justemann

Medlem
  • Innholdsteller

    194
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om justemann

  • Rang
    Løytnant

Profile Information

  • Interesser:
    Bømlo
  1. justemann

    500km blandet kjøring med 330e

    Samspelet mellom to motorar gjev ei feilkilde og to til, ja, men elmotoren er jo ikkje akkurat eit samansurium av mystiske deler. Det heile er vel ca like utprøvd som forbrenningsmotoren? Hybridbilar har ikkje trilla veldig lenge på vegane, men hverken i3en min, som snart har runda 60 000 km, eller hybriden min har nokon gong vore på verkstad relatert til trøbbel med drivlinje(r). Men som sagt, det er ikkje berre økonomiske motiv for å kjøpe hybrid. Til det er bilane for kostbare om ein samanliknar med omlag like store bilar.. Men etter mitt syn får ein "meir bil" for pengane samanlikna med ein fossilbil.
  2. justemann

    500km blandet kjøring med 330e

    Det er eg forsåvidt heilt enig i. Mange hybridbilar er i utgangspunktet så kostbare at det neppe økonomi som står øvst på prioriteringslista til potensielle kjøparar. Det sagt, så er det jo ikkje noko ulempe at ein stor del av den daglege pendlinga går på straum. Eg har 30 km til jobb, og det er ladestasjon når eg kjem fram. Bilen eg har rekk som oftast ca 30km. Dvs at stort sett all mi pendling går på straum. Heilt enig. Problemet er berre at 400 bensinhestar har ein lei tendens til å koste meir enn 400 hybridhestar 😕
  3. justemann

    500km blandet kjøring med 330e

    Eg reknar ikkje med at GTE skilt seg frå andre hybridar ved å ha stor tank, men storleiken på tanken har jo betydning for om 800 km er longt eller ikkje. Det er eit godt poeng, men dersom bilen ein er på jakt etter vert levert med fleire ulike drivlinjer, kvifor ta sjansen på å kjøpe den som kanskje vert ilagt kjørerestriksjonar om få år? I tilfellet X5 får ein jo ein nydeleg dieselseksar om ein vel diesel, men det er jo langt frå tilfellet for dei fleste bilar som vert levert med både fossil og elektrifisert drivlinje. Ofte er alternativet diesel- eller bensinfirar kontra hybrid. Volvo leverer for eksempel berre firesylindra motorar... Prismessig vert vel alternativet til 530e ein 520d? Så igjen, kvifor ikkje velje hybrid om kjøremønsteret passar?
  4. justemann

    500km blandet kjøring med 330e

    For min del handlar det paradoksalt nok mest om at ein får ein betre (les: meir hk) bil for lik mengde cash. Med bilen full i kone og ungar er det lite rom for ein tung høgrefot. Det resulterer i eit hyggeleg gjennomsnittsforbruk. Når kona og ungane ikkje er med derimot, er det mykje kjekkare med 400hk som svarer på gasspedalen enn 200 😁😎
  5. justemann

    500km blandet kjøring med 330e

    For min del var alternativa "billig" dieselversjon med 200 hk eller litt dyrare Plug-in med 400 hk. Med mitt køyremønster vil prisdifferansen vera utjamna på 4 år. Når då dieselbilen har ei usikker framtid både med omsyn til pris og lokale køyreforbod, var mitt val enkelt. Men det er heilt klart, om bilen brukar 0,4 eller 0,9 på mila, betyr lite samanlikna med det enorme pristapet på relativt kostbare bilar.
  6. justemann

