e30 tic

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5662
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

Om e30 tic

  • Vurdering
    General

Contact Methods

  • MSN
    sgusdal2002@yahoo.no

Profile Information

  • Interesser:
    i garasjen
  1. Nappa er bare en betegnelse på hvordan skinn er fremstilt. Når det er sagt er det på nyere biler godt nok å rense setene skikkelig med børste og bruke Glaze ifra SV, dette fordi den beskytter og hindrer misfarging. Er spesielt viktig på lyse interiør. Jeg bruker kun produkter ifra http://car-spa.no/1/Colourlock da prisene er mere fornuftige og dere vil se en viss likhet mellom produktene Dakota skinnet til Bmw er det vanligste (simpleste) jeg har det også i min E61. Vis noen gidder, her står litt om skinn http://car-care.org/?page_id=896
  2. en tråd her og jo Alpinan fikk skilter til slutt, tok bare 2 år lengre enn planlagt
  3. Dette selges for 10 lapper. det er billig. bare slanger å dill dall koster det
  4. Twin turbo kitet som sitter på denne skal selges som komplett bolt on kit ta kontakt 92089811
  5. denne bør gå å få solgt "lokalt" ja. Glad i E39 eg men er litt ferdig med dei etter 3 stk, men har tipset en kar
  6. Drømmebil. Steget mye siste årene d10 men om det blir solgt er en helt annen sak
  7. Det var bra effekt økning. Tuning service tok min 530xd å må si jeg er litt skuffa både før og etter mot min gamle 525d. Har du dpf?
  8. Noen som kjenner denne 5 serien? https://www.finn.no/98443455
  9. Denne må eg følge
  10. driver litt med skinn, og der må du trekke om skal det bli bra, men det behøver ikke være så avskrekkende dyrt, hør med en lokal salmaker! www.car-spa.no har alle pleie produkter og blander skinn farge om du behøver det
  11. Var du ikke fornøyd?
  12. Jammen lenge siden innlegg på bimmers nå, men håpet noen kunne dele litt erfaringer da jeg er på bil jakt og veldig i tvil. E61 525d som jeg har hatt i noen år fant ut at den skulle selvantenne og dermed ble til spiker Jeg har jo alltid hatt lyst på X5 i alle år men har bestandig ment det er for dyrt i innkjøp og har for høyt verditap, det er jo slik at når man har mye gammel BMW som alltid suger kronene så er det begrenset hvor dyr bruksbil man kan ha, det har derfor gått mye i E39 og nå 2+ år med E61 som ikke har vert direkte rimelig å drifte den heller. Så derfor er jeg nå over å ser på X5 igjen, fristende med noe litt nyere denne gangen. Lurer på om noen har hatt både 07 og lci eller 2011-12 modell av X5? Hvor stor forskjell er det egentlig? jeg har selv kjørt en 2011 mod med adaptivt understell og aktiv styring. Det jeg er mest redd for er at en 07 eller 08 x5 i 300 tusen klassen er ennå en kostbar bil å drifte, føler det lett kan bli å trø i E61 fella med turbo havarier etc etc. Bare for å ta to eksempler https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=67048084&fks=67048084 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98511135
  13. mye fint arbeid! Kun sett di siste sidene
  14. Solgt
  15. Fikk modellene igår 😄 En tidligere eier har nok ville gjøre den mer anonym for vingen var av og montert sølv striper. Men vingen fikk jeg med. Var defekt topp pakning. Nybygd motor nå. BIlen er solid ellers. Har skiftet alle slite deler og overhalt dempere bak bla. Interiør skal shines litt ellers er den helt ok. Jo skilt skal jeg ha. Biler skal ha det ellers er det jo bare garasje pynt. Blir å ha den med på treff ja