Kennethe34

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2507
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

  • Days Won

    2

Kennethe34 last won the day on October 23 2016

Kennethe34 hadde mest likt innhold!

Om Kennethe34

  • Vurdering
    Generalløytnant

Profile Information

  • Interesser:
    Tromsø
  1. 2liters 285hk?

    Min post var ang ess sin software, ikke e tronic. Anser softwaretune som tryggere da jb4 ikke endrer/kobles opp mot tenning, det kan være skummelt med så mye effektuttak i mitt hode. E tronic kobles forøvrig opp mot kam giver eksos og to turbotrykksgivere
  2. 2liters 285hk?

    ESS tuning på N20 er helt konge, føles ikke masete å kjøre med, litt kvassere respons, men den va utrolig treg i comfort før, så det gjorde ingenting. 250hk som de oppga før var forresten hjulhester, de har endret det til motorhester nå. Spurte de om jeg burde gjøre noe mer enn software (har intake kit). De sa det ikke var vits med større downpipe på org turbo, men anbefalte meg en større intercooler som jeg skal kjøpe etterhvert. Kan anbefale ESS på det varmeste Topp service og topp produkter.
  3. Brukt kompressorkit vil være billigst, enklest å montere, gi mest effekt og best register. Monteres eller demonteres på Ca 4 timer. Burde få tak i ett brukt sett til 20-30k
  4. Du tar godt vare på den kjenner jeg savner den litt:p
  5. Ligg lang unna Premiumbil.no(Tromsø)

    Håper det ordner seg
  6. Ligg lang unna Premiumbil.no(Tromsø)

    Ser de er slått konkurs nå med 0 verdier i boet. Fikk du pengene dine?
  7. Poleringsputer til maskin

    Jeg synes care putene fra GS er helt ok til hobbybruk, ikke så dyre heller:)
  8. Min F36 420i, 35i look eksos S8

    Tusen takk for det
  9. Min F36 420i, 35i look eksos S8

    Legger ved ett par bilder fra vårens polering:) Bilder uten sol er etter voksing og bilder med sol er før voksing. Ble brukt Rupes middel og vokset ned Swisswax Shield. Passerte også 19000km idag, begynner å bli gammel nå denne
  10. Ligg lang unna Premiumbil.no(Tromsø)

    Tror vi må bli enig om å være uenig, ingenting varer evig, men jeg ser ikke på turbo og dyser som slitedeler. Sjappa ser proff ut pga fine lokaler og dyre biler for salg, så lett å bli lurt. Han har jo ikke fått noe da de ikke har gjort opp for seg
  11. Ligg lang unna Premiumbil.no(Tromsø)

    Er dyser, turbo og kupevifte slitedeler? På en forholdsvis ny X5 kjøpt av en "proff" bilutsalgsjappe? Han har jo ikke fått noe, de har jo ikke betalt regningene som de har lovet at de skal betale (ref trådstarter)
  12. BMW e91 2009 320xdrive/vannlekkasje

    Høyt trykk i kjølesystemet og koking, er ikke ett kjempevanlig problem, men var borti det en del ganger da jeg jobbet med bmw. Er generelt lite trøbbel med kjølesystemet på N47
  13. BMW e91 2009 320xdrive/vannlekkasje

    Tipper det er sprekk i blokka eller toppen, vært borti dette på ett par N47.. hvis det ikke er luft, termostaten funker, vannpumpa funker, og de ikke finner lekkasje med trykktest må toppen av for kontroll.
  14. E91 320xdat bare døde

    Ser du har feilkode på egr ventil, hvis den er treg/låser seg i åpen stilling kan motoren stoppe. Løser seg nok med bytte av ventil. Når det er feilkoder på luftmasse og egr får du ikke regenerert dpf, er nok derfor du har høyt mottrykk. Hvis du tvangskjører regen vil den og stoppe når feilkodene blir aktive igjen
  15. Bytte motor på e46 325i

    Gå på old.koed.no og brukte deler på e46 eller e39.. mange billige B30 hvis man legger inn bud, fikk beskjed at minstepris er ca 8000kr. Må bytte bunnpanne og mener jeg hvis du skal bruke E39 motor