Vinnerliste


Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng fra 10/08/18 i alle områder

  1. 4 poeng
    tambur4

    Alpina B3 3.3 auto cabriolet 2001

    Dette er min Alpina B3 3.3 cabriolet automat 2001-modell! Carbon-svart metallic. Denne ble kjøpt i vår av en hyggelig kar i Ørsta, og den skal være den eneste i Norge. Jeg vet forøvrig bare om én tilsvarende coupé i Norge. Bilen ble visstnok importert i 2007 og det har vært ganske mange eiere på den. Så langt viser km-teller 128.000 km og bilen er tight og fin, og det er ingen lekkasjer å se. I mitt eie har jeg kun skiftet dekk, og lakkert støtfanger bak, spoiler foran og kanallister. Jeg har kjøpt nytt bagsjeromsteppe og nye striper til frontspoiler. Bilen har etter min mening noen grusomme blå Depo angel eyes lykter, som i løpet av vinteren skal byttes tilbake til originale xenon-lykter! (Noen som vil bytte?) I løpet av vinteren skal førersete repareres pga skinnslitasje på typisk sted. Jeg skal også pusse opp senterdekslene på felgene med nye emblemer. På bakluken har noen limt fast Alpina-emblem over BMW-emblemet! Slikt skal selvfølgelig fjernes!!
  2. 4 poeng
  3. 3 poeng
    Etterlengtet skinnrens 😮
  4. 3 poeng
    Skiltet er fremdeles på etter en våt prøvetur Digg at bilen føles så "ferdig" ut nå, med tanke på både skiltet og fine stoler Den må fremdeles senkes lengre ned framme, da Men de Cup 2-dekkene altså. Når det regner kan skru-av-DSC-knappen kalles "Teleporter meg til nærmeste autovern" De er magiske når det er tørt da, og helt utrolige når de er kjørt varme i tillegg
  5. 3 poeng
    Frode D

    F80 M3 San Marino blå | Bilder

    Meget fornøyd med de 😁 Helt enig! Det er vel bare en stil. Syns det funket bra til denne shooten. Takk! Angrer ikke på fargevalg nei 😎 -
  6. 3 poeng
    Takk skal dere ha @norbakken, @StigJ, @ahj & @fxslin! Originalstolene måtte ofres for the greater good Er det bare jeg som liker de tre science-fiction-boltene? De hinter frempå at her lurer det seg noe lureri Jeg sprakk og lakkerte mutterene da hvertfall Litt av et gruppepress her Men først hentet jeg min nye skiltplateholder fra Lakkhallen! Jeg har alltid følt det ser litt jalla ut å ha skiltet rett på fangeren, fikk aldri slått meg til ro med det. Det ser hvertfall mye bedre ut på alle andre E46 Coupéer med skiltplateholder, så vi satser på dette blir bra Den skal selvfølgelig festes med magneter Som dere ser måtte magnetene bygges opp av noe, og etter et hot tips fra @awt om isopor, og han hadde til og med isopor på lur til meg, så var det ikke vits å tenke lengre Magnetene på fremsiden er "for baksiden" de også Den nedsenkede delen ligger klin inntil bilen. Av med fangeren for å fjerne de gamle magnetene. De satt veldig godt med Biltema-hurtiglimen altså! Et lite sideprosjekt. Lakkering av mutterene til stol-adapterene. Og jeg gikk amok med tusjen for å pynte litt på lakk-slitasje Det lakkeres. Bildet er tatt med blits, så boltene ser veldig hvite ut Alkantara-folien min brukes som beskyttelse mot fangeren Perfekt! Det må da vel være ca. midten! Magnetiserte magneter. Merker av hvor de skal være før jeg tar lim på én og én Der var de limt på 18 magneter. Nydelig! Kunstverket etter røring i lim! Mens fangeren er av kan jeg endelig montere OEM-CSL-gap-listen min Den som er på nå er tetningslist fra Biltema. Ny OEM-list Av med den gamle. Den nye. Volvolist med hatt Der var den klæska på Fanger på og bil snudd Ser bra ut med skiltplateholder uten skilt hvertfall! Verdens nyeste skilt Kjører på med silikonfjerner på begge deler. Dobbeltsidig tape fra Biltema. Funker fjell den Sånn Veeeeeeeeldig fornøyd! Dette ser mye smartere ut synes jeg Og den henger som juling! Mye bedre enn noen av skiltene mine Men den er jo vesentlig tyngre også da
  7. 2 poeng
    systomen

