveis og for ettertiden er gøy å ha en tråd å se tilbake på. Kommer til å legge tråden på en nettside jeg har og kopiere over på Bimmers slik at jeg har alt av bilder etc om Bimmers skulle gå dukken. Litt historie først Fikk snappet opp at en 02 Turbo lå for salg i Bergen uten at den akkurat lå på Finn.no.. Det dreide seg om en bil ifra dødsbo der arving hadde hatt kontakt med BMWCCN angående verdi setting og slikt så det var nok en bil mange viste om uten at den lå ute for salg i starten. En kompis var først å så på denne uten at det da ble handel, jeg for min del klarte aldri helt å slippe tanken på å eie en 02 original bil. Jeg avtalte derfor med arvingene om å komme å se på bilen, dro til bergen med biltralle og bankremisse og hadde selvsagt planer om å dra den med hjem samme kveld. Arvingene nektet først å slippe bilen før pengene var på konto så det måtte forhandles og forklares en hel del før vi fikk dra, helt klart en av de rareste bilkjøpene jeg har gjort Så over til selve bilen Bilen har hatt samme eier i over 10 år i Norge før jeg fikk den, den ble stående parkert i et parkeringshus pga defekt topp pakning i flere år før eier døde og bilen ble solgt til meg. Jeg skal forsøke å få bilen i så god stand som mulig og ha den på veien til 2020 da den skal disponeres av min far. Jeg er stadig på leit etter deler og tar gjerne i mot tips både på brukt og nytt. Jeg fant kvitteringer for rundt 50000 på diverse arbeid som eier har fått gjort med bilen i England så den har til en viss grad vært passet på. Positive ting Det er en original bil Den er relativt uskrudd Interiøret, selve bøtte setene er uten hull og rifter Jeg har alle originale deler(4 trinnskasse,mellomaksel, org turbo og 13" stål hjul) Negative ting Finnes "litt" rust Gåen topp pakning så motor har stått i årevis med vann i oljen Dyre deler Vrient å få fatt i originale deler Ellers både gleder jeg meg og gruer meg til det første kuttet skal tas i dette skallet. . Slik så den ut ved kjøp, stått i flere år på samme sted. Med brekket på..... Bilen har fått lov å stå på lager en stund. Tok den frem da jeg var nyskjerrig på hvor rusten denne faktisk var! Vel hjemme ble det vasket av noe gammel møkk så jeg kunne se hva det faktisk var rundt omkring Nå har bilen stått på lager i noen år, men i fjor så tok jeg bilen på bukk og fikk spylt den under for å konstatere hvor rusten den er.. Jeg ser lyst på det. Det finnes mye nyere Bmw som jeg har sett værre. Bør gå ann å få bil av dette? Her ser det jo litt ille ut, men se bak ytterkanalen.. der er det tynnstoff. Og viss bare det ser slik ut på baksiden skal jeg være veldig happy med det Litt rust Gamle lokalet vi hadde. Det er egentlig alt for nå. Bilen skal startes på så snart den hvite E30'en har motoren sin på plass igjenn. Mars tenker jeg det er klart for å demontere 02
  18. 1 point
    TRF

    Fredriks alternative bimmerstråd

    Takker for fine ord Fredrik. Det er synd å lese at du vil være mindre aktiv, men jeg ønsker deg lykke til i ny arbeidssituasjon. Jeg håper du ikke glemmer oss helt, og at det kommer noen drypp allikevel fra deg. Tråder som dette, eller rettere sagt, tråden din ettersom vi ikke har noe lignende, er med på å gi forumet en dimensjon og dybde som er ganske uvanlig og gjør at forumet får en bredde som "holder det i live". Gjennom mange engasjerende diskusjoner er det ikke tvil om at det er et hyggelig avbrekk fra min ellers relativt teknisk orienterte hverdag å ta seg noen minutter med litt lesing i tråden her. Stor tommel opp!
  19. 1 point
    Freakshow

    Min 2018 M2

    m2
  20. 1 point
    Freakshow

    2001 530D Webasto problemer

    haha det er sant! nei får vel bestille overhalt webasto og bytte den så kan jeg fikle med den som står i for å finne ut hva som er feil aldri feil å ha en ekstra liggende
  21. 1 point
    FredrikE24

    Alpina b10 biturbo resturering.

