Vinnerliste

Lofoten, altså!
  2. 24 poeng
  3. 22 poeng
    Haugalandet har ankommet Tananger Sjekker dekktrykk og vindstyrken mens vi venter på Stavangergutta. Der har vi dem. Rett i pumpene. Da ruller vi inn i ferja! Det var litt av en hyggelig ferjekø Gøy å trille inn sammen med alle rånebilene Pluss to Ferjarier Kjekt med grei plassering God burger på ferja! Jeg var den eneste(!) som drakk Champagne på Gledens Dag! Alle(!) andre hadde øl Fy skam! Danmark er raskt over. Her er vi i Flensburg. Haugalandet først! Gøy å fulle superbensin Enda mer JetFuel! Der var vi plutseligt fremme, etter 13+ timer med kø, kø, kø og veiarbeid hele veien langs A1. @andreaskarm var først fremme. Heder og ære! Ganske fint hotell Lindner Digg! Vi tok oss noen øl og regional vin på Cockpiten i Dorint-hotellet. Knakende god gjeng Good morning! Tidlig opp og hopp. 06:30 Ticket kjøpt! Banen åpner kl. 08:00. Da er vi klare Skamrå M3 Taxi Da har vi hatt oss første runden! Med særdeles lite trafikk og bare kos Her sitter jeg på med fartsfantomet @andreaskarm! Det går fort i den lille X1en Ble ny pers på han også. 10:06. Satser på under 10 min med ny bil i August Mange ringtools på parkeringsplassen Jaaa, GT2RS Denne så vi hele tiden hele turen! Den fulgte etter oss tror jeg RÅTT! To gode naboer Da var det @Mkalle aka King of The Ring som skulle ha meg med rundt i sin leide Ford Fiesta ST Dette gikk styggfort! Helt utrolig 9:22 i den lille fjerten. Når vi leverte bilen så ble utleieren veldig imponert over tiden. "In this car? Really?! ...Devil!" Og han skrøtte av M3en min Suser nedover mot Adenau Vi overlevde Jeg står og ser på biler som kjører ut på banen og kommer tilbake mens @andreaskarm sitter på med King of The Ring. Dette er livet altså Very strøken M3 Her har vi jo Stavangergutta King of The Ring is back Det subber bittelitt på bakhjulene mine ja Det brakte godt i kompresjonen i Foxhole, i karusellen og Flügplatz Men det ble ny pers på meg også! 10:10 McLaren 675LT Spider Det obligatoriske bildet! Deilig(!) å være her med M-bil Rutevask! Da tar vi en stripe på Ringwerk Kul jakke Men den kosta 99 Euro, sparer pengene til M3en Rå M5 til pynt. Det var også turistkjøring på GP-banen! Jeg tok ikke turen utpå der med subbingen og "usikkerheten" på bilen min rett etter kjøp. Men neste gang... På balkongen til Stavangergutta på Dorint-hotellet. Rå utsikt over GP-banen, litt av Nordschleife og slottet! Kompisen vår. GT2RS Sinnsykt rå og dyp lyd fra denne i forhold til GT3RSene som også kjørte. Så var det en tur til Adenau for å kjikke litt Herlig. M Coupe Rått ringtool (Med fine felger) En MINI som kjørte rett i autovernet i Adenau med et smell! Airbagene løste ut på siden. Fører og passasjer var heldigvis OK. Jeg og King of The Ring dro til Brunchen mens gamlepappa @andreaskarm tok seg en cowboystrekk på hotellet. Drar man litt opp til fjells i Brunchen finner man en kul sving å stå i Lamborghini Aventador SV Her må vi pigade steke maten selv! Men det var sinnsykt godt. King of The Ring fikk spesialservice og fikk servert ferdigstekt biff. Alle andre måtte steke selv. Så var det på Stavanger-terrassen for noen øl og "Prøv å ikke le" Det var sinnsykt moro! Jeg var helt elendig. Jeg sprakk med en gang. Finfin frokostbuffet på Lindner! (Det eneste madammen likte med Nürburgring-besøket våres ) I dag var det Cars & Coffee ved GP-banen, og fullstendig kaos på veiene. Og folk overalt! Yes! Mye folk! Utrolig tøff M3 Treffet var helt sykt svært. Tusener på tusener av biler, og minst tre milliarder folker. Drifting var det også Tror det var mulighet for drift-taxi, men vi sjekket ikke opp i det. Tilbake til Brunchen-fjellet vårt! En Scud! Masse folk i Brunchen også i dag. En Weissmann, det er ikke hver dag. Da var vi på vei hjem, plutselig. Stavangergutta skulle være en dag ekstra. Sexy ass Mye kult på Autobahn også Superbensin! Vi stoppet i Bremen, kremby det, altså Herlig øl langs elva i solnedgangen. Good times Frokost på Radisson Blu. Freser mot Hirtshals. En liten Lambo langs veien Scandinavian Park for litt Harryhandel. Jeg handlet kun på Beate Uhse, det ble en liten presang til madammen Besøkte et stor vaske-anlegg i Aalborg, ved Bilka. Ren og pen! Middag på Bone's! Svær brus! Mye middag for 149,- Tok en alternativ vei til Hirtshals, via Løkken. Hvor vi stopte på stranda Hirtshals Båten er på vei inn. Ferjekøen. Og der va vi plutseligt hjemme! En kanonkjekk tur
  4. 19 poeng
  5. 17 poeng
  6. 16 poeng
    God stemning i Lithauen.
  7. 14 poeng
  8. 14 poeng
  9. 14 poeng
  10. 13 poeng
    I dag koser jeg meg med vask av hjulhus, men jeg får ikke bort det værste/tykkeste fettet og fastbremte asfaltflekker. Jeg bruker Surfex HD, Sitrus, Zalo, Ammo felgrens, Ammo felgsåpe, Shell avfetting, Prickbort, Label off. Trenger jeg en livsfarlig industrial degreaser? Det blir hvertfall bedre, da
  11. 13 poeng
    Måtte en ordentlig vask til i helga, endelig ren og pen
  12. 13 poeng
    Trollstigen 20/5 ✅🔝
  13. 13 poeng
    Hardanger er en fin plass
  14. 12 poeng
    turbojugen