    Systom's E46 330cd

    Lørdagssyssel😁 3 lag til i morgen nå
  8. 2 poeng
    Oljeskift på gammal Vespa og høsttur med både to og firehjuling.
  9. 1 poeng
    JAdaBMW

    1985 BMW 635CSI E24

    Jeg er i tenkeboksen på å restaurere en 1985 modell 635CSI etter min gamle onkel på 90 år!!! Han har hatt bilen siden den var ny, og slik endte hans karriere som BMW eier Hvordan er det å få tak i brukte deler? Trenger i første runde å lande en handel på et bra frontstykke og panser. Men trenger som dere ser mer frontdeler.... Om noen har noe for salg fra en delebil etc, gi beskjed.. Jan
  10. 1 poeng
    Hei igjen. Jeg ble litt still ang. temaet. Det har seg da slik, at bilen min nå er tilbake på normal tomgang, etter å ha ligget høyt over en lang periode. Den går som mer normalt, med litt økt turtall ved kaldstart, før den stabiliserer seg rundt 6-700 RPM. Jeg rakk ikke å gjøre så veldig mye ut av saken. Lurer på om det er rett og slett kjøring som gjør at den kommer seg, da bilen stod i stor grad still siste året før eg overtok bilen. Det samme gjaldt girkassen. I starten hang den litt etter kickdown, og ville da ikke gire opp, men etter nærmere 2000km, girerer den nå silkemykt, som ny. Jeg koblet til min OBD2-feilsøker i forigårs (etter bilens tomgang av seg selv hadde blitt som normal), og kjørte en diagnose, men uten noen funn av feilkoder. Så har kjørt en del nå, og alt er nå som det skal vere. Så får vi bare se hvor lenge det varer. Uansett, takk så mye for all hjelp, og gode tips! Med en slik bil, er det godt å vite at man kan komme hit for å få svar på det man skulle lure på.
  11. 1 poeng
    oleo

