CrZyWiz

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4152
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

Om CrZyWiz

  • Vurdering
    Generalløytnant

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Troms
  • Kjøretøy
    M3
  1. Husket heldigvis feil blir det vell Sikter du da til E-tronic'en deres, eller alternativet der de omprogrammerer ECU?
  2. Mulig jeg husker feil, men kjørte ikke du havari med JB4 oppsettet ditt?
  3. Ta heller å se på dekkdim og mønsterdybde...
  4. Hadde samme lyd etter bomgiring, i en lik motor uten vanos. Byttet løfterne uten hell, og sjekket kompresjon som var perfekt. Bilen ble kondemnert før jeg fant ut av det, men jeg mistenkte på slutten at noen\en eksospakning på manifold kunne ha sprukket i vridningene. Slik at lyden ble mer framtreden. Neste steg etter det vil jo være å åpne motor å se.
  5. Nei, men det beste er selvfølgelig å få ut så mye som mulig av den gamle oljen.
  6. Gjør de nå der, eller bruker de en annen beregning som fører til andre tall på papiret? 😊
  7. Visst det faktisk er en TU motor du har kjøpt, og ikke den som org. står i din 96mod. Så kan du ikke bruke nevnte framgangsmåte. Da er enkleste måte kompressor. Alternativt tilpasse innsug fra M54B30. Samt ny eksos og kammer fra 3. parts leverandør. Men om du når 250 hk med sugetrim garanterer jeg ikke.
  8. Brukt M50B25 innsug, samt kammer og grenrør fra USA E36 M3. Det finner du på Ebay.com Deretter får du dette mappet hos f.eks Fekzen her på forumet, så er du ett stykke på veg.
  9. Klart det, men å gjøre det "skikkelig" betyr å ramponere gjenstående garanti.
  10. http://esstuning.com/n47-163-184ps-e-tronic-tuner/
  11. Greit å forsvare sine egne valg, men det kan bli for mye av det gode også
  12. Hva med F30 328 IX ? Har isåfall en estoril blå å selge
  13. Lese ut feilkoder og verdier...
  14. Tryggeste er alltid å slå opp VIN. i delekatalog, da ser man med egne øyne hva som er tilfelle Så slipper man å handle feil, basert på jungeltelegrafen.