ehaugsnes' e46 330cd

Litt mer reisespam, føler dette blir mer en reiseblogg for tia, men la gå. Her er noen fler bilder!
  15. 12 poeng
    Tåkelys borte vekk
  16. 11 poeng
  17. 11 poeng
    Den 18./19. mai polerte og vokset jeg bilen. Det trengtes for å si det sånn! Lakken bar preg av at bilen har stått mye i ro og en stund siden den har fått beskyttelse. Ble mye bedre etter 2 runder med min nyinnkjøpte Rupes maskin, og toppet det med Autoglyms nye UHD voks. Er første gang jeg bruker maskin og følte det gikk fint, har fortsatt mye å lære, og ting jeg sikkert kan gjøre bedre/enklere, det tar jeg med tiden. Legger ved før og etter bilder. 17. mai - Man ser tydelig swirls, matt og sliten lakk. Taket 50-50 Ferdig polert og vokset. Også montert nye høyglans nyrer, LED interiør pærer og en universal gummileppe for å gjøre litt ut av non-m fangeren mens jeg har den. filtered-B92E05B0-E523-4953-823A-CA1E7B79E38F.mp4 Gårsdagens bilvask - du å du å deilig det er med nypolert bil! Vasken går som en drøm
  18. 11 poeng
  19. 10 poeng
    Carlsius

Min Bmw E63 645i - Nytt interiør på vei

Ny bil ble kjøpt for noen par uker siden og har nå endelig surret meg til å å lage en tråd om bilen. Kort om forhistorien: Jeg har etter jeg kjørte min onkels 635d for et par år siden sagt til meg selv at jeg skal en dag få meg en E63 6 serie. Savnet etter jeg solgte 545i’n var også stort da det var en fantastisk god bil med en veldig sprek motor. Samt alt utstyret jeg hadde i daværende bruksbil 530d var noe jeg ikke ville miste. Likte veldig godt E60/E61 på alle måter men synes E60/E61 ble litt kjedelig. Samt stasjonsvogn er ikke nødvendig helt enda for en som er singel og uten barn Så da passet det ypperlig å kjøpe en E63 som er nesten samme bilen bare med et mer vulgært utseende(som noen liker og andre hater 😄) og litt mer sportsbil kjørefølelse. Kriteriene ved ny bil var da som følger: - N62 4.4 motoren - E63 karosseri - Utstyr: Dynamic drive - Active steering - Navi pro – Sportseter - Panorama soltak - Hifi pro (Logic 7) – Varme i rattet(for å få paddle shift) - Ville ha manuell men det er umulig å finne sammen med 4.4 v8. Så da blir kravet endret til ‘’ikke SMG ’’ bare 😃 Før jeg visste ordet av det stod jeg med nøkkelen i hånden Men å kjøpe noe som er 100% i orden og ikke trengs å gjøre noe med er for kjedelig. Da kjøper jeg heller de bilene som har litt problemer og fikser dem opp så de blir fine. Det som også er planen her. Bilen ser ikke strøken ut, men med litt tid og en liten årslønn så skal den bli det Planene er mange, og det kommer jeg tilbake på senere. Her er noen bilder av bilen: Bilen ble ikke kjøpt gjennom Oslo bilauksjon, men det er de bildene jeg har før jeg kjøpte den: Interiøret: Her har tidligere eier hatt en hund inne i bilen i bilen som fant ut at den ville bite på sete, håndbrekk, ratt, taktrekk og gulvmatter. Veldig synd
  20. 10 poeng
    Frode D

E91 LCI Le Mans blå - vurderes solgt

Finjustert høyden litt nå og montert 10mm spacer bak. Litt mindre luft i hjulbuen syns jeg gjorde underverker.
  21. 10 poeng
  22. 10 poeng
    Nyter en real kopp kaffe og nydelig tysk litteratur på terrassen, mens jeg venter på deler til M3en Skulle det bli kjedelig, så har jeg alltid julegaven fra @awt tilgjengelig
  23. 10 poeng
  24. 10 poeng
    Kom hjem fra Nürburgring i dag. Jeg har klådd i fingrene til å få skru litt på bilen I dag fikk jeg endelig fjernet: - Den uoriginale spilleren. - Telefonen i midtkonsollen. - Alle ledningene til "anlegget" som har vært montert. Store strømledninger fra batteriet og gods. Samt høyttalerledninger og "remote"-ledning. - Aux til spilleren. - iPod-kontakten. - Sporingsystemet. - CanBus-etellerannet-boks som var montert under CD-veksleren? - CD-veksleren. - Telefon-modulen. - Rar ledning fra bak hanskerommet til gods i motorrom. - En S-video-lignende sak som gikk til motorrommet fra hanskerommet, men den var klippet i andre enden. - En eller annen hvit dings med et kretskort inni bak hanskerommet? Lurer på hva det kan ha vært. Nå er alt tull og ting som ikke brukes fjernet. Da er det bare å vente på deilige OEM-deler
  25. 10 poeng
    Det ble mot klokka. Så E39/E18 er det naturlige valget. Er forøvrig vel hjemme. Tok med meg ny pers på rudskogen samt denne