TRF-Racing

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5152
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

  • Days Won

    23
  1. 35i turbomotorene har jo flere problemer ved tuning og faktisk hardt bruk. S54 med ESS går liksom ikke så fælt som man forventer utfra tallene, tror heller jeg hadde kost meg med sugemotor evt moderat trimmet s54 sugis. Det er noe over budsjettet, men dersom e46 m3 er for gammelt tror jeg e90 m3 er det riktige ift hva du etterspør.
  2. "ja". Om delene oppfyller de krav som stilles.
  3. veil pris er 13800,- ink mva inkludert montering av TRF dpf erstatter (for en original bil) Dersom du ikke skal ha selve erstatteren kan vi gi et tilbud basert på det. Send meg gjerne en mail info@trf-performance.no
  4. Hmm.. tror softwaren bør sees på, det ser ikke ut på biler vi trimmer. TRF Steg 2 til denne er på 370hk.
  5. Jeg sier at ALT er likt, utenom dyser (disse kan også brukes, men vil gi mindre effekt). Under bygging av TRF HT pumpe byttes det meste av vitale deler. Finner vi annet rep behov tar vi kontakt og gir pris på det (men det har ikke skjedd hittil).
  6. Tapatalk kommer ikke. Diskutert mange ganger før.
  7. Er det originalt en 272hk eller 286hk?
  8. Ja, ved oppdatering av ecu.
  9. Her finnes det to forskjellige typer. Du gjør lurt i å sjekke hvilket delenummer du skal ha, evt har i dag og legge det ved.
  10. Dette høres litt spesielt ut. Den type feil du har fått "konstatert" er ekstremt sjelden (aldri opplevd) på denne typen common rail. TRF oppgradert HT pumpe kommer jo vanligvis bare på ca 7k ink mva. Som et tips om du faktisk har defekt pumpe. edit: Forskjell på 184 og 193hk : "Alt" utenom dyser er likt.
  11. Dersom DPF _faktisk_ er fjernet bør du ta en titt på tuninga som er på bilen.
  12. Det er jeg fult klar over. Det jeg derimot ikke er så sikker på er om det kun er bilindustrien som er del av dette? edit: "Det" : at ikke alt skinn fremstilles under like forutsetninger.
  13. Du svarer på noe helt annet enn det jeg spør om.
  14. Med mindre det da er noe defekt så høres det ut som pumpa ikke er kalibrert riktig. Du kan prøve (men les litt om det her inne først) å flytte lokket på pumpa 1/15mm eller noe sånt bakover.
  15. Det er vel ikke noe mer etisk betenkelig å bruke skinn i bil, enn i alt mulig annet?