viggo E34

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1101
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

1 følger

Om viggo E34

  • Vurdering
    Brigader
  • Bursdag 03/25/83

Contact Methods

  • MSN
    viggo_hopmo@yahoo.no
  • Website URL
    http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=142663&hilit=bj??rnstad+bil

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Frosta
  • Interesser:
    det meste innen motorsport
  • Kjøretøy
    bmw e34 535ia, e34 535tic
  1. Da er bilen godkjent å skilt kommer på iløpet av dagen såfremt skiltene er kommet på bt
  2. Vært litt stille hær nå på nyåret. Bilen brukes hele tiden å funker godt bortsett fra girkassa som ikke er helt god. Har gått å ventet på nytt tillskudd til familien iform av ei lita jente før jeg kunne ta mini service å litt småplukk. I tilegg til den blåe som nå er ferdig godkjent og venter på skilt. Så idag ble bytte av olje og oljefilter og nulle service indikator. bytta den lille bensinslangen bak der rørene fra fuelrail møtes. Denne har hatt litt lekasje, så får vi se om vi er kvitt bensinlukt for en stund. Har i senere tid hatt litt krøll med langlys som kommer å går, så bytta LKM med den i banebilen slik at det er i orden. Må jo ha skikkelig lys på familie bilen Ellers er det bare bruk og vask, nå får vel denne litt avlasting av den blå fra i morgen så fremt skiltene er kommet på bt vertfall frem til den blir solgt.
  3. Fy faan så kjipt!!! Forbanna posten!!!
  4. Gratulerer med e34. Kjedelig med den smellen, men dette retter du fort opp. Så jo ikke så ille ut i utgangspunktet da. Konstruksjonen i front på disse er flott me tanke på fronten fjærer såpass som den gjør. Så håper du slipper greit unna Følger med videre som den e34 entusiast jeg er Var ikke tilfeldigvis org tlf i denne vel?
  5. Pent
  6. Fått ordning på skuta gjenn?
  7. Må ha familiebil ser du Er oppgitt alle varianter på den siden, vet ikke va dem oppgir på nybil nå men før var det oppgitt i alle varianter, manuel/auto, sedan/touring. Morro når man har fakta på bordet å kan sammenligne, blar man litt i menyene der finner man alle utgaver. Sedan å touring er i hver sin kategori så man kun får opp motor å gir allternativene som var aktuelle for den utgave man ønsker å sjekke ser touring 520d var 0,3sek tregere enn sedan Det er og delt før å etter 2000
  8. Så veldig fin ut denne. Driver å ser litt etter e39dat så er spennende å se andres formeninger om disse diesel motorene. Tar meg friheten å legge ved en link som tyder på at din ikke er chippet. http://www.autoevolution.com/cars/bmw-5-series-e39-2000.html#aeng_bmw-5-series-2000-520d Masse fin info generelt på sidene der. Følger med videre
  9. Hei, må bytte abs ring høyre bak på en E34 535. Finner lite info både ang dette noen som har gjort jobben og evt vet hvor en får taki deler? Passer det over ens fra andre e34 evt e32 for eksempel. Hvordan gjør man denne jobben lettest mulig?
  10. Utrolig rått gleder meg på ferdig video
  11. Blir så porno det her
  12. http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/5speedswap.htm Fin diy det her. For den jobben
  13. Heisann, bmw e34. Har en 535 orginal manuel. Var akkurat på eu, eneste som gjennstår for å få den godkjent er bytte av absring høyre bak. Bil står uten skilt da forige eier leverte skilt før nyttår 2013. Så er ikke skyldig årsavgift å blir dermed ikke registrert før januar om den ikke blir solgt før det. Bilen er forholdsvis bra for rust. Har noe klarlakk flass ellers hel å grei bil, har ikke brukt bilen så mye annet enn små kjøreturer på gårdsvei da den ikke er registrert. Bilen er av fargen lazurblau, sort grill, panser å framfanger er grått. Venstre framskjerm er bulket helt fremme ved lykt. Grunnen til fargeforskjell å bulk på framfanger er attidligere eier gled ned i grøft å stoppet i ett tre. Dette resulterte i at venstre del i fronten ble litt inntrykkt samme med vangen som panser ligger på, dette er byttet å fronten er rett. Sender med litt bilder så får du se selv. Forige eier mente også motor var byttet å hadde gått mindre enn bil, men fulgte ikke med noen form for dokumentasjon på dette. desverre fulgte det med bare ene høytaleren, jeg har ikke sett disse før. Hjulbuer bak er bra for rust, venstre framskjer bør byttes grunnet den bulken, ellers ok. Høyre har en rustflekk i hjulbue å litt nederst bak framdekket. Det nederste på skjermen vil bli utbedret fortløpende. Ellers er dører bra for rust, er litt nede i bakkant på førerdør men ikke værre enn at det kan reddes. Mangler noen av listene under dørene. Ellers virker den å være stabil å kjøre, eneste som gjenstår for eu er som sagt absring høyre bak. Fikk pris på ca 1300 ink ettervising på bilextra dersom jeg fikk taki komplett drivaksel med ledd og ring. Selges som den står for 45 000 eller 50 000 ferdig godkjent. Er selvfølgelig lov å komme med bud, men om jeg ikke blir fornøyd med prisen blir den påskiltet å den andre blir avskiltet til sen blir veteran
  14. Har i senere tid syntes det har vært litt bensinlukt ved bilen når den har hatt mye bensin å nå har den stått i garasjen noen dager med full tank å satan som det lukta bensin i garasjen. Så her er det noe som ikke er helt bra. Kan ikke se spor på bakken men ett eller annet sted kommer den lukta fra så hær må det nokk undersøkes litt etterhvært...
  15. Dra på brekket, sett bilen høyeste gir å bruk et langt rør som nevnt over å dra det du klarer. Vertfall slik jeg har gjort på m30. Som sagt over så skal det dras med 440nm på m30. Regner med det er skriveleif i overskriften å at det er m30b34 du har. Sjekk at kilen er hel, er motor original med original turtallstopp trenger du ikke flere kiler enn den ene med mindre det kun kjøres maks turtall. Så her er det bare å gjøre godt rent ha på lochtight å dra det du klarer med god latmannsarm.