    Denne mener jeg gikk for lut og kaldt vann i Follo en periode. Fikk litt inntrykk av at den bare ble kjøpt fordi det var en B10. Så ble den bare kjørt i "filler" og parkert. Godt å se den har kommet i gode hender! Legg ut så mye du har tid til, en må holde aktivitetsnivået oppe på alle områder her på siden
  22. 1 point
    Joachim S Hamar

    Joachim's E30

    Takk for det. Står mellom s50b30 eller s54. Tror helst det blir s50 med trakter å datasprut, da jeg syntes s50 er mye penere i e30 motorrommet 😊 Takk for det 😊
  23. 1 point
    e30 tic

    Alpina b10 biturbo resturering.

    Bra du får vekk den rust elendigheten. Tok en vask under min e34 her i helgen.. gøy når det ikke er tectyl
  24. 1 point
    Joachim S Hamar

    Joachim's E30

    Siden jeg er tom for gass, så begynte jeg på gotti hjula igår. Har splittet de, å hatt på malingsfjerner, å lagt de i plastikkposer, hvor de skal få godgjøre seg litt. Har også polert boltene til 2 av felgene som var titan bolter. De 2 andre var det stålbolter på så må få tak i titan til de å 😊
  25. 1 point
    22.000 NOK shipped to your door + paypal fees
  26. 1 point
    Smaksak dette med stoler. Må bare si at jeg ikke synes e39-stoler er så veldig pene. Mye finere med e34-comfortsetene 😉
  27. 1 point
  28. 1 point
    Har en hel E39 delebil med komplett skinninteriør med dørtrekk, Shadowline, M5 bakfanger, M speiler++ hvis du er intrs i noe deler
  29. 1 point
    carlhaakon

    E36 1998 "M3" BMW Cup bil

    TRF sine STW bruer
  30. 1 point
    Bimmerlorris

    Lorriz 525i

    Må innrømme at jeg skulle ønske at flere fulgte meg her. Siden jeg ønsker å slippe å mase og gæle på e34-norge om alt jeg trenger eller lurer på 🙈 Var litt derfor jeg kom med en appell på fb-siden 🙏 Har begynt å følge enda flere i håp om å bli fulgt selv. Men skjønner også at kanskje ikke så mange følger, da jeg ikke har oppdatert noe særlig siden i fjor høst og satte bilen i opplag 😉 Sånn, da fikk jeg surva litt 😂
  31. 1 point
    bmwgreg90

    Greggy's 2018 M2. Cold start(youtube)

    Foranding i planer. Iom eg har bare 1 friuke ila januar og febuar, så blir ikke M2en henta hos forhandler før første uko mars. Satser på ein fin og snøfri tur på 5.5t heim igjen😁
  32. 1 point
    Reef89

    angel eyes ringer

    Fikk gjennom min gamle E36 med CCFL ringer. 9/10 tilfeller er ok (erfaringsmessig). Oftest henger de seg bare oppi hvis lyse/ne ikke virker, virker alt blir som oftest alt ok. Men er du skikkelig redd, tar du bare å kobler ut ringene og setter inn igjen T5 parklys pæren til den dagen bilen er på PKK.
  33. 1 point
    e30 tic

    1974 BMW 2002 Turbo

    Jeg tror det er mellom 10 og 20. Er vel antydet under 1000 igjen på verdensbasis. 02 er liksom bare en søt bil alle liker.. enten det er barn eller de gamle som husker dem som ny. Bilen skal holdes org ja. Vil forsøke å beholde så mye som mulig urørt under den bla. Bagasjerommet ser veldig bra ut. Der det ikke er rust og skader skal det forbli slik. Den originale turboen har jeg. Motor tror jeg kan reddes. Har hatt start på bilen. Mest spent på Kf pumpen og om det er større deler der dom er defekte pga vann. Dysespisser får man heller ikke løst lengre. Har studert en hvit som jeg fikk ta bilder av også. Det har lite for seg å snakke tap eller gevinst når bilen ikke skal selges.. Har vert inaktivt medlem i Ccn i alle år, må ta det litt mere opp nå med tanke på 02'en fremover.
  34. 1 point
    viggo E34

