fupsaker

Medlemmer
  • Innholdsteller

    173
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

Om fupsaker

  • Vurdering
    Løytnant
  • Bursdag 10/08/86

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Moss
  • Interesser:
    Bil, selvfølgelig!
  • Kjøretøy
    F20LCI 120d xDrive dAT

Siste besøkende

609 profilvisninger
  1. Så det betyr at om jeg monterer en powerbox i bilen min, så er det nå helt lovlig? Forutsatt at resten av bilen er godkjent for effektøkningen?
  2. Ser slik ut, kanskje jeg skal høre med DTUK først, da jeg er er svært fornøyd med de. Og de har ofte levert veldig konservative tall tidligere.. Men ventura høres veldig bra ut også!
  3. Det ser jo ut til at de henter ut godt med hester av B48-motoren som sitter i 330e, samme som i LCI 320i. Jeg er litt spent på den motoren selv, i stedet for 320d eller 330i. Det er jo 60 000 å spare på 320i/330i, da er vel valget enkelt.. Du får jo både MPPK (i alle fall til N20), som gir 204hk om jeg ikke husker feil, eventuelt finnes det bokser fra diesel-performance.co.uk som jeg med hell har brukt i 3 biler, både Mini Countryman, Audi Allroad og BMW X3.
  4. Basert på erfaring med 20d-motoren, ville jeg kanskje gått for diesel, ettersom du har endel høyere moment.
  5. Jeg har skjønt det slik at den ikke kommer i det hele tatt, men jeg tror de hadde solgt bøttevis ekstra om den kom med det. Du har så rett, men sett mot E350e til Mercedes, er den nesten 50 000 rimeligere, om jeg ikke husker galt, til tross for at den "mangler" 27hk. Har ikke satt meg inn i hva bilene kommer med som standard, men de skal jo f.eks konkurrere på likt grunnlag, og da er nok 524 000 mer naturlig..
  6. Så det er bekreftet av bagasjerommet er mindre? Det var da synd, jeg trodde det ville være likt, ettersom batteriet satt under baksetet. Det nevnes heller ingenting om xDrive, så den utgår nok, dessverre..
  7. Var ikke klar over at det ble digitalt instrumentpanel i F30/31 også, da tror jeg det blir en slik! Er litt vinglepetter, men det viktigste er at det blir en BMW. Forstod det nå slik at G30 530e iPerformance heller ikke får xDrive i Norge og at det antakelig blir en 540e iPerformance med dette noe senere i syklusen.
  8. Jeg fikk umiddelbart lyst på det i stedet for F31, faktisk. Så de har gjort den bedre å kjøre, antakelig. Og den fåes endelig med det heldigitale displayet jeg har ønsket meg i en slik.. Hum, dette kan bli spennende. Syntes det så ut som nye seter på enkelte av bildene også, men jeg kan ta feil... Jeg tok feil, det var jo til kabrioleten. Dritt.
  9. Gledelig lesning om G30, venter fortsatt i spenning på 530e iPerformance xDrive-priser...
  10. Det er vel slik at hos endel fabrikanter, kan man kjøpe ekstra garanti som skal være lik om bilen er solgt i Norge, så det er jo ingen ting i veien med å kjøpe i andre land om det er vesentlig billigere. Selv vil jeg uansett like å ha den tryggheten fra norsk forhandler normalt sett.
  11. Du kan jo prøve å ta kontakt med en britisk forhandler, det er helt sikkert mulig å få det til. Du får vel rattet på ønsket side, cold climateversjon, helt sikkert webasto etc. En 529d xDrive Msport, slik jeg ønsket den, kom på £58475, er usikker på det er så mye rimeligere å kjøpe der, for selv om du får fratrekk for eventuell britisk moms, får du kanskje ikke avskrevet avgiftene som gjør det rimeligere å kjøpe bilen selv her?
  12. Er det jeg er redd for. Så vi får se om det ikke blir leasing på en litt gunstig avtale i stedet. Time will show!
  13. Jeg er veldig spent på prisen generelt med xDrive, har jo et håp om en godt utstyrt utgave til rundt 650k, men det er mulig jeg drømmer. Fikk pris på 520d xDrive, og den kom på rett under 800' med det "nødvendige" utstyret, det er for voldsomt..
  14. Det sies den skal være tilgjengelig rundt mars, jeg venter bare på priser for iPerformance xDrive, da jeg lurer på om den blir min neste bil..
  15. Jeg har begynt å tro at jeg kan bytte min F20 LCI i en G30 530e xDrive. Må vite litt mer om bagasjerom, hengerfeste etc.