ogee1

Medlem
  • Innholdsteller

    1505
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

ogee1 vant dagen sist Mars 2 2017

ogee1 hadde mest likt innhold!

Om ogee1

  • Rang
    Generalmajor

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Drammen

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Det har jeg ikke klart å finne ut av. En vill gjetting er at alle BMWer har hatt typen med tre nivåer en stund og at det er uoriginale sensorer som har to nivåer.
  2. ogee1

    Ulyder drivverk foran m550d x drive

    Riktig. Det er flere lag stål i dekkbanen som ikke lar seg strekke.
  3. Det finnes to typer slitasjevarslere. Begge to har null motstand når de er nye, og brudd (uendelig motstand) når klossen er nesten nedslitt. Den ene typen har i tillegg et mellomstadium der den har 470 Ohm i motstand som systemet kan bruke til å forbedre estimatet på hvor mye klossene er slitt.
  4. ogee1

    Brann BMW i8

    Helt enig!
  5. Jeg synes heller ikke ACS-felgene er noen forbedring på din bil. Også enig i at M345 ser for små ut på sommerhjul. Kunne kanskje vært fine på vinteren, hvis du vil kjøre med litt høyere profil da. Synes disse 21-tommerne fra Brixton er ganske fine. Jeg begynner faktisk å få sansen for hvit skrift på dekkene også. Vræl!
  6. Var snakk om noen som måtte vise bilen på Biltilsynet etter å ha blitt stoppet med svarte N-merker, men de må ha hatt skikkelig uflaks.
  7. ogee1

    M550d

    Flott bil. Gratulerer!
  8. Utrolig fett! Hvordan er kjøreegenskapene med luft, tenker spesielt på hard kjøring på svingete vei? Og hvor høyt får du den på maks?
  9. Jeg mener reglene er sånn at det er krav om lyktespyling hvis nærlyset gir mer enn 2000 Lumen. Xenon gir ca. 3000 Lumen, mens LED-lysene vanligvis ligger rett under 2000 Lumen. Dumt å ikke ha lyktespyling med den sørpa vi har på vinteren.
  10. Du kan få skinn også.
  11. Er mulig å bygge sin egen G20 på BMW.de
  12. Med 471 cm lengde er G20 like lang som E34. Og med noen centimeter lenger akselavstand burde det ligge til rette for god komfort.
  13. Ser bedre og bedre ut, synes jeg.
  14. Porsche lager en haug med spesialmodeller for tida, og alle selger tilsynelatende som hakka møkk, det vil si at de er utsolgt før de kommer i salg. For å ta i skikkelig bygger de en hyllest til 935 i 77 eksemplarer, hver til en startpris på rundt 700.000 Euro. Bilen er basert på 911 GT2 RS og får en 3.8-liters sekser på rundt 700 hester. 935 blir sannsynligvis lettere enn GT2 RS og med mer aero blir den også raskere i svinger. Ingeniørene hos Porsche har denne gangen hatt lyst til å slå seg løs uten for mange begrensninger, så 935 blir ikke typegodkjent for bruk på vei. Den blir heller ikke laget for å tilfredsstille noen eksisterende klasseregler i racing, så dette blir altså en ren "trackday car" for de som har så gode forbindelser at de får kjøpt en. Jeg foretrekker lyden fra Porsches boxere uten turbo, men det låter ikke så verst dette heller:
  15. Jeg synes som regel at felger som har så "skarpe kanter" som Style 666M ser litt jalla ut, hvis ikke det er på en syk Lambo eller Ferrari eller noe annet jåleri, men BMW har en merkelig evne til å få ting til å stemme når de designer felger. Og 666M er noe av det mest vellykkete de har laget på mange år, synes jeg. Passer sinnsykt bra til bilen! I tillegg er det detaljer i designet som bare er helt nydelige. Som at eikene nesten ikke svinger innover på baksiden av felgen når de treffer felgbanen. Og de tynne eikene, da. Vakkert! 681M på vinterhjula, @Fahad?