RF91

Medlem
  • Innholdsteller

    2228
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

RF91 vant dagen sist Februar 16 2017

RF91 hadde mest likt innhold!

Om RF91

  • Rang
    Postkasse
  • Bursdag 04/21/1991

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Vik i Sogn og Fjordane

Nylige profilbesøk

2973 profilvisninger
  1. RF91

    bygge om bmw e60

    Som Eirik seier so bør du absolutt få med heile delebilen. Du må i alle fall ha motor (sjølvsagt), eksosanlegg og bremsar, men eg blir ikkje overraska om du også må ha heile drivlinja samt komplett understell (demparar, fjører, nav, bærebruer osv) med mindre du kan dokumentera at 520d og 535d deler komponentar. Det tvilar eg eigentleg på at dei gjer, men skal ikkje vera påstandig akkurat her. Tenker at det stort sett vil vera karosserideler og elektronikk/ekstrautstyr er det som er likt. I tillegg vil mykje stå på vekt angåande godkjenning sidan 535d har ein rekkeseksar med 3 (?) turboar og 520d kun er ein firar med enkel turbo. Kort sagt: Ikkje begynn på denne jobben kun med motoren frå 535d'en. Då vil du fort oppdaga at du manglar alvorleg mange deler, dessverre
  2. Fin langt ifrå, men langt ifrå fin er eit uttrykk eg føler passa ganske bra på denne bilen 😂
  3. Eg kan vel innrømma at ein anna grunn til at eg vil du skal beholda M20'en/ein M20B25 er at eg har akkurat samme planane med min eigen E30 😂 M50'en står i bilen og Rotrex-kompressoren ligg i ei eske i hylla ved siden av verktøykassen 😅
  4. Mykje kulare med ein rein og fin M20 som e litt oppjassa 😎😎
  5. Helsiken, kunne godt tenkt meg ein tur til Ringen, men stola ikkje nok på E30'en til at eg tør å legga ut på ein sopass lang tur 😂
  6. Gratuler so mykje 🙂 Har vore morsom lesing fram til no, og no når bilen tilsynelatande er i orden so håpar eg det blir endå fleire innlegg her 😎😁
  7. RF91

    E36 GTR Stroker Turbo

    Ny banebil? 🙂
  8. RF91

    Identifisering av motor/topp

    Ser ut som du har ein S52B30-motor frå E36 M3 US. Ein slags billigversjon av S50-motoren som kom i M3'ane her i Europa. Blokka er stempla med 30 som skal bety at det er ei 3-liter blokk, mens eg såg at det stod 3.2 på den eine pappeska di. Kanskje tidlegare eigar hadde planar om noko slags stroking? Dette trur eg andre innpå her kan svare mykje betre på Usikker på verdi her på denne sida av dammen, men om den er i orden så trur eg du vil få ein liten slump med kroner for alle delene. Ikkje luke mykje som for ein S50, men meir enn ein M50 i alle fall Forresten vil du kunne få nesten opptil nypris for dei smidde Wiseco-stempla om dei er ubrukte. Det er vel rundt 12-13 000 for eit nytt sett om eg ikkje hugsar feil.
  9. RF91

    E46 m3 banebil/drifting

    Ingen overraskelse der, nei 😂 Men 2JZ er jo ein skamtøff motor og som du seier so er det nok av kunnskapsrike folk i området som ein kan spørra om ein står litt fast 😎
  10. RF91

    E46 m3 banebil/drifting

    Ser jo ut til å bli potente greier dette her Er etterkvart ein del driftebilar i Sogndalsområdet so ein skulle tru du har nok folk i nærheiten som kan komma med eit råd her og der Reknar med du skal ha 2JZ i denne slik som alle andre der inne i fjorden?
  11. RF91

    danskiii's E21. C&C 12.08.18

    Ja, einig der. Denne midtkonsollen er heldigvis sopass låg at for min del ser det iallefall veldig bra ut 😎
  12. RF91

    danskiii's E21. C&C 12.08.18

    Midtkonsollen satt jo som Hans i Grete 🙂 Har ofte "irritert" meg over at bilar frå 70ish-talet sjeldan har ein midtkonsoll. Ser berre rett ned på golvteppet 😅
  13. RF91

    E39 - Oppgraderte tårnlager

    Kanskje lika greit å kjøpa originalt då, ja. Har sett litt sjøl og, og det blir fort dyrt for tårnlager til ein bruksbil. Tenkte at det kunne vera greit å oppgradera når ein først skal demontera, men du har eit poeng i det du sa med saltkøyring. Har begynt å salta her eg bur og no, så det ser ikkje ut til at ein kan unngå jævelskapen lenger. Kjedelig å bytta dyre tårnlager etter kvar vinter
  14. RF91

    E39 - Oppgraderte tårnlager

    Har begynt å høyre litt "kneppelydar" i forstillingen på 530'en og har ein mistanke om at det er eit av tårnlagera som er syndaren. Sidan eg skal montere coilovers på bilen tenkte eg å montera nye tårnlager samtidig. Er det nokon her som har nokre forslag å komme med angåande kva eg bør gå for? Har forstått det slik at GS Performance er mykje same kvaliteten som felgane dei sel. Nokre bra parti, nokre dårlege. Dette skal forøvrig stå på bruksbilen, så camberjustering osv. er kun ein bonus, ikkje ein nødvendigheit.
  15. Berre å fjerna alt av eksos sånn at du får ein stikkflamme her og der 😎