Evopower

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1561
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

  • Days Won

    1

Evopower last won the day on February 18

Evopower hadde mest likt innhold!

1 følger

Om Evopower

  • Vurdering
    Generalmajor
  • Bursdag 09/14/87

Contact Methods

  • MSN
    knuti_2000@hotmail.com

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Haugesund
  • Kjøretøy
    01 e39 520d & 03 E46 M3

Siste besøkende

1873 profilvisninger
  1. For en utstyrsliste!! Når bilen blir "ferdig" må den nærme seg 100k i verdi
  2. Begynner på det til helga. Da blir det lagt ut info og bilder i tillegg til de synlige leddene, er det 2 fjærer inni kassa som er de som sentrerer girspaken i fri og som lager motstanden sideveis. Tar ut kassa for å fikse dette
  3. Ble fint stuk nå det fine med coilover er at man får det nøyaktig slik man vil. Hvordan er komforten og handling med supersport?
  4. Gratulerer med e39 og skjelden kombo med manuell
  5. Min 2004 520ia med lyst skinn ble levert med beige girmanskjett originalt. Svart tar seg bedre ut mener jeg, da midtkonsollen fra før har mye mørkt i seg, og spesielt ilag med dark wood eller svart piano finish på trimmen
  6. Gs bildeler har ikke beige girmansjett? Mange bytter til sort, da mange mener at selv om beige er fint, så kler midtkonsollen best svart girmansjett
  7. Her må du ta bilen til kvalifisert bilverksted eller dekksjappe og se hva som kan gjøres. Hvis det ikke er mulig å få boltene til å entre på gjengene, da er jo gjengene ødelagt som du sier. Bestill time, få bilen fraktet på henger eller flakbil til de som skal fikse det. Og regningen ville jeg selvfølgelig krevd at dekkverkstedet som gjorde dette, skal få betale. Det er en grunn til at jeg skifter dekk selv. Disse slaurene har ødelagt gjenger på biler jeg har hatt også, løftet bilen etter kanalene og bøyd disse og flere andre ting. Synd det skal være så lite yrkesstolthet. Alternativt kan du bytte medbringeren selv, men det høres kanskje ikke ut som du har gjort skruing på det nivået før? Da er det bedre å få den levert inn lykke til
  8. Kan godt pm meg med mailadresse og tlf nummer
  9. Siden jeg ikke har noe bedre å gjøre i dag, kan jeg bry meg å spørre: Er den Eu? Er den fin i karosseri? Hva følger med av dekk? Tilstand på dekk og felg? Er det xenon, regnsensor, soltak, stor klima, varmeseter? Osv osv. Er det msport? Hvordan er servicehistorikken? Hvordan er clutchen? Er det den typiske lekkinga fra toppdekselpakningen? Er veivhusventilasjon skiftet? Har den hengerfeste? Er det røyk/dyr i interiøret? Hva er eierhistorikken? Har den vært brukt i familie eller som rånebil? Og mange mange flere spørsmål. Og bilder hjelper. Først da kan man si en ca pris. Fordi en eksakt pris kan man nesten ikke sette uten å kjøre bilen å kjenne på om den drar fint og kjennes fast ut. Kjenne etter kast i bremser og andre lyder Satser på det kommer mer info fra deg her, så skal du få hjelp
  10. Der fikk jeg dagens latter! Det er så sant så sant.
  11. Veldig godt utstyr også soltak, cruise og stor kjørecomp og store klimaen på e36 er bra! Ikke ofte man leser 25% sperrediff som originalt valgt ekstrautstyr når bilen var ny skikkelig entusiastkjøp, selv om motoren er litt døll. Orignal msport trekker også opp
  12. Manuell? Pris?
  13. Det ble 2 nye sommerdekk Kormoran Gamma 235/45r17. Nytt merke som jeg ville prøve ut. Dekke har veldig myk gummi og bra dreneringsmønster som er bra her i Vest. Komfort og støymessig ganske likt som andre dekk jeg har prøvd i samme dim. Noe støy og sporing er det, men det er nok jeg som er særs kritisk jeg har prioritert utseende og ofret litt komfort med 17" felgene. Neste nå er å gjøre bilen klar for EU. Bare bli 3 grader varmere nå
  14. Jeg hadde lekkasje etter bytte av veivhusventilasjon og peilerør. Da var det O-ringen som tetter der som peilepinnen går ned i bunnpanna som var dårlig/sto ikke skikkelig i. Verdt å sjekke
  15. Så ingen av dem er direkte feilfrie slik jeg leser det. Med mindre man finner en diesel hvor registeret er allerede blitt fikset.