    DIY skjøte bremserør E39

    Da rust på bremserør er en av de vanligste 2'er anmerknigner på EU kontrollen tenkte jeg å lage en DIY for å skjøte bremserør. Bilen jeg viser dette på er en E39 - 2000mod Vanskelighetsgrad: Middels (Klarer jeg det, så klarer du det) Tidsbruk: Regn med at det går en hel dag. Vi trenger litt materiell for å skjøte rørene. - endestykke/Nippler - 11 stk - skjøtestykke - 3 stk - rør - en lengde (5 meter) Vi trenger også litt spesialverktøy - rørkutter (veldig liten for å kutte der det er trangt om plassen) - flenseverktøy Alt dette overnevnte får man enkelt på Biltema uten at det koster en formue La oss først se litt på flensingen og verktøyet vi trenger Dette er et forholdsvis rimelig utgave... trenger ikke bruke 1000 - 1200,- på verktøy når et rimelig også gjør nytten... skal jo ikke gjøre denne jobben mange ganger i mnd akkurat. Dette er verktøyet... jeg har skrevet navn på hver enkelt del Her er røret Røret kuttes ved at man skrur fast kutteren og snurrer den rundt, strammer til for hver 2'dre runde inntil røret er kuttet Dernest settes et endestykke på røret og man setter så enden fast i verktøyet Her er det nøye at man finner korrekt adapter og setter denne ved siden av rørstubben... røret skal stikke like høyt som adapterens nederste ring som vist her: NB! Skru vingemuttrene GODT til! Dernest snur man adapteren og stikker den inn i rørers ende Så settes pressa over adapteret og vi skrur inntil adapteret treffer holderen Da tar vi ut adapteren og vi ser at flensen begynner å ta form. NB!!! Det er VIKTIG at du nå etterskrur vingemuttrene. Det er ikke fullt så nøye på kobberrøret, men på de originale rørene som er lakkerte og hardere i metallet så er dette hyperviktig Nå setter vi på nytt pressa over røret, denne gang uten adapter, og så skrur man til... Da har vi skapt en dobbelflens Og vi kontrollerer at ikke flensen stikker på utsiden av endestykket Da går vi over til bilen..... Først trenger vi finne påfyllingstanken for bremseveske... den er nemlig godt gjemt på E39'n Den befinner seg under kupeefilteret på førersiden. Trekk først ut låsefjæra i front Og ta ut selve filteret Løsne flippene på kanalen Og løft bort filterboksen.. Voila, der var tanken Vi kommer tilbake til denne... HØYRE FREMHJUL: Jeg skal nå skjøte bremserør på høyre fremhjul Først demonterer jeg innerskjermen.. den sitter med x antall skruer som er lett å komme til Så løsner man varmeskjoldet inne i motrorrommet På varmeskjoldet løsnes 2 skruer som sitter her Finn så bremserøret som går til kalypter du skal jobbe på og løsne denne fra fordelerboksen Når vi så har tatt ut innerskjermen lokaliserer vi bremserøret og skrur løs endestykket Så er det bare å trekke røret ut.. fant ut at det var lettest å trekke det ned gjennom skjermen Da har vi hele røret ute og kan lett kappe og lage ny flens Så gjør vi på samme måte som vist tidligere og lager en flens... NB! Husk å tre endestykket inn på røret før flensing. Og husk også å kappe røret på et sted hvor det er plass til å tre innpå endestykket og samtidig klare stikke røret langt nok opp gjennom rørholderen Tre røret på plass igjen og fest endestykket i fordelerboksen inne i motorrommet. Da har vi noe alla dette stikkende ut i hjulbuen Da kapper vi et stykke rør og måler oss frem til korrekt lengde Vi kan bøye til røret for hånd eller benytte et bøyeverktøy (som også fås kjøpt på Biltema) Kontroller at du er på rett "vei" Og sett på endestykker Så festes røret med en skjøtestykke Da må der luftes. Jeg benytter en slange med tilbakeslagsventil som festes rett på luftenippel. Dette gjør at jeg kan lufte bremsene helt alene. (OBS: Husk å løsne skruen på tilbakeslagsventilen med minimum 1,5 turn... ellers er den stengt) (og jada, luftesettet kan kjøpes på Biltema) Løsne luftenippel og tre på slangen Så er det bare å operere bremsepedalen inntil det er tomt for luft. Du ser dette enkelt på slangen i og med at den er gjennomsiktig... er den fyllt med ren bremseveske etter noen pumpinger på pedalen så er det bare å skru til luftenippel og fjerne slangen. Tilbake til bremseveskebeholderen... Kontroller bremsevæskenivået og evt etterfyll Så er det bare å remontere i motsatt rekkefølge Og vips så har du spart noen tusen kroner i verkstedutgifter... VENSTRE FREMHJUL: På venstre fremhjul er det enda enklere, for under varmeventilene til klimaanlegget befinner det seg allerede en skjøtemuffe. Løft bare unna ventilene (de er ikke skrudd fast) og løsne røret. Etter at du har løsnet røret i hjulbuen så er det bare å trekke røret ned og ut. Her trenger vi ikke å ta ut innerskjermen heller Kapp til nytt rør, monter endestykker og monter på plass. HØYRE BAKHJUL: Når det gjelder bakhjulene så er det ikke like enkelt å ta ut hele røret da det strekker seg fremover under bilen og har mange vinkler. Men heldigvis er det et ganske langt rett strekke rett etter nippel som gjør det forholdsvis enkelt å arbeide under bilen selv uten bukk eller grav. På min bil var rusten konsentrert rundt selve nippelen og jeg trenger derfor ikke bytte så lange biten med rør Da selve nippelen her er angrepet så ønsket jeg å få så godt grep på den som mulig med fastnøkkelen. Derfor kappet jeg røret med en gang for å kunne tre fastnøkkel inn på røret for maks feste. Her benytter jeg en mindre rørkapper da det er litt trangt. Men det hadde gått med kapperen som fulgte flensesettet også. Da er det lett å tre innpå fastnøkkel På med nippler og skru sammen igjen. VENSTRE BAKHJUL: Venstre bak er litt mer kronglete i og med at eksospotta også befinner seg her, men direkte store utfordringer gir den ikke. Også her er det endel rust rundt nippel og jeg velger derfor samme taktikk som på andre siden bak... kutter røret for å kunne tre fastnøkkel inn på røret. NB: Her er det lite med plass og du trenger en liten rørkutter.... de koster 49,- på Biltema. Benytt en fastnøkkel eller skiftenøkkel til å holde igjen Hvis du følger røret så ser du at det går opp og inn i kanalen... her kan vi kutte. Det er litt trangt, men det går greit Sånn... da kopler vi ny stuss sammen med originale røret Og inn på slangen Avsluttningsvis vil jeg anbefale og teste bremsepedalen godt... hvis den synker så har du sannsynligvis ikke teitet en eller flere nippler godt nok. Det er fort gjort å bruke noen minutter til slutt for å forsikre seg om at anlegget er fullt ut funksjonellt og tett! Når du ikke har startet motoren så skal pedalen være knallhard og skal ikke synke. Prøv den før du går igang med jobben slik at du har en referanse til hvordan den skal oppleves. Thats it folks
  12. 1 poeng
    Shave buene i morra så sitter de der de skal. Forhåpentligvis🤔
  13. 1 poeng
    Lørdags syssel . Noe jeg liker , er å ha ingen plan for dagen på lørdagene . Mens barn og resten koser seg , har jeg muligheten til å ferdigstille mer og mer på bilen . For dere som har vært med siden begynnelsen på tråden , husker sikkert jeg holdt på med koffertlokk og låsingen der . Jeg fikk det jo til men ikke ordentlig. Jeg har hele tiden måtte bruke rå kraft for å få det igjen . Så idag skulle dette sjekkes ut . Etter litt demontering stod jeg klar : Denne branketten skulle altså trimmes litt sånn at jeg kunne justere den mer . Denne kan du justere både frem og tilbake og mot sidene , men ikke nok . Ene årsaken er at blekket på selve lås har bøyd seg og jeg får ikke til å fikse det uten å demontere halve luken . Uansett denne delen ble trimmet maksimalt på hullene : Så var spmet om den bet seg fast uten voldsom makt ? Og nå etter trim ble det mye bedre : Etter litt justering på gummiknotter : Funker det igjen helt greit . Så over til rollo . Det har denne bilen men festene på siden er ødelagt , så What to do? Etter litt tenking , har jeg jo ekstra hundegitter og dette måtte ofres / Brukte da noe av stengene her og kappet og tilpasset . På plass med nye fester : og ferdig : Liker at sånne ting er iorden . Så tilslutt gjorde jeg ferdig luken med voks og rengjøring . Møkkete og fælt : Krinkler som trenger pleie : Etter en lengre tids jobb ble alt rent og behandlet : Så da erklærer jeg alt bak fikset . Deilig med sånne dager av og til 😀
  14. 1 poeng
    Gabz

