Ola.

Medlemmer
  • Innholdsteller

    955
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

Om Ola.

  • Vurdering
    Oberst

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  1. Den store Photoshop-tråden!

    Noen som orker forandre fargen på felgene på et av disse bildene? Tenker i retning mørk gull eller til og med nesten kobber/bronze.. Gjerne litt forskjellige fargeforslag.
  2. Kompisen min måtte bytte svinghjul og clutch på M5 v10'n sin, mener det var på rundt 60k km. Var ikke Gallardo priser nei, men det var svært dyrt i norske delepriser. Gallardo (strengt tatt alle lambo/ferrari type biler) er hinsides dyrt å eie. 50k går ut vinduet i hytt å gevær. Sammenlignet med de, blir en E46 M3 like billig å eie som en 318.
  3. Min E46 M3 CSL CFR550

    http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=56842215 Vurderer salg iløpet av sommeren.
  4. De fleste har et budsjett å forholde seg til, å forbruket på en bil vs en annen spiller også inn! Akkurat som service utgifter. Å si at forbruk ikke spiller noen rolle, blir for dumt. En M bil er en bmw med litt stor motor ment for daglig bruk, ikke en sær pyntegjenstand som en tør å bruke noen få ganger i året. Forbruk stopper svært få i å kjøpe det en virkelig vil ha, men det er ikke dumt å vurdere før en kjøper V10'n.....
  5. Du lærer gjerne far å lage barn og? Jeg har holdt på med bil i 20når nå, og har råd til forbruket på en M5 om jeg vil. Men ikke sikkert jeg synes det er verdt forbruket kontra m3'n fordi. Det er dobbelt så dyrt å eie en M5 V10 kontra en E46 M3, å da spiller også forbruket inn.
  6. Idiotisk kommentar. Forbruk spiller inn slik som alle andre kostnader.
  7. Jeg vurderte også M5 før jeg kjøpte E46'n. Vedlikeholdskostnader, og forbruk fikk meg raskt av den tanken. Ser det begynner å bli noen M5 med motorproblemer og over 100k km. Motoroverhaling av disse motorene, er på Ferrari prisnivå pga ekstremt mye kostbare deler. Det er nok en grunn til at M5 V10 dropper endel i pris om dagen. Folk har nok ikke råd å eie de.
  8. Godkjent søknad tidligere eier

    Spør personen som har godkjent søknaden. Spiller liten rolle hva noen her mener.
  9. Min E46 M3 CSL CFR550

    Fikk kjørt et par mil idag, før den skal få nye oljer og full poleringsjobb til vårs! Gått snart 29 000km nå, ikke akkurat utslitt...
  10. Den store finn.no tråden.

    Hvis den derimot er godkjent ombygd i et annet eøs land, så snur saken seg endel..
  11. GS selger Redish subframe kit til e46?

    Var med alle de delene fra redish og. Hadde bare ikke bilde av det på mobilen. Håper det er redish sitt kit, hvis ikke er dette ren rip off av r&d arbeidet de har lagt ned. Det ser iaf helt identisk ut.
  12. Ser i nye katalogen til GS at de selger subframe forsterkning kit til e46 nå. Overaskende rimelig, tilbud for 1192kr nå. Mener jeg betalte 2500kr fra redish i sommer. Kopi eller ekte vare? Like er de iallefall. Anbefales sterkt uansett for min del. Redish mototsport: GS bildeler:
  13. Min E46 M3 CSL CFR550

    Snart på tide å dra denne ut av garasjen igjen nå! Vanskelig å bestemme seg om den skal legges ut for salg I år eller ikke. Regner med det forandrer seg når den får strekt på beina igjen . Vurderer å skjemme den bort med nye hjul om den blir værende, evnt lakkere om CSL felgene jeg har I gunmetal f.eks. Forslag til hjul som hadde blitt fine på hvit M3? Liker godt konkave hjul.
  14. Min E46 M3 CSL CFR550

    Jeg syntes også det når jeg så på bilder av bilen, og hadde tenkt å lakkere de allerede før jeg kjøpte bilen. Men det ser faktisk bra ut i real life, så jeg lot være.. Skulle jeg få andre ideer, så tar det ikke mange minuttene å demontere og sende til lakk. Den sto tilsalgs på finn igjennom SSP i lang tid, til for høy pris og en heller dårlig annonse. Mulig den kommer på finn igjen til sommeren... Vi får se
  15. Min E46 M3 CSL CFR550

    Herlig å kunne kjøre til EU kontroll totalt ubekymret, attpåtil ha 0 feil Nå blir det parkert i garasjen noen mnd til våren kommer!