arildopc

Medlemmer
  • Innholdsteller

    28
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

Om arildopc

  • Vurdering
    Sersjant
  • Bursdag December 12

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Porsgrunn
  • Kjøretøy
    F31 BMW 325DAT

Siste besøkende

230 profilvisninger
  1. Da er min og konas bil vasket og polert og klar for sommeren😊
  2. Jeg har denne i min f31 og den fungerer helt glimrende sammen med Fistune. Er montert i frontruten men du kan nesten ikke se den. Montert over fører.
  3. kanskje dere har en video som sier det ikke går
  4. Supert, da blir det montasje i heimen her også, takk
  5. Så bra men veldig spent på "lekende lett selv" og hvordan du gjør det?
  6. Det gir deg nok noen kjedelige feilmeldinger hver gang du starter opp. Det skal gå tror jeg å kode dem vekk, men er bedre å kline til med sensorer. Er bilen din fra etter november 2014 er det påbudt også, finner nok aldri ut av det unntatt ved feks EU kontroll da. At noen tar 4k for dem må være ran. Ser flere forhandlere på nett selger dem fra ca kr 2000.- og oppover ferdig programmert og montert. Har også sett originale sensorer til salgs på nett for ca kr 1100.- men da må du få dem montert hos en dekkleverandør/verksted selv
  7. Prøv denne http://blog.bavauto.com/13140/bmw-coolant-bleeding-how-to-electric-waterpump-water-pump-no-bleeder-screw/
  8. Enig med Hawkon88 her. Men blir motoren for varm? Selv om du har byttet vannpumpen, er du sikker på at den virker eller termostaten for den sakens skyld? Tviler på toppakningen da ville vannet forsvunnet det som var i beholder også. Du kan jo se på oljepåfyllings pluggen om det er tegn til grått/hvitt der. At den øvre slangen er hard og varm er pga manglende sirkulasjon.
  9. Fant du ut noe om feilen?
  10. Jeg hadde ikke noe kjederasling. det som "raslet" eller skranglet var eksosanlegget på min bil. den har bare rundet 19000 km så litt tidlig med kjederasling ennå håper jeg.
  11. Da har vi vært og fått det fikset hos BMW. Det var dårlige gummioppheng ble jeg fortalt, ikke motorfester. Byttet to stk og ingen vibrasjoner mer. Vet ikke hvor på anlegget de ble byttet. Før bytte kunne jeg også høre det "raslet" helt inne ved torpedoveggen i bakkant av motoren på tomgang. Det er også helt borte så veldig fornøyd i
  12. Grunnen jeg spør er 2 delt ut i fra svarene dine. Ene er at biler med pæresjekk kjøres en liten strøm i systemet ved jevne mellmrom for å kjenne om pæren er hel. LED trekker lite strøm og trenger lite strøm for å virke og derfor blir den påvirket. Du kan forsøke med en motstand mellom + -. Vanligvis er dette en effektmotstand på 50ohm, men det bør med fordel regnes ut. Eller skaffe deg noen bedre pærer som er canbus free og flashing free. Den andre kan være om du ikke har pæresjekk, kan det være et rele el som ikke helt klarer å bryte strømmen og gir deg "flashing" siden du opplever tikking. Men akkurat det vet jeg ikke noe om så bare synser der
  13. Dette er helt typisk ved bruk av billige LED pærer uten riktig motstand. Har bilen din pæresjekk?
  14. Har du installert LED pærer der?
  15. Kjøper du fra Litauen er det stor sannsynlighet at den kommer fra en Norsk bil. Bør unngå å kjøpe fra dem er min mening.