paaaali

Medlemmer
  • Innholdsteller

    130
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

Om paaaali

  • Vurdering
    Løytnant
  • Bursdag 06/06/89

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    volda/møre og romsdal
  • Interesser:
    bil
  • Kjøretøy
    diverse

Siste besøkende

350 profilvisninger
  1. Moment trekking generelt

    Er gjengene og boltene OK og man smører med olje er det veldig likt. Vi har snap on momentnøkkel på jobben som vi kan trekke grader med. Denne er digital og piper når den har oppnådd ønsket vridning. So er veldig praktisk so vi slipp og ta av pipa for og sjekke merkinga. Når den piper viser den også momentet vi har brukt og det stemmer somregel veldig bra og er somregel innenfor + - 10 NM so eg vil påstå er akseptabelt på 330 NM som eit eksempel fra råder på ein caterpiller med 90 NM forspennong 90 grader er veldig mykje i endring på momentet på ein 12.9 bolt menst det utgjør mykje mindre på ein 8.8 bolt
  2. Moment trekking generelt

    eg bruker egentlig berre moment på oljepumpe toppakninger veivlager rammelager svingningsdemper vippetøy og register. resten trekker eg til av erfaring for det er somregel ingen katastrofe om det løsner om du forstår eg hadde sjølv montert pakninga tørr so lenge det ikkje er noken form for teringer i verken topp eller blokk blåst bolthullene i blokka og vert sikker på at dei er ok. er forskjellige toppbolter eg veit faktisk ikkje korleis det er på din motor men enkelte bolta skal ein bytte kvar gong ein demonterer eller annenkvar gang pågrunn av strekk. andre trengst ikkje byttes. dette er ganske forskjellig so det ville eg sjeket oppi. når eg stramer toppbolter bruker eg også olje både på gjenger og hode/skive og det viktigeste er at du følger oppspenningsprosedyrer. somregel i kryss fra senter og ut
  3. Moment trekking generelt

    ja stahlville er utrulig gode nøkler og fine og jobbe med. i firmabilen har eg ein fra 40-200 nm og ein fra 200-600 den største har eg både 1/2 toms skralle til og 3/4. har også en fra 300-1000 men har blitt so lat at eg bruker som regel og ta fram high torque maskina da det er klart at molykote smører so friksjonen blir mindre men eg ser egentlig ingen grunn til og bruke det med mindre det er på veldig høge moment som det ofte er offshore eller som korrosjonsbeskyttelse. eller som foreksempel eksosmanifoild der temperaturforskjellene er veldig store og det skal vere enklere og løsne igjen etter mange år med gange.
  4. Moment trekking generelt

    ja eg skjønner det. vi assisterte ein gjeng fra eit firma som driver med offshore kraner. det var på eit nybygg der hadde det vert noken lekkasjer fra flenser på hydraulikken på første oppstart. som førte til att alle flenser og koblinger på heile krana skulle dobbelsjekkes. dette var av den typen kran som stikker over rorhuset so var ein del jobb på for og seie set slik. på 95% av flensene so var momenta ok. resten var det nesten heilt løst so har sikkert rett og slett vert slurv under montering/gløymdt og stramme bolter med moment locktite 243 er som ei ekstra sikring i tilegg til moment. er rett moment der skal bolten i teorien ikkje løsne. og er den ikkje fast nokk skal locktite hindre so den ikkje kunne skrues ut. den skal påføres på starten av gjengene. som du beskriver at ein lang bolt skal vere enklere og skru ut so er det foreksempel på ein bolt som har stått i lang tid i forskjellig dårlig klima er også molykote eit godt alternativ. det er ein av grunnane i tilegg til friksjonen på gjengane den er god til er at boltene ikkje setter seg so godt og den hindrer korrosjon. den kan fint brukes og smøre på heile bolten det er 5 ting det går enormt mykje av og det er bremserens - reingjøring deler/bolter locktite 243 - gjengesikring locktite 542 - gjengetettning locktite 638 - nesten som sveis pakningsstoff kent silygasket til flenser molykote eksosbolter/korrosjonsbeskyttelse rustfrie bolter
  5. Moment trekking generelt

    det viktigaste er at momentnøkklane er kontrollert og godkjent. eg jobber som motormekaniker i skipsindustri og vi sender momentnøklene inn ein gang i året til kontroll. i tilegg til at vi har ein moment tester på jobb so vi kan prøve nøklene om vi er usikre på dei. her har det vist seg at det er ein utrulig stor forskjell fra forskjellige merker og alder på momentnøkklane som vi har testet utenom våre egne bruker egentlig berre snap-on og stahlville nøkkler da dei er mest nøyaktig over tid. mange andre gode merker men teng tools for og ta eit eksempel er berre skrap meiner eg. det finst sikkert fleire modeller men den som ligger i det 10 år gamle teng tools skapet heime blir bare brukt til og løyse bolter. hehe i servicemanualer står det ofte kva man skal bruke av smøremiddel på boltane men generelt er det molykote på eksosbolter/varme plasser og motorolje på innvendige bolter og smører da på bolthode/skive i tilegg. locktite 243 på kritiske plasser som sugerørflens til oljepumpe og oljepumpe for og ta eit eksempel. når det gjelder det med pakninger so er det spørst ka type pakning det er korkpakning strammer eg forsiktig til i kryss her skal det somregel ikkje mykje moment til men gjerne i eit par ommganger er det foreksempel ei bunnpanne av tynt blikk eller eit frontdeksel er det ofte utsparinger til pakningsstoff i flensen. da bruker eg og legge på stof der. skru forsiktig opp til stoffet kommer i kontakt med overflatene vente til det størkner og so skru fast på harde pakninger med kraftige flenser er reingjøringa det viktigaste so lenge boltene er stramme gir ikkje pakninga etter over tid no er ditto mine egne meininger her men ditta er ei god oppskrift ifølge meg sjølv
  6. Mine prosjekter e34 m5touring og e21 320

