carburetion

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1047
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

Om carburetion

  • Vurdering
    Brigader
  • Bursdag 09/28/92

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Hordaland
  • Kjøretøy
    E32 740i/6 - E34 520/28i
  1. E32 740i/6 M60B44 motorbygg

    Lagd meg ny eksos igjen. Mitt gamle annlegg var begynt å bli litt råtent. Hovudårsaken til eg bytter det ut, er at bilen er alt for lav for den midtre potta. Tok nedi veien av og til. Så den var veldig skada. Måtte sveise fleire sprekker i den. Dei kaller dette rustfritt. Usikker eg. Dei sprikkene lager veldig stygg lyd. Er som at det er eit laust deksel som klirrer. Fekk og veldig resonans, etter eg bulka potta i frammkant. Bygger nå anlegget med andre tynnere potter. Dei nye pottene passer veldig godt, så eg vil ta nedpå mykje anna, viss eg tar nedpå no! Dei originale headers røyrene er laveste punkt no. Utenom bunnpanna. Sveiser med pinner, så sveisene er sånn passe. Rustfrie sveiser då! Prøvde meg på V band klemmer. Fungerte bra da! Anlegget blei for langt og tungt, viss det skal heil sveisest. Lagt uttak for 4 oksygensensorer. Må jo bruke AFR apparatet mitt! Bruker opp igjen tuppene. Fornøyd med utseende på dei! Bakkeklaring Lyden er veldig lik som den som var på gamle anlegget, men lyden er noken desibel lavere. Må nesten ut å kjøre med den, for å finne ut kor mykje annerledes det er. Liten youtube snutt, av det jekla gode kameraet mitt. Det lager gode bilder, og får med seg mykje lyder.
  2. E32 740i/6 M60B44 motorbygg

    Motoren kom i, og montert sammen med tilbehøret sitt. Starta litt fjusken, med tom bensin rail, og litt ventiltikking. Men når ventilene fekk olje i seg så gjekk den som ein pusekatt. Kunne sikkert hatt 20 kroning på toppdekslene. Lot den bli skikkelig varm, og hadde litt variert turtall på den, den virker bra. Lydmessig, så er den heilt lik som min gamle motor. Skulle nesten ikkje tru eg har gjort ein drit. Heilt samme duren i den. Men motoren er jo lik og egentlig. Den virker tett enda, har ikkje droppla noken dråper på gulvet enda. Men har aldri hatt ein tett bmw motor.
  3. E32 740i/6 M60B44 motorbygg

    Har tenkt å montere Intercooler i fronten, så då blei AC systemet litt i veien. Bruker det jo aldri, tar heller vinduet ned eg Dei fremre E31 berearmene passer E34, og E32. Dei som er vanligvis i Aluminium. Caterstagene passer ikkje E34. Men Casterstagene er like på E31, og E32. Blir veldig spennende å teste motoren ja. Bør være litt meir futt i denne. Blir og mest sannsynlig oppstart i neste helg, viss alt går etter planen.
  4. E32 740i/6 M60B44 motorbygg

    Montert resten av dill rundt motoren, Så no er det ikkje lenge før den kjem i motorrommet, og blir oppstart! Siden eg kjører opent veivhus system, med oljetanker, så monterte eg olje dreneringsplugg i peilepinnen, gjenget hol inn i pinnen. Veldig usikker på om det blir tett, Men håper det, brukte ein del pakningteip, og silikon. Ny simring i bakkant på veiv, bytta den på min gamle motor og, men der begynte det å leke med ei gang. Får ikkje håpe det samme skjer her. Montert lager til girkassa. Litt endring på clutch, Oppgraderte trykkplata, etter UUC clutchen eg kjøpte i fjor slurte veldig mykje ved pådrag. Så det blei sachs si performance E39 M5 trykkplate. Bruker opp igjen UUC lamellen, då den såg heilt fin ut, etter 1år. Er litt vanskelig å få tak i lamell med fjøret senter tydligvis.
  5. E32 740i/6 M60B44 motorbygg

    Jobba litt på motoren og. Montert på registerkjeda, og registerdeksel. Ny simring, og diverse pakninger sjølvsagt! Min gamle M60 svetta olje over alt, så prøve å unngå da no. Bruker alle deksel ifra M60 motoren. Er egentlig bare M62 blokk m/bunnpanne, eg bruker fra M62 motoren. Stjelt eit register deksel ifra min gamle motor. Den engelske motoren som eg tar toppene ifra, kjem ifrå ein E38, og dei har ulikt deksel der, pga oljefilterhus innfestning. Men alt anna skal jo stjeles ifra min gamle motor, då det meste er veldig nytt utvendig! Klarte ikkje å få noko bilde av da, men eg måtte lage meg ein registerdeksel pakning, mellom øvre, og nedre register deksel. Det er ca 3mm tjukk pakning der, så kan liksom ikkje bruke bare silikon tetning stoff. Grunnen er at M62 har ulik toppakning vs M60. Og register dekslene er heilt annerledes. M60 øverst, og M62 Nederst. Eg lagde pakningen, med å knekke av den delen som går mellom registerdekslene på den gamle toppakningen, og så monterte eg den ilag med silikon tetning. Satser på det blir tett.
  6. E32 740i/6 M60B44 motorbygg

