Kristiansan'årn

Medlem
  • Innholdsteller

    3730
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Kristiansan'årn vant dagen sist Juni 13 2014

Kristiansan'årn hadde mest likt innhold!

Om Kristiansan'årn

  • Rang
    kaptein
  • Bursdag 07/05/1992

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Kristansand
  • Interesser:
    skru e34 og trening
    Instagram og youtube!: a_guy_and_his_e34
  • Kjøretøy
    Bmw e34 s62 touring
  1. Hadde 3 forskjellige takstmenn i if, og måtte bruke alle glosene i boka, har aldri vært så forbanna på folk som det.
  2. Ja de kan bare fucke helt off! Jobbet mot meg i 4 uker mens jeg var sykmeldt, jævla spetakkel hele if!
  3. Kristiansan'årn

    Kristiansand'årns e34 s62 touring

    har riktig svinghjul har jeg funnet ut av, så det var ikke problemet er med "tapper" som sensoren skal føle.
  4. Kristiansan'årn

    Kristiansand'årns e34 s62 touring

    ble bygd om til letta enkelmasse svinghjul, kan det være grunnen?
  5. Kristiansan'årn

    Noen som har erfaring med sm4 sprut i s62?

    hei, har litt problemer med autotronic sm4 på min e34 med s62. er ikke jeg som har bygget bilen men skal prøve å forklare så godt jeg kan. vet bilen mangler tomgangsregulator, og det er konvertert fra elektrisk til vaier med gasspedalen, merk, bilen har startet før kjørt 8-9t (tungstartet men har starta på 3 gangen) bilen "drukner" ikke i bensin tørre plugger er litt sot på plugger men ikke overdrevent mye. når man vrir om tenninga først ville den ikke starte, men gir man full gass, fusker den som bare det og så vidt klarer å holde seg på 500 omdr før man slipper gassen og bilen dauer seg selv. vet s62 skal ha 5 bars bensintrykk så det er kansje der det ligger? kom med inspill med de som har kjørt standalone ecu på s62
  6. Kristiansan'årn

    Kristiansand'årns e34 s62 touring

    Selv om ikke motoren sviver, måtte jeg få vekk de heslige nyrene med bart. originale deler selvfølgelig Ble myyyyye bedre!! (Har forresten sorte nyrer i orginal utforming påvei om jeg velger å bytte til de da det er shadowline på bilen org ) Bestilte uorg griller til lyktene, det var for ulike til at jeg ville bruke de så se gikk i retur! Bytter også til e32 panser dempere, sterkere enn e34 og passer på uten modifikasjoner, panseret popper opp og du må bruke makt for å lukke det igjen (blåser ikke i hue på en om man har det åpent) Alt for denne gang, feilsøking pågår!
  7. Kristiansan'årn

    Kristiansand'årns e34 s62 touring

    Bestilte litt deler fra koed og bilradiospesialisten. Hos bilradiospesialisten Var et felt til å skrive noe, så spurte om de kunne tegne en dinosaur på esken, ble ikke skuffet Fikk også byttet blinklys Og polert bilen Delene fra koed var nye griller og nyrer til fronten, så vi får se hvordan den blir med Chrome nyrer, selv om jeg har bestilt sorte også. Fikk forresten byttet clutch også til nytt letta svinghjul, og org clutch fra min gamle da det var overraskende lite slitt. Men bilen startet ikke etter byttet så litt feilsøking må gjøres ... Måtte holde pedalen i bunn for at den skulle gå sånn halvveis på tomgang men hostet og poppet, slapp jeg pedalen daua den helt. Har ikke noe erfaring med sprut så må lese meg opp og muligens laste ned drivere på en laptop og koble til, kom gjerne med innspill om du kan noe 😛
  8. Kristiansan'årn

