RF91

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1891
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

  • Days Won

    2

RF91 last won the day on February 16

RF91 hadde mest likt innhold!

Om RF91

  • Vurdering
    Postkasse
  • Bursdag 04/21/91

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Vik i Sogn og Fjordane

Siste besøkende

1629 profilvisninger
  1. Veit ikkje om du e klar over da, men da e litt lettare å svara folk om du sitera innlegget deiras. Då trykke du berre på "sitér" som står under innlegget deiras (i alle fall på mobil) Om du skal svara fleire på ein gang so trykke du berre på "sitér" på alle dei du skal svara, og so e da berre å skriva i veg Blei veldig bra med leppen, btw. Såg mykje bedre ut enn den kompisen min fekk frå GS
  2. Trur du gjorde da lurt med å droppa handelen, ja. Berre å smøra seg med tålmodigheit so dukka da nok opp nåke anna brukandes og
  3. Ikkje bry deg med lettlappen hvertfall. Då må du i praksis ta to mc-førarkort. Med mindre du gidda å putra rundt på ein dønn original moped so hadde eg holdt meg vekke frå dei med den AM6-motoren. I mopedtiden min so hadde eit par kompisa forskjellige mopeda med den motoren, og fytti grankatten so dei skrudde på dei... Eg putra rundt på min MT5 og koste meg. Monterte større sylindar og stempel, pluss ei større dyse i forgassaren so gjekk den både OK og lenge etter at eg solgte den til ein kompis Ga forøvrig 3 500 for den MT5'en. Då fekk eg med den sylindaren og tilhøyrande stempel
  4. Send ein pm til @TRF-Racing
  5. Når du ska kjøpa styringssystem so vil eg råda deg til å IKKJE kjøpa Autopilot V2. Ein kompis kjøpte nylig komplett sett frå Airlift med V2-styring, og frå dag ein so hadde han lekkasje i manifolden. Då han klagde på dette fekk han ny manfold frå Airlift, no questions asked, men no viser det seg at manifold nr 2 lekker og. Litt googling viser at det er mange som har hatt lignande problem oppigjennom
  6. Voldsomt kjedelig farge den ha faott
  7. Ein kompis kjøpte lik leppe frå GS for eit par år sidan, men den va fleire centimeter for brei. Korleis e passformen på leppen din?
  8. Blir so satans misunnelig når eg ser folk so ha plukka bilane sine heilt ned til skalet for å restaurera dei skikkelig.. Ha veldig lyst til å gjera da sjøl og, men hadde aldri i verden fått bilen ihop atte i ein bit
  9. 1: M52 ha alu-blokk med sylinder-foringar, so her trur eg boring er nåke du skal vera forsiktig med. Men detta e da nok andre innpå her so veit mykje bedre enn meg 2: For å få dette godkjent må du ha ein syklustest på motoren etter at du ha overlada den. Dette kosta (ifølge internetten) mellom 50 og 60 000, og må gjerast på ein eller anna lab i Tyskland. Forøvrig kan du ikkje få da godkjent om du sette motoren i ein nyare modell enn det motoren kom i originalt. Eksempelvis i ein E60 eller E90
  10. Begynna å bli faretruande nærme ferdig no Men sei meg, støypte du den ductinga i karbon sjøl?
  11. Eg bruka nesten kun Koed. Litt lengre leveringstid pga delelageret deira ligg i Danmark, men det kan eg leva med. Ha bestilt frå GS når eg ha trengt ting kjapt, men har vel til dags dato knapt fått ein einaste pakke frå dei der alt har vore med/fått rett deler
  12. Alltid gøy å sjå fleire Audi-folk kjøpa BMW og sei at dei burde gjort da for lenge sidan Uansett so må eg gratulera deg med skamtøff bil! F80 M3 e absolutt ikkje feil
  13. Eg hadde utvilsomt kvitta meg med D2-settet og skaffa nåke so har TÜV. Blir for dumt å køyra rundt i ein sopass ny og ordentlig bil utan å ha alt på stell, spør du meg
  14. Fersk i faget eg og, men eg tenkte at å skifta til ein cooperring toppakning og ARP-boltar til toppen skal gjera at eg kjem langt Har M50B25, ikkje M52B25, men da går for da samma. Nesten Blir godkjenningskrefter i første omgang, og sidan eg har E30 so kan eg ikkje overgå 330hk/355Nm
  15. Såg ut so ein ordentlig gobit detta her Korleis plana ha du mtp kompressormatinga? Skal du skifta nåke innmat i motoren, eller ska du ha sopass låg effekt at ein original M52 klarar seg? Og skal kompressoren godkjennast?