Otis

Medlemmer
  • Innholdsteller

    11440
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

  • Days Won

    2

Otis last won the day on March 14 2016

Otis hadde mest likt innhold!

Om Otis

  • Vurdering
    General
  • Bursdag

Contact Methods

  • MSN
    roshmann@hotmail.com

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Trondheim
  • Kjøretøy
    2008 525 DAT

Siste besøkende

3163 profilvisninger
  1. https://www.jottacloud.com/p/kenthors/e973492fbac54ceba7d9d037591fd3ef
  2. Kjør på. Du merker sikkert ikke noe nevneverdig forskjell.
  3. Målte du kablene?
  4. Dobbelsjekk med reima av.
  5. Det er heldigvis rimelig enkelt å måle ledninger fra dyse til DDE da.
  6. Dynamo som begynner å bli slitt?
  7. Mulig feil med ledninger til dysene, eller defekte dyser. Så sjekk kabler først.
  8. I min signatur har du både INPA med E70 støtte og ISTA som også kan ta denne biffen.
  9. Jeg hadde nok valgt en helt ny 30i, pga bekvemmeligheten mht helt nytt og garanti og alt det der. Evt tuning ville jeg ha tatt senere.
  10. Litt artig... Men i ISTA så finnes det teknisk dokumenter for IBS og koding av batteri, når jeg søker på X3 2009 modell. Det står videre at det gjelder for biler med IBS, men hvilke biler som har IBS. Men i delekatalogen kan jeg ikke finne IBS for X3 E83, så da henger jeg meg på @lagunilla og @awt
  11. Gult er også kult! (gul kan brukes på alt)
  12. Ødelagt flexi kobling på eksos etter katalysator/dpf? Sånn ca der eksos går i en bøy unde bilen? Kanskje pga dårlige motorfester?
  13. 2003 modell har OBD2. Man kan få mye mer info ut av bilen med BMW spesifikt system enn bare OBD2 leser.
  14. Da kan du sjekke dine egne dyser selv da. Og se i vognkortet, der står det om det er EU3 eller EU4. Ellers er det ingenting å tenke på.
  15. @bareBård Det var egentlig jævlig kult! Virker det bare ellers mht strømtrekk og at du ikke får feilmeldinger og slikt? Jeg mener at bilen må vite at modulen for fjernkontroll er i bilen ellers kutter den strømmen til denne modulen ved dvale.