    Rydda i motorrommet mitt litt. Fjerna A/C anlegget i motorommet. Bruker aldri A/C, så då fjerner eg det. Men fjerna noke som fungerte veldig bra :S Var mykje gass i annlegget, etter 2 år siden sist eg fylte. Blei ein del ryddigare der luftfiteret ligger, det var så masse a/c røyr og fjas der. Såg stygt ut. Monterte ellers den fremre A/C vifta på radiatoren min, så eg kan bruke den. Det er jo originalt ein 90graders temperatur måler i radiatoren, som aktiverer A/c vifta viss det blir for varmt. Og då bruker eg den som nød vifte, ilag med den andre el vifta mi. Får kanskje meir luft inn i motorrommet no når A/c kondenseren er vekke og. Og luft vil me ha. Stramma snekka litt og, veldig greit å komme til snekka av ein eller annen grunn. Pleier være vanskelig. Monterte linelock på bremsene bak. Driv å svir på bremsene mine bak, når bilen lager røyk ifra dekkene. Trur det skal bli enklare å spinne litt no. Frigjer litt Hk sikkert.
  7. E32 740i/6 M60B44 motorbygg

    Hjelpe snekka var slark i, så den blei bytta ut for lenge sida, det er 2 bærearmer skifter siden. Var egentlig for morro eg monterte E31 berearmer på den. Bilen er veldig god å kjøre med no. E32'en er mykje meir stabil, kontra E34'en min som har full pakke med powerflex, i ræv, og front. Breifronten på E32 er ekstremt mykje finere og tøffere enn smalfronten, synes eg. Bilen er stor, så må ha feit front. Karosseriet er så rått på E32, vs E34. Mykje meir detaljer i E32. Er ikkje akkurat så mangen E32'er med kompressor heller. Så den er litt spesiell sånn sett.
  8. E32 740i/6 M60B44 motorbygg

    Ja, blir spennede å starte opp, og sjå om den virke. Mest spent på om Clutch virker. Skal blande E39 M5 trykkplate, og E34 M5 Lamell. E34 lamell pga preface M5 har fjøret senter i lamellen, som lager mindre skramling i letta svinghjul forhåpentlig.
  9. E32 740 il

    Hehe. da såg bra ut. Må hugse å ta ned den plastik dingsen framfor drevet til pumpa, og kjenne på hovudboltene til pumpa. Har ein M60 motor som det såg ganske likt ut som hos deg, Men der manglet det 2 skruer, fant dei ikkje igjen. Forsvunnet ut ved oljesift? Og eine hovudbolten var gått rundt oljepumpe kjeda ein tur, for den var bøyd.
  10. E32 740 il

    Flott bil! Bra det er fleire som har slike. Skjeldent med 740i og Skulle ha sjekket pærene i bryterene mine eg og. Visste ikkje at det skulle være lys i soltakbryteren
  11. Korleis fekk du dekket til å sleppe felgkanten? , Sånn at du fekk planken din under.
  12. E32 740i/6 M60B44 motorbygg

    Litt fleir bilder ifra i sommer
  13. E32 740i/6 M60B44 motorbygg

    Lenge sida "photoshoot" her på tråden. Skjer lite på utsida på bilen. Nye lykter er vel einaste. To år sida Ganske nylig
  14. E32 740i/6 M60B44 motorbygg

    Montert toppene Fekk tak i eit M6x register monterings verktøy, greit å montere registerkjeda skikkelig. Plugget og eit hol til M62 glideskinnene, som ikkje blir i bruk med M60 glideskinnene. Hadde blitt litt i oljetrykk tap der. Holet er perfekt for M6 gjengetapp, så monterte ei kort skrue der, med litt locktight. Skifta også M62 veivdrevet, med M60 drev, som har tenner nok til dobbel kjede. Så nå gjennstår det bare å flytte over masse deler ifra den gamle motoren over på denne.
  15. E32 740i/6 M60B44 motorbygg

    Demontert ventiler i fra toppene, vaska toppane, og slipt ventilene- Sjekket om toppene var beine med rettholk, Dei virker veldig beine. Satser på at det går bra uten å plane dei. Vil helst ikkje ha høyere kompresjonsforhold, mtp kompressor. Før og etter bilder av sliping av ventiler. Eksos Innsug, var ikkje så mye å slipe på her. Skifta tetninger til ventilene. Fått i ventiler igjen, så nå gjennstår det bare å vente på register verktøyet, som skal monteres på kammene, for å låse dei av.