    500km blandet kjøring med 330e

    Interessant å sjå andre sine reelle forbrukstall. Har sjølv både elbil og hybrid, og har eit kjøremønster som passar begge biltypar godt. Legg ut eit bilete av mitt forbruk over dei siste 1500 km med ein Volvo XC90 T8. Det er jo ikkje noko BMW, men tenkjer tala er relevante likevel i denne diskusjonen. Som med tala frå TS er dette usminka kvardagstal. Køyring til og frå jobb og barnehage blanda med eindel langkøyring og noko køyring med tilhengar. Eg er i alle fall godt nøgd med desse tala. Då eg kjøpte Volvoen, var det eigentlig X5 eg var på jakt etter, men den vart uaktuell først og fremst grunna lite bagasjerom, men òg grunna kort rekkevidde på straum (der X5 rakk 16 km, rakk XC90 30). Som fleire har vore inne på her, er det vel kjøremønsteret som avgjera om hybrid er fornuftig eller ei, men høgrefoten og kjørestil er vel òg relativt viktig. Norheimsund-Sotra (100km med variert veg, mellom anna ein liten fjellovergang) gjekk på 0,69 for nokre veker sidan med Volvoen. Då starta eg med heilt tomt batteri. Eg hadde sjølvsagt det berømte egget under gasspedalen denne turen, men fulgte likevel trafikken heilt fint. Ein forbikøyring og tre var det òg plass til. Det er eit imponerande lågt forbruk tatt i betraktning at bilen veg over 2,3 tonn.
  7. justemann

    Tre barnestoler i F15

    Ja, det er jo litt feil bil i mi bok òg. Sett bort frå storleiken, rekkevidden på straum og ytelsen er det vel X5 som appellerar mest til meg. Hadde bagasjerommet vore berre litt større... Trur faktisk bagasjerommet ikkje er særleg større i F15 enn i F31? Det er nokre år sidan eg hadde F31, men skulle ikkje forundre meg om storleiken var omlag lik...
  8. justemann

    Tre barnestoler i F15

    Om nokon andre skulle lure: ja, det går med tre bakovervendte barnestolar i F15. Eg prøvde med tre Britax Max Way. Det gjekk heilt fint. Førarstolen er justert etter ein person på 187, og er stilt inn utan tanke på å ofre plass. Eg prøvde òg med éin Britax Max Way og to Cybex Cloud Q (eller noko sånt), og det gjekk òg heilt fint. Babystolane var det plass til både med og utan base. Merk at eg har berre prøvd stolane for å sjå at dei får plass. Eg har ikkje prøvd det i praksis med ungar og det heile. Alle stolane er monterte med bilen sine belter, ikkje isofix. Det store minuset med F15 som familiebil, slik eg ser det, er bagasjerommet. Det er rett og slett svært lite når ein samanliknar med andre bilar i denne klassen. Me har i staden kjøpt ein XC90, og bagasjeromma kan rett og slett ikkje samanliknast. I Volvoen kan vogna under setjast inn på langs utan å slå ho saman. Mtp montering av barnestolar vil eg tru X5 er vel så praktisk som XC90, om ein vel komforstolar. Komforstolane i X5 har ein knekk øvst i ryggen som gjev betre plass til bakovervendte barnestolar. Framstolane i XC90 har òg ein knekk, men den går motsett veg samanlikna med X5. Den gjer det altså vanskelegare å montere bakovervendte barnestolar. I alle fall om ein er 187. Sjølv om beinplassen i bakseteti XC90 er betre enn i X5, er det altså betre plass til bakovervendte seter i X5. Men bagasjerommet i XC90 er så stort at eg tippar du kunne fått plass til ein heil X5 inni. Det kombinert med at XC90 har sju seter og nesten dobbel så lang rekkevidde på straum gjorde at det blei Volvo denne gongen. At Volvoen er vesentleg sprekare enn BMWen gjer jo heller ikkje noko.
  9. justemann