    Gabz' E92 330XD

    @KimH: Viktig med litt jåleri @Daniel.: Takker! @Evopower: Ikkesant! Pluss at man får skikkelig kvalitet ettersom det er originale BMW-felger. @Slavearbeider'n: Nja, hadde ikke så lyst på alcantara kule, egentlig. Føler den blir så fort slitt og møkkete når den blir holdt i hele tiden, og synes uansett skinn føles bedre mot hånda. Tenker jo også å bytte bort alcantara-rattet i et med helskinn også. Så veldig fornøyd med denne. Absolutt et must i alt av manuelle BMWer her i gården også, ja. En av de absolutt beste modifikasjonene man kan gjøre. Så stor forskjell for lite penger. @sveigis: Haha ja, viktig å ha noe å sysle med. Blir nok meget bra til slutt Ja, veldig fornøyd egentlig. Har liksom alt jeg trenger. Alt utstyr som gjør den behagelig og moderne, sterk og solid motor som går veldig godt og er billig i drift, komfortabel men samtidig sporty bil, firehjulstrekk til vinteren, manuell.. Så koser meg i denne, ja. Vært en del fram og tilbake med ting å ordne på vedlikehold og reparasjoner, men nå som jeg endelig kan legge tid og penger i det jeg faktisk har lyst på til den så blir det jo enda mer gøy. Blir jo bare bedre og bedre sånn sett, og alltid noe å se fram til nå som modifikasjonene skal gjøres en etter en og bilen ligner mer og mer på sluttresultatet jeg ser for meg. @danskiii: Ja, den er nydelig! Både i utseende og i bruk. Passer vel omtrent absolutt alt av manuell BMW vil jeg tro? Den bare tres på girspaken og låser seg med det litt skeive hakket i toppen. Om jeg ikke husker feil er vel alle BMW sine manuelle spaker sånn, så bare å handle til E36 også Yees, de skal bort nå! Har ikke skaffet noen griller men tror egentlig det blir kulest uten. Hadde ikke sett for meg å montere griller på de, får se etterhvert om det er noe jeg ombestemmer meg på, men for tiden er det ikke på planen. @Saltkjelen: Så hyggelig å høre! Utvilsomt en meget tilfredsstillende prosess å fjerne det som er/var av tvilsomme modifikasjoner og slikt, og gi den omfattende vedlikehold så alt er på stell. Så er det jo nå straks fokus på å få den slik jeg vil ha den også med litt smakfulle (og viktige) modifikasjoner som M-sport bakfanger og sideskjørt, ettermontering av interiørutstyr som jeg savner (skinn, svart taktrekk osv.), lakkering av kromlister, LCI baklykter osv. Også kommer jo selvsagt litt mer omdiskuterte ting som stor stereo og slikt, men viktig å sette mitt eget preg på den også og gjøre tingene med den som jeg ønsker for min personlige glede. Men det også skal jo stort sett være skjult i kupéen. Kassen baki også dropper jeg pleksiglass og slikt på til fordel for å bare lage en vegg baki trekt med samme farge stoff som er der originalt for å beholde det både cleant og praktisk. Så tror det blir meget bra etterhvert
  15. 1 poeng
    norbakken