    Kristiansand'årns e34 s62 touring

    var overaskende "rustfri" ingen er jo det men luker og dører så veldig bra ut, kanaler var og hele! og takk takk, vi krysser fingrene
  9. Da var på tide med ny bil og ny tråd! hentet bilen i vinstra, tok først fly fra kristiansand til gardermoen så tog til vinstra der eieren møtte opp med bilen, var litt røff i kantene men overall hel. bilen er en org 530ia med litt utstyr, bla den store klimaen, og store lydpakken, telefon, el comfort seter, fungerende soltak, slenger ut utstyrslista under her: WBAHK210X0GF66973 Type CodeHK21 E SeriesE34 (2) Series5 TypeTOUR Model530I TOURING (EUR) SteeringLL Doors5 EngineM60/1 Displacement3.00 Power160 DriveHECK TransmissionAUT ColourPETROL-MICA METALLIC (305) UpholsteryLEDER BISON/SCHWARZ (L2SW) Prod. Date1995-05-05 L801ANational version Germany/Austria S168AEU2 exhaust emissions standard S214AAutomatic stability control (ASC+T) S216AHydro steering-servotronic S227ASport suspension+lowered+ride-height S243AAirbag for front passenger S299ABMW LA wheels with mixed tires S302AAlarm system S339AShadow-Line S385ARoof rack system S414ARoller blind, reinforced S428AWarning triangle and first aid kit S458AElectr. front seat adjustment S472AArmrest, front, driver/passenger S488ALumbar support, driver and passenger S489ALumbar support, passenger, electr. S494ASeat heating driver/passenger S498AHeadrests, rear, mechanically adjustable S510AHeadlight aim control S534AAutomatic air conditioning S553AOn-board computer IV with remote control S629ACar telephone (GSM) w card reader, front S669ARadio BMW Business RDS S672ACD changer for 6 CDs S676AHiFi speaker system S683ATelephone antenna D-network S710AM sports steering wheel, multifunction S773AFine wood trim S806AThird stoplamp S818ABattery master switch så var det planene da! prøve å få dette rabalderet godkjent i vognkort, og muligens en hellakkering ( ikke ennå da jeg er litt lei å være " redd" riper og bulker og alt det som medfører nylakka bil). motoren er bygd fra el til mekanisk spjeld, det vil jeg få tilbake til el da pedalen blir smudere, i dag er gassen veldig sensitiv ( ikke på en bra måte) så må finne på noe lurt der. står sm4 sprut jeg vurderer å bytte om til maxxecu da man får en del features og er mer brukervennlig. en skikkelig vask både inn og utvendig må taes ( lukter ikke helt bra) grillen må byttes til en org grill med sorte nyrer, HATER det som er på nå er en patetisk unskyldning av en grill som minner om pre face e90 med bart! tror jeg skal beholde de org lyktene da bilen er mørk blå og jeg vil knekke opp de mørke linjene, blinklysene skal jeg ha oransje. når det kommer til fangere så er jeg fornøyd med det som står på, MEN det er jo ikke en M5, så om jeg vurderer og lakkere det som er sølv helt ned eller finner noe annen fanger til å ha forran. andre hjul blir det nok, holder på å bygge bbs rs2 med step up kant. er garantert mye jeg har glemt, men kom gjerne med innspill! bilder: fikk med noen rare piggdekk.. hjula som jeg bygger
  10. Kristiansan'årn

    Kristiansan'årns 540i/6 *saken er ferdig!*

    m5 look a like, org 530i, nei desværre er 4 stempla med "BMW" på er det nå jeg skal lage ny tråd?
  11. Kristiansan'årn

    Kristiansan'årns 540i/6 *saken er ferdig!*

    Har ikke hatt mulighet til å sette meg ned å skrive på bimmers før nå, hovedsakelig da jeg har vært tilbake i jobb samt demontert gamle bilen og lagt ut deler for salg, har forsovit fått felgene ferdig fra lakk og de skal sveises sammen i mårra og lage nytt rør til innsuget. Bilen skal også opp til jarl a. I stv Og så over å renske opp i motorommet da der er litt rotete samt bytte cluch og svinghjul han har bestilt til meg. Uansett skal prøve å rekke e30meet. Har fått prøvemontert hjula også, har ikke max camber her men må valse litt:) M5+?
  12. Kristiansan'årn

    Kristiansan'årns 540i/6 *saken er ferdig!*

    var akkurat det jeg tenkte XD det synes jeg også, kunne sikkert ha kranglet ennå mer men er på 5 uken uten bil såe var litt lei. fårløbig er det bare diff, framstoler og speil. resten av bilen er ganske kurant kommer med ny oppdatering når nybilen er hentet
  13. Kristiansan'årn

    Kristiansan'årns 540i/6 *saken er ferdig!*

    Sitter å måper her for meg selv, fant ut hva takstmann fra IF gikk ut ifra. Den siste fikk jeg tilsendt bilder på og var igjel rustet, den første var ikke original, men ombygd fra automat. Så fant de også min annonse fra jan 2017 , masse er gjort siden da 😂 tenkte jeg bare skulle dele