    1988 E34 535ia :)

    Hadde da bilen på eu kontroll idag, å det gikk jo rett til helvette... Artig at det ikke var stort å sette fingern på her Litt bilder av mattsvart veteranfiråtrædve da
  35. 1 point
    Har ikke gjort noe mer nei. Planen er å sende avgårde en ny søknad, med litt bilder, samt legge inn alt av sammenligning av deler osv. så får en håpe en får en ny behandler denne gangen. Har faktisk vært inne på tanken, men var ikke klar over at forsjellen var så stor. Følger vell med skruer/link til å feste leddet? Videre ble det en spontantur til Hoddevika/Stadlandet med stasjonsvognen idag. Slik som det ofte blir på slike bilturer, så ble det i overkant mye bilder : Endelig en bensinpumpe der literprisen var på rundt 4,-/L: Så kom jeg over denne saken. Litt usikker på hva det er, da jeg ikke har søkt så mye rundt den enda. Tenkte først at det var noe ala Morris eller britisk prod, men tenker kansje mer nå om det evt. er en Ford? Litt lenger borte stod det og en nedetrekt lignendes bil: EDIT: Bilen er en 1956 Renault Juvaquatre Dauphinoise. Tydligvis ikke det vanligeste syn med ruter bak, isteden for vanlig stål (ala varebil). Så til slutt ble det en vask, da jeg reiser offshore igjen straks, og bilen blir stående still en stund. Har og blitt litt endring i hjul-planene til 525en. Planen var å selge M5 kopiene og få dekk på 16". Men nå ser jeg at markedet er labert for de kopi-felgene, samt jeg måtte nok lagt imellom for nye dekk til 16"erene, så nå har jeg bestemt meg for å bare beholde de inn til videre, er i tillegg svært gode dekk på m5-kopiene.
  36. 1 point
    Bimmerlorris

    Lorriz 525i

    Ser folk oppdaterer litt selv om det ikke skjer stort. Så får gjøre det samme selv. Vil jo gjerne at folk skal følge med her 😃 Lagde meg en stor kaffekopp og satte meg ned og leste gjennom hele tråden min her om dagen. He he det tok jaggu litt tid 😂 Er jo litt sånn forfatter, så klarer ikke bare å skrive stikkord 🤪 Må si at jeg ble litt overrasket over hvor mye tid og arbeid jeg la ned i bilen sommeren i fjor 😳 Det var mye slit og mange ganger holdt jeg på å gi opp hele driten. Men jeg er glad jeg ikke ga opp. Denne bilen betyr i grunn mye for meg nå som jeg har lagt så mye tid og penger i den. Mest pga tiden og erfaringen jeg fikk av å ha gjort mesteparten selv. Så selv om bilen nå bærer preg av å ha blitt fikset av en amatør og førstereisegutt innen det å skru og lakkere helt alene, må jeg klappe meg selv litt på skulderen og si at resultatet ble ganske bra. Jeg har gjort så godt jeg kan 😃 Bilen står som dere vet i vinteropplag og planen for vinter/vår, er å senke tanken, fjerne evnt rust og bytte bensinlufterørene. Ang motor som bruker en del olje og ikke går helt rent, har jeg ikke bestemt meg enda for om jeg skal overhale toppen eller se om jeg får tak i en ny og sette i. Er i tenkeboksen. Men om noen av dere kommer over, vet om eller skal selge en B25 Non Vanos, så gi meg gjerne et hint 🙏 Er redd for å legge mange penger i overhaling siden den har Vanos. Har hørt så mye negativt om første generasjon Vanos. Ja ja, da ble det en liten oppdatering 👍 Ønsker alle godt nytt år og lykke til med bila våres 🎉 Var en tur på besøk hos far og måtte selvfølgelig ut i garasjen hans og se hvordan det sto til med frøkna mi ❤️ Verdens vakreste bil 😍 Fikk ordna meg kalender med bilen i full snurr 👍
  37. 1 point
    Må tilbake til den her plassen snart 😃
  38. 1 point
  39. 1 point
    Fra i dag , nedenfor Hemsedal skisenter
  40. 1 point
  41. 1 point
    Flere som lengter etter sommer? 😊
  42. 1 point
    Fant denne nydelige veien igår 😃
  43. 1 point
    awt