    Min alpinhvite F11 [vinterhjul s. 67]

    Dette er vel smak og behag tenker jeg, personlig har jeg derimot aldri blitt dus med AC sine felger, og tenker at de du har på nå er mye bedre 😉
  16. 1 poeng
    Ferdigmontert kompressor! Fantastisk lyd, har hatt første prøvetur men har ikke gitt den havre helt enda for å vite at alt er som det skal 😊 fikk også m5-speilene i går, disse lakkes i dag og monteres til uken. Hadde glemt å justere opp bilen bak i gledesrusen og 19" med 275 bygger litt mer enn for små 18 tommere med 255,så jeg subbet nedi på høyresiden så lakken fikk seg noen skraper på ytterkant av høyre bakfelg.... Mildt sagt kjedelig, men får ta den opp igjen sammen med speilene. Effektanlegg, elektrisk eksosspjeld og tårnstiver er på vei, så skal den kjøres i dyno når disse er montert 😊 Første inntrykk er at bilen er en verden mer lettkjørt og responsiv, med langt raskere gassrespons. Kompressor skal gå 10-15 mil i følge ess før den får juling. Absolutt en kul mod!
  17. 1 poeng
    Vask og lett teknisk kontroll før track kjøring! @Havers Legger siste hånd på verket sitt!
  18. 1 poeng
    Den ser nesten helere ut med skilt på Pent begge deler hvertfall
  19. 1 poeng
    Hehe ja, jeg har mye å lære her skjønner jeg!😅 Etter mye om og men fikk jeg LCI skjermrammen til å passe. Som nevnt er pre-LCI levert med skjermer fra både JCI og TPO, mens LCI kun har skjermer fra TPO. Derfor er det kun skjermer fra TPO som er click and fit, mens JCI må modifiseres noe. Først ut med interiørlisten, også skru ut to skruer for å ta ut skjermen og rammen. Skjermen løsnes fra rammen ved å skru ut fire skruer, og skjermen kobles fra ved å ta ut to kabler på baksiden. Siden rammen måtte modifiseres så la jeg teip på skjermen for å beskytte, da der ble mye testfitting. Måtte skjære vekk en del plast i toppen og borre fire hull nederst for å få ramma innpå. Kun ett av skruehullene passet (i toppen), så valgte å teipe fast resten og lime festene på plass. Henger som et skudd nå og ble en betydelig oppgradering. Vel verdt blod, svette og tårer dette
  20. 1 poeng
    Rune-K