    har i dag demontert vindusviskermekanisme da den var meget slarkete og for og få reingjort rundt varmeapparatsvifte ser det at eg trenger ny mekanisme da det er rust på kulene og det er eindel korrosjon på aluminiumen + foringene skal sjå om det er mulig og få ny uten alt for lang leveringstid tok også av innsugsmanifoild da det var enklest og komme til og få fjernet dekselet i torpedoveggen og for og bytte litt vacumslanger og generell reingjøring av motor/kontroll var litt olje i innsuget fra åndinga er det normalt på s38?
  7. Ønsker og kjøpe utvendig og innvendig plastikk ramme til bakluke touring må vere 100% muligens komplett bakluke kan vere opprusta berre all plastikk er ok Og det sprukne dekselet i motorrom Delenr 1252 1312 952 Komplett mekanisme i bakluke vindusviskerspyler 1 stk skiltlys vindusviskermekanisme frontrute
  8. Mine prosjekter e34 m5touring og e21 320

    Har gjort litt på bilen i helga Slit som f... med og få på gummipakninga rundt bakluka. gidde litt opp og monterte berre pakninga på falsen for og få justert lula slik at låsemekanismen virka var litt dill og få justert slik at den gikk fint igjen og luka såg greit plassert ut so får eg ta det igjen ein dag eg har meir tolmodigheit All øvrig plast rundt luka pluss spylemekanismen er eg også intrisert i og kjøpe brukt da mykje av det er sprukket i klips fester og vil ikkje ha masse plast som ligg og lagar lyd og ser fælt ut vist eg ikkje får tak i må eg bite i det sure eple og kjøpe nytt. Plast er dyrt på BMW ! er også ute etter eit deksel i motorrom som er sprukket dette får ikkje gsbildeler tak i. Legger ved bilder ellers fikk eg montert dørtrekk i helga. Eg smørte ovatrol på innsida av alle dører og sjekka alle dreneringer i dører ordentlig før eg monterte sammen da eg vil forhindre framtidig rust. Alle dører har vert sandblåst i falser grunnet overflate rust so håper det vil holde ei stond no
  9. eg skulle gjerne hatt måla på desse hylsene da eg kan lage desse ganske kjapt på jobb
  10. Mine prosjekter e34 m5touring og e21 320

    har no satt e21 på lagring og henta e34 og fått den på plass i garasjen. bilen har stått lagra sia eg fikk den igjen fra karossoriverkstedet i desember skal prøve og få den klar i løpet av vinteren. blir ingen fleire bilder av rusta da eg trur eg har fått fram det verste og dokumentert at e34 ruster det som er planer i vinter er - montere ferdig interiør (stortsett dørsider og alt i bakluke som gjenstår) - montere nye lister på framskjermer og dører - finne feil på dørlås bakluke - få tak i strøken høgre baklykt og montere da den eine lykta har ei sprekk - "overhale vindusviskermekanismen" - finne strøken bakluke spoiler da min er litt "bulete" - glassblåse og lakkere innsugmanifoild og ventildeksel og få motorrom i orginalstand - ned med bakstilling. glassblåse alle deler lakkere og bytte alle foringer. og begge hjullager. kontrollere diff - ned med bensintank for kontroll av rust og lakkere - gå over alle bremserør - behandle bilen med fluidfilm - bytte foringer i forstilling der er slitte powerflex foringer. vurderer orginalt - muligens få tak i orginal svinghjul og ny orginalklutsj
  11. Mine prosjekter e34 m5touring og e21 320

    litt meir bilder av fjerning av rust på m5 en legger med bilder av rust i gulv og kanalen på høgse side. godt angript der også
  12. Mine prosjekter e34 m5touring og e21 320

    Har hatt litt og gjort på e21 en. Da skruen som holder luftfilteret på den originale solex a41 forgassaren hadde øydelagde gjenger i huset på forgasseren og det ikkje lot seg gjere og reparere med helicoil vart det kjøpt ein Weber forgassar har no etter litt testing og justering fått justert den slik at det virker bra samtidig som eg monterte choce vire da eg ville ha manuell choke fann eg ut at clutch sylinderen lak so den vart også byttet. Har også gått over og byttet eindel slanger i motorrom og fått vasket. Bilen har fått seg ein god omgang med tynnstoff for lenge siden so overflatene i motorrommet i alle falser er sprøytet inn sikkert ein grunn til at bilen er so god med tanke på rust har også gått til innkjøp av ny bruksbil
  13. Mine prosjekter e34 m5touring og e21 320

    Er Mykje som dukka opp når ein begynne og grave ja
  14. Mine prosjekter e34 m5touring og e21 320

    Litt mange prosjekter på gang for tida + mykje jobb. M5 en gjenstår eindel monteringsarbeid på kjem med stor bildeoppdatering på den etterkvart. e 21 fikk ein grundig rubbing og poleringsjobb no i vår og felgane vart våtslipt og polert der det var behov + nye dekk den er egentlig i grei stand slik den er men skal etterkvart rette oppi småbulker og flikke litt på lakken etterkvart er også på utkikk etter ein veldig fin førerstol i fargen farngrun Da min er blitt angrepen av noke som kan sjå ut som ein hund