CrZyWiz

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4139
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

Om CrZyWiz

  • Vurdering
    Generalløytnant

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Troms
  • Kjøretøy
    C5 Corvette, F30 328iX
  1. Lese ut feilkoder og verdier...
  2. Tryggeste er alltid å slå opp VIN. i delekatalog, da ser man med egne øyne hva som er tilfelle Så slipper man å handle feil, basert på jungeltelegrafen.
  3. Dette er feil, ikke biturbo.
  4. Jeg må si at du har ett noe enkelt syn på ting. Tilbud vs etterspørsel bestemmer prisen.
  5. Nettopp, å se på forbruket alene er noe "forenklet tankegang".
  6. Lurt å få tatt ett skikkelig oljeskift på kassen uansett.
  7. Hva legger du til grunn bak påstanden "lavere driftskostnader" ?
  8. Den motoren har ikke swirl flaps...
  9. Sjekk nå felgene for høydekast først og fremst..
  10. Greit nok det, ditt valg. Men generelt sett så er det ikke slik det skal gjøres. Dette, samt regenereringen ikke vil starte med enkelte feilkoder lagret i feilminne.
  11. Poenget er ikke turtall over 2500rpm, men belastning slik at temperatur blir høyere.
  12. Av nysgjerrighet, hvorfor mener du at det skal kjøres med minimum 2500rpm?
  13. Greit å begynne i rett ende, og feilsøk skikkelig før du begynner å bytte deler. Luftfilter har du fått tips om, sjekk deretter trykkslanger for lekkasjer.
  14. Kan bekrefte at igjenkokset EGR kan gi slike symptomer på N47 motor.
  15. Vil tro du\de misforstod benkingen\dynopapirene isåfall. Er nok 230 i motor endel har benket med lignende oppsett. Var en på forumet her tidligere som dro strikken enda lengre, og endte ikke på 230 på hjulene.