CrZyWiz

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4124
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

Om CrZyWiz

  • Vurdering
    Generalløytnant

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Troms
  • Kjøretøy
    C5 Corvette, F30 328iX
  1. Sjekket om innsuget er igjenkokset?
  2. Det finnes en multisitat funksjon, samt en redigeringsfunksjon. Benytt disse, så blir det straks mer ryddig i tråden
  3. EGR må kodes bort i programvaren, f.eks av en tuner.
  4. Motorlampa vil tenne igjen, etter sletting av feilminne.
  5. Min 2006mod hadde IKKE swirl flaps.
  6. Visst de bytter kjedet, og tilhørende deler. Så er det fysisk umulig at lyden av ett slakt kjede fortsatt skal være der. Kjør på, grav videre
  7. Burde kanskje spesifisert hva jeg mente med generelt. Tenkte da slike småting som BMW bruker å flikke på faceliftene sine. Jeg personlig synes også facelift utgaven ser langt penere ut. På 3.0d utgavene fikk facelift ZF kassen istedetfor GM kassen som fikk ett dårlig rykte etterhvert. Motorene har du stålkontroll på Greit å understreke at pre-face ikke har X-drive i sin "rette forstand", men det tidligere 4x4 systemet med fast 63\37 fordeling, uten mulighet for å låse mellomakslingen slik som X-drive systemet kan.
  8. Facelift er generelt bedre, og ikke minst stor fordel at man får X-drive på facelift.
  9. Så flott, da fikk du nesten ny prisen da Det står at bud tas imot, så ingen grunn til slike spydigheter.
  10. Legger herved inn bud på 2000kr
  11. Får trøste dere med at det ikke er en umulighet værtfall Fikk dekket ny subframe på min da 8år gamle E46 328CI på goodwill.
  12. Er denne slik at den må matches med den aktuelle bilen? Eller er den plug n play på f.eks min?
  13. Visst bilen ikke er importert via BMW Norge sitt forhandlersystem, så har dere ikke garanti på bilen lenger. Eneste muligheten din da er å reklamere til forhandeleren som dere kjøpte bilen av, eventuelt det selskapet som importerte bilen.
  14. Diesel, 4,6 eller 8 syl blir fortsatt ikke det samme som en bensinmotor. Rakler, lukter og vibrerer gjør de alle, noen mindre en andre. Noe dritt til småkjøring, og dårlig for nærmiljøet. Bensinturbo'en har mer morrofaktor en dieselen. Og mer til felles med M52, sammenlignet med en diesel.
  15. Sett bort fra motorlyden isolert sett, så er det bare fordeler å velge den nyere N20 motoren. *Nyere bil. *Bedre ytelser. *Lavere forbruk.