håk

Medlem
  • Innholdsteller

    878
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om håk

  • Rang
    Oberst

Profile Information

  • Interesser:
    Bil

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jo takk for det! Dette er med H&R 35/35mm, men uten msport fra før blir det ikke veldig lavt. Har hatt det på en god stund nå og enda ikke subbet eller kommet nedi! Vurderte sot, men lot det være for nå... Bilen er nemlig for salg da jeg er på utkikk etter en e9x 335i H
  2. Endelig var både senk og nye hjul på plass. Vurderer å lakkere de, men syntes sort igrunn var fint på en sølvgrå bil...
  3. Heisann! Beklager sent svar. jeg holder til i Oslo, så kan fint kjøre rundt på østlandet H
  4. Hei, Noen som kunne tenkte seg å hjelpe meg med dette mot betaling? Bør ha erfaring med bytte av fjærer, og helst med F20. PM meg ved interesse Håkon
  5. håk

    BMW M2 2018 lci

    Hvis et skilt blir "borte" eller "stjålet" kan du selv velge nytt?
  6. håk

    M3 e46 VT-2. Selges.

    Hva gjorde du med bøttesetene?
  7. Gjør hjulene og senken bilen bedre eller verre i det daglige? Og hva med på banen? (hvis du har prøvd)
  8. Fikk pris på bytting av fjærene. (2500,- i innkjøp), mens de skulle ha 6,000,-(+) for jobben med å bytte de... Trodde ikke det skulle bli så dyrt. Men det er vel en hersens jobb på disse bilene da. regnet vel 6 timer tror jeg.
  9. Hmm, får se hva jeg ender opp med å gjøre. Kanskje jeg innstallerer rett etter neste EU
  10. Planen er å gjøre bilen klar for ~400hk. Det vil først skje om 2 år, når nybilgarantien utløper. I mellomtiden tenker jeg å gjøre det som kan gjøres for å hjelpe til når ny/nye turboer og full ESS tune skal innstalleres. Catless downpipe er nok ikke dumt, og en Wagner intercooler har jeg også sett på. Ganske dyre greier, men greit å gjøre det skikkelig. Hvilke turbooppgraderinger tenkte du på? Og vil jeg få problemer på EU med en catless downpipe?
  11. Ser over tråden din at du har gjort mange fine oppgraderinger. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, etter senk selvsagt, men tenkte kanskje et K&N luftfilter i original-boksen? (har lest at det ikke hjelper mye med Injen etc?) Videre lurer jeg på hva jeg skal gjøre med eksosen. Vil ikke har for mye lyd, men vil ha noe som øker effekten etter en chip, kan noen eksos eksperter enkelt gjøre noe med dette eller må jeg kjøpe inn noen nye deler? decat eller nye enderør? Vil ikke endre for mye eller betale for mye
  12. Ikke så mye strekk igrunn, men merker det godt at felger er ytterst både foran og bak når jeg skule legge de ned..! Skal få tatt et bilde. Spent selv på hvordan det blir bak ja De står faktisk med OK vinterdekk nå, så mulig jeg kjører de i vinter, men så bør vel senken på først... Ser vel ut som stylter med 18" uten senk! Tenkte også at 19 kunne bli litt mye, har hatt det på porschen og skal være ærlig å si at jeg setter pris på litt mer komfort... Jeg har også planer om å ta bimmern på rudskogen/ringen og da tror jeg 18" og 35mm senk er optimalt. Det er non-HLT. Betyr det mye? Fikk de rimelig så kan ikke forvente allverden... Selger forøvrig hjula på bilde side 1! 17" og står med OK Bridgestone Potenza
  13. Jo takk! Har sett din og den er strøken med de hjula bronse fargen er kul, men jeg går for noe «kjedeligere» på disse mtp både størrelse og farge. Tror 18 er bra kompromiss mellom vekt/komfort/bane-egenskaper/utseende. Du mener de vil stikke litt utenfor? Det står nå samme gummi på begge (225/40) så strekk på de bak og rett vegg på de foran. Skal teste de ettersom de står på vinterdekk nå, så kan evt kjøre de ut og så bytte gummi til sommeren
  14. Da er nye felger kjøpt inn! Ble et sett med OZ ultraleggera i 18x8/9 med ET35 og ET40. Håper de går! De er kjøpt brukt og skal sendes til puss og lakkering, jeg ønsker sølvgrå/lys gunmetal..! Hva syns dere? har forhørt meg hos to og begge skal ha ca 7000,- for en slik jobb, er det OK? Syns det virker litt dyrt...
  15. hehe, her kommer den! Den er forøvrig til salgs!