    Fredriks alternative bimmerstråd

    Hehe. Jeg lagde spørsmålene til et rebusløp for BMW klubben for noen år siden. Da var det mange som måtte tenke seg godt om før de fant ut hva M1 og Golf 1 har til felles.
  21. 1 poeng
    Fikk en svææær pakke i dag Den var ufattelig lett! Recaro Må jeg stappe stolene selv? Neida, de var heldigvis komplette Dette er da mine "custom"-stoler, i ekte skinn, uten noe logo, og alcantara i midten Lukter nybil/skinn av dem Helsort seterygg, med et par metallic-flak. Adaptere fra Brey-Krause. Disse er laget for å festes på de originale elektriske skinnene Fine og fjonge. Litt knolling er alltid gøy (Ja det heter det ) Da er vi i gang. De originale elektriske skinnene. Den originale styringen som jeg skal bruke bittelitt av. Om noen lurte på hvor jeg skaffet alt dette her, så er det ikke noe mysterie Jeg har i tillegg røsket ut varmetrådene i orignalstolene. Disse skal jeg få montert i Pole Positionene en vakker dag i vinter, det må endel jobb til. Her er en liten samtale mellom meg og Leif Harald etter han solgte orignalstolene sine For å si det mildt, så var det umulig å få det demontert på menneskeligvis, og jeg prøvde Adaptere montert. Det fulgte ikke med bolter til selve stolene, hverken med stolene eller i adapter-kitet. Så da måtte jeg dra på snopefabrikken De hadde dessverre ikke sorte, men det fikser vi. I klassisk magneten-prøver-å-lakkere-stil så opererer jeg kun med lakkrester, så her var det bare å krysse fingrene og spraye villt. Ser ut som det holdt akuratt Ledningene før. Ledninger underveis. Her er det jeg endte opp med å bruke. Sexy bryter fra E36 Med lys i! Kobling til el.-motoren, og kobling til bilen. Da var "ledningsnettet" til førersiden klart Og passasjersiden Ready! Ganske pent laget! Prøvemonterer passasjersiden. Verste av alt så fungerte det også Da var det "marriage" mellom understell og stol! Vipps! Klænk! Det ble veeeldig snasent! De originale setebelte-festene har jeg lurt på siden av stolene, så er det litt lettere å hoppe ombord Ferdig ferdig Clean nå Ganske lekre adaptere! Legg merke til lyset i bryteren Ledningene syns ikke. Bildet er tatt fra en sinnsyk vinkel og med blits Måtte jo kjøre tur for å teste De fungerte utmerket Jeg synes bilen ser utrolig mye bedre uten RECARO overalt Digg! Gult vettu
  22. 1 poeng
    petterrr

    Min Sophistogrey F11

    Fikk omsider klemt på hjula 😎 beklager dårlige mobilbilder, men det er alt jeg har nå 🤪
  23. 1 poeng
    Carlsius

    Bmw E63 645ci - Motorbytte /// CIC retrofit

    Dynamic drive Når motor ble tatt ut ble hele servovæsken skiftet. Det var igrunn ganske greit da servooljen var rød og beholderen sier ONLY CHF11 som er grønn ! Dermed fikk jeg flushet og skiftet all væsken til grønn CHF11. Men siden min bil har utstyret 229 Dynamic drive som er aktive krengningstag, er dette koblet på samme hydraulikken som servoen. Dermed måtte jeg kjøre en initialisering av systemet etter jeg byttet oljen for å få luft ut av systemet. Ganske imponerende å få en bil til å vippe som dette via en pc bare 88106ED4-7F7A-4F11-B0C5-412E2E729C12.mp4 Her er en video som også viser det fra før motorbyttet: .filtered-0FBEE81F-D6B2-4F7C-8698-A1BD968675BB.mp4 Etter å ha kjørt en 6 serie uten var dette en av kriteriene når jeg skulle kjøpe 6 serie, Dynamic drive, aktive steering og logic 7. Utrolig fornøyd med kjøre egenskapene til denne Grand toureren
  24. 1 poeng
    Når vi kom hjem igjen fra ferie og hadde kjørt 3000km etter bremseskift, viser det nå 70000km igjen framme og bak i stedet for 60000km igjen framme og 70000km igjen bak som det stod rett etter byttet. Altså har vi fått 13000 ekstra km framme Så tydelig at det er en annen slitasje ved mye motorveikjøring på kontinentet enn her hjemme på berget. Reisebrev kommer, men først et par smakebiter:
  25. 1 poeng
    JAdaBMW

    1985 BMW 635CSI E24

    Helt og pent BMW sportsinteriør med fin farge til bilen. Her tror jeg at jeg kommer langt med vask og søvsuger. Bilen ser også ut til å ha de orginale velourmattene fra 1985. Min gamle onkel som nå er 90år I August sa den gang han kjøpte bilen ny når jeg spurte hvorfor han ikke bestilte skinnseter, så sa han at en kunne ikke sitte og skli rundt i noen skinnseter i en racerbil Den dag i dag er han fortsatt glad i fart
Vinnerlisten er satt til Oslo/GMT+02:00