    Tre barnestoler i F15

    DB
  10. justemann

    Tre barnestoler i F15

    Har merkeleg nok ikkje sett dette innlegget før no. Det er jo absolutt interessant at du opplever bilen som trang. Eg er jo ikkje særleg lysten på å bruke såpass mykje pengar på bil, og ikkje heilt føle på at han er stor nok. I ein travel kvardag har eg ikkje fått somla meg til å prøve bilen enno, men reknar med å få tid i den komande vinterferien. Ein annan bil som har blitt aktuell i det siste, er den nye XC90en. Eg les i testar og samanlikningar at den er noko større enn X5, og det tel jo mykje, men om X5 er stor nok er den framleis førstevalet mitt. Det er mykje med Volvoen eg kan like, men at alt frå klima og setevarme til lyd og navi går på touchskjerm er for meg heilt uforståeleg. Å betjene ein touchskjerm medan ein køyrer skurrer kraftig i mine øyre.
  11. justemann

    Tre barnestoler i F15

    Ja, det er nok heilt rett. Ja, det er nok slik me må ha det. Eg har funne ein småbarnstol, Klippan Century, som får gode skussmål for tryggleik, og som berre er 42cm brei. Det blir nok ein slik til størstemann, og så får me sjå kva tvillingane blir sitjande i. Heilt topp! Ingenting er betre enn det.
  12. justemann

    Tre barnestoler i F15

    Godt å høyre! Eg ser forresten at eg sikkert ikkje er heilt inne i barneseteterminologien. Eg skreiv beltestol i førre innlegg, men meinte bakovervende stolar for barn mellom 1 og 4 år (eller noko i den gata). Beltestolar er kanskje noko anna igjen? Hadde det gått med tre bakovervendte i X4?
  13. justemann

    Tre barnestoler i F15

    Har òg innsett at isofix-festene ikkje kan brukast, men eg har eit håp om at det skal vera mogleg å montere tre beltestolar attmed kvarandre. Då vert breidda i baksetet utnytta mykje betre. Men eg har enno ikkje somla meg til å prøve.
  14. justemann

    Tre barnestoler i F15

    Det høyres jo absolutt ut som noko å tenkje på, ja. Må innrømme at eg har gått ut frå at test av bilstolar har så stort fokus på tryggleik at om ein går for testvinnarar, så er ein sikker på at bilstolen er av dei tryggaste.
  15. justemann

    Tre barnestoler i F15

    Nei, det er nok berre to isofix i X5, men eg lurer på om det er plass til eit sete i midten om ein brukar isofix-festene på sidene. Eg ser at det eg skriv kan tolkast som at det er tre isofix-fester, men som Marius2002 skriv, er det vel diverre berre Q7 som har det. Q7 er nok større enn X5, men om det går med tre seter bak i X5 er det den eg føretrekk, seier eg utan å ha prøvd nokon av dei, noko eg sjølvsagt må. Behovet for tre stolar kom litt meir plutseleg enn venta. Hadde ein frå før, har no tvillingar på veg. Stor stas! Takk takk! Dette ser jo i utgangspunktet lovande ut Nei, det er akkurat det eg finn òg. Fleire får det lett til med ulike kombinasjonar av framover- og bakovervendte stolar, men ingen skriv noko om tre bakovervendte på rad. Sjølv om det er X5 eg har mest lyst på, av ulike årsaker, blir eg nok godt fornøgd med Q7 òg, ja. Det fristar ikkje særleg hverken med Touran-liknande bilar eller enno større bilar som Multivan og V-klasse. Ja, heilt klart. Besøk hos både Møller og Jæger står på to do-lista, men eg hadde eit håp om at nokon her inne hadde erfaring med samme utfordringa. Kona er litt skeptisk til BMW-stolar sidan ho finn lite testinformasjon om dei, og sidan ho helst vil kjøpe testvinnar-stolar... Og det vil igrunn eg òg. Men om det er plass til tre BMW-stolar, er jo det ein klar indikasjon på at det kan vera plass til andre stolar og. Ja, men det er det berre Q7 som har. Reknar med det går greitt der, men har i utgangspunktet mest lyst på X5, og er difor nysgjerrig på om det går tre i breidda i den òg.