    Den store finn.no tråden.

    Ikke uenig. Selv skriver jeg "EU-godkjent til mars 2019" f.eks. i annonser. Når den er godkjent er for meg helt irrelevant, det viktige er jo når den må på kontroll igjen.
  44. 1 point
    sluquet

    Den store finn.no tråden.

    Som vanlig så er det sikkert jeg som er gammel og sær, men jeg synes det er irriterende med setningen "EU-ok (dato)med ingen feil" - Ja, hvis det hadde blitt påpekt feil hadde den jo ikke vært EU-ok? Jeg skjønner forsåvidt at det kanskje er noen som mener det er at den er EU-ok på første forsøk, men er det nødvendigvis noe å skryte av? For å sette det på spissen ville jeg heller kjøpt en bil som hadde byttet f.eks bremseskiver pga. anmerkning på EU enn en som gikk rett igjennom med bremseskiver akkurat innenfor hva som er tillatt. Sukk
  45. 1 point
    Tony Soprano

    Den store finn.no tråden.

    Oj..... https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=110710377&fks=110710377
  46. 1 point
    Freakshow

    Den store finn.no tråden.

    må være det mest irriterende jeg veit i salgs annonser! når folk faen ikke klarer å rydde/vaske bilene sine før de tar elendige bilder!
  47. 1 point
    Poppy

    Den store finn.no tråden.

    Elendige bilder og ingen rydding gir dårlig inntrykk. Dårlig innsats på annonsen gjør at bilen ligger lengre på markedet.
  48. 1 point
    carlhaakon

    E36 1998 "M3" BMW Cup bil

    Det stemmer det. får med litt tips og oppsett i prisen så det er verdt mer en mye annet nytt det blir også litt grommere bærebruer etterhvert. kommer vel aldri opp på nivået bilen han på. men målet er en av de raskere 3l bilene i norge
  49. 1 point
    Bmw320ie4698

    Den store finn.no tråden.

    Var bare på Finn i 5 min før den ble solgt...
  50. 1 point
    Da har jeg fått startet å rydde opp litt i bilen utvendig og innvendig. Fjernet bombrikkeholder, gamle klister i ruter, //M logo på bagasjeluka++ Tatt en skikkelig nedvask for å se lakktilstanden og den trenger sårt en skikkelig runde og to med rupes maskinen. Den fikk midlertidig CarPro Hydro2 som beskyttelse, vasket dashbord, ruter innvendig, gir osv. Vekk med dette som kun hører til på M-biler Der passer denne bedre Imponert over fargen på stolene! og ikke minst komforten på det mykere skinnet kontra dakota som jeg har i E90'n. Før start av vask Vasketeamet Starter med prickbort fra bunn og til underkant av vinduer Følger deretter opp med en sterk blanding Surfex HD (1:5) for å kvitte seg med det som skulle være lagt på for å kunne se lakktilstanden skikkelig. Skumlegger bilen med Nerta Active Diamond Etter avspyling og lufttørking legger jeg Gyeon Iron for å fjerne det som skulle være av flyverust/piggdekkstøv fra lakken. Felgene får en runde med RIM7 og Wheelwoolies, samt dekksidene blir skrubbet med Surfex HD 1:5 for å få ut all dritten som har samlet seg. Etter nedspyling og håndvask Ferdig tørket, tatt interiøret og lagt SW Pneu på dekksider.
This leaderboard is set to Oslo/GMT+02:00