mowz

Medlem
  • Innholdsteller

    1118
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om mowz

  • Rang
    Brigader

Contact Methods

  • MSN
    morten_hr@hotmail.com

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Drammen
  • Interesser:
    What do you think.....
  • Kjøretøy
    BMW 325d e91TRF + S1000RR

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Kom over noen gamle minner av min første bil....
  2. mowz

    Min 2018 M2

    Fin bil! Si ifra hvis du vil ta et lite dragrace før du selger den hehe
  3. mowz

    E46 320d 150hk bytte til 330d turbo.

    Launch control.... 😉
  4. mowz

    E46 320d 150hk bytte til 330d turbo.

    Spør TRF her på forumet, han har mye erfaring og vet det meste som er å vite om disse motorene. Btw 300+hk på disse går ganske godt
  5. I dag fikk jeg erta på meg en Lamborghini Huracan Spider, fikk tatt et par drag, overraskende hvor bra diesel kjerra hang bak selv om han stakk ifra Fikk tommel opp av en litt forvirra kar etterpå Fikk også prøvd 0-100km/h med clutch stop montert. Ble en del bedre. Ikke målt med høy-nøyaktighets GPS men "corrected speed" fra bilen som er sånn ca 1-2% fra GPS hastighet. Her klarte jeg 6.0s på det beste tidligere. Da motordekselet ser ganske trist ut, tenkte jeg å prøve meg på og friske det opp litt selv. Synes det ble ganske bra! Før og etter:
  6. Da har jeg montert en justerbar clutch stop, boret opp original, gjenget opp og skrudd inn clutch stop'en. Men får ikke justert den langt nok ut der jeg vil ha den uten at clutch sensoren ikke er happy og bilen ikke starter. Så her må jeg få koblet ut clutch sensoren. Var ingen funksjonalitet til å gjøre dette i Carly, kun brems. Tips/erfaringer mottas gjerne om noen har (Edit: Ser ut som jeg fant løsningen her: https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=1099239)
  7. Jeg siklet lenge på en vbox, men den er stor og klumpete og ikke like lett å ha på motorsykklen. Og koster en liten formue. Kjøpte en dragy da den var ny, så et review på youtube med en kar som kjører mye dragracing og har blant annet McLaren 720s, nye Ford GT osv, og nøyaktigheten var dønn lik. Prisen en brøkdel. På MC'en kan jeg faktisk ha den liggende under passasjer setet. Også er det mye mer morsomme grafer, sammenligne tider osv. rundt dragy. Du kan også få video med overlegg av alle data, akselerasjonstider osv. Men dette finnes kun til iPhone per dags dato men de skal komme snart med dette til Android også.
  8. Kjøp deg en Dragy, like god ytelse, mye billigere og enklere å ha med Ja får håpe det, skal sies at jeg hadde litt hjulspinn og
  9. Vbox? Dragy? Kult! Da setter jeg som mål å slå deg hehe Eneste problem er at det er straks tid før vinterhjul.... 😕
  10. Jeg ser en del forbedringspotensiale her med RTD og clutch stop, men tiden kommer aldri til å bli veldig bra med 2 girskift Hva slags E91 har du igjen og hva har du av motor? Og hva er dette målt med?
  11. Joda kan være enig i det, det spiller nok litt inn. Men ser du på grafen så ser du at det som spiser mye tid er girskift og tilhørende turbo-lag, så å måtte ha et ekstra girskift gir en ganske dårlig tid, altså tiden virker dårligere enn den egentlig er. Når det er gps blir den jo også tregere enn mange som ser på 0-100 på speedo. De fleste sportsvogner hvor 0-100 tider er "viktig" gjør det stort sett i 2. gir, evt. har de dobbel clutch kasse eller lignende som nesten ikke gir tap i akselerasjon. Starten er også tricky med så mye moment. Blir spennende å se hvor mye jeg kan forbedre den med nye RTD shifteren og en clutch stop.
  12. Da har RTD shifteren ankommet, så nå er det bare å få prøvemontert den så jeg får målt opp og laget en custom dssr. Veldig spent på å få testet ut denne
  13. Ja stemmer, sorry 😁 i alle fall helt rett graf uten noen dipper