D.Toft

Medlemmer
  • Innholdsteller

    6056
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

  • Days Won

    1

D.Toft last won the day on March 2 2016

D.Toft hadde mest likt innhold!

Om D.Toft

  • Vurdering
    Første i landet.
  • Bursdag 02/21/83

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Bergen
  • Kjøretøy
    E38 godkjent med S62B50

Siste besøkende

1170 profilvisninger
  1. er vel prisen som skremmer folk vekk. hvem som betaler så mye for en e39 lissom dem kan jo kjøpe min billigere, en orginal hjemmelaget M7
  2. jo den har lagt LEEENGE. er vel noe dyr, men kan hende den blir solgt for rett over 300k
  3. jeg mener å huske at det bakerste uttaket er til bakbremsene, siden der er en T kopling ved travers som fordeler til hjulene. da er dem framste til frambremsene
  4. tipper fryst batteri, og lite strøm når du koplet på kablene, ikke unormalt at den må stå en stund med kabler på før noe skjer
  5. bare å bruke clutch systemet du har. når jeg bygget om min til s62 motor, så sammenlignet jeg m62 sylinderen og m5 sylinderen, m5 var laget i alu, m62 i stål. ellers var dem like. flensen må du bare måle, m5 har boltsirkel på 105mm med m14 bolter. om flensene dine ikke er dem samme, så TROR jeg du kan bytte om på flensene ut fra kassen. men ifølge bmwfans, så har E34 530 (som har 5trinns kasse) boltsirkel på 96mm og har m12 bolter. når jeg sjekket e34 540, så har dem 6trinns kasse.. og lik boltsirkel og bolt som m5
  6. skal være grov splines på dem alle
  7. m5 kassen passer på, den er lengre fordi den er kraftigere og har 6 gir. v8 kassene passer om hverandre. er det e39 du har? e34 er levert med 5trinns, usikker på om det er fra 3liter v8 den kassen er fra, eller tidlig 4liter.
  8. jaja, har v8 forstilling liggedes
  9. e39 med v12 hadde ikke vært veldig feil da i teorien så hadde dn sklidd RETT inn om du hadde hatt v8 forstilling
  10. det er jeg usikker på, eg spør fordi der hadde masse brukandes utstyr, men dem hadde ikke folk som kunne bruke utrtyret rett og da fikk man ett resultat der etter.. har ikke fulgt med på hvem som kan gjlre slikt, men når jeg hadde 2 topper på høvling, så brukte eg metalock på nordås, men dem er jo også vekke..
  11. hvem som skal slipe toppen da? auto 23??
  12. heldigvis har jeg alu motor, løfter hele blokken aleine er ikke redd for vektproblem har ikke veid blokken, men den er ikke så tung, 30kg eller noe slikt
  13. nei på ingen måte "ALLE" har eller har hatt ett v8 bord, men dem ser så pinglete ut, så da måte jeg ha v12
  14. stemmer det Daniel, e38. planen var å godkjenne ombyggingen på den bilen, men gadd ikke da vekten var for tung, v12 markedet er ikke noe stort, så gadd ikke prøve å selge motoren, så da fikk vi realisert en liten drøm