BMWlog

Medlemmer
  • Innholdsteller

    336
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

Om BMWlog

  • Vurdering
    Major
  • Bursdag 02/18/86

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Kjøretøy
    E60 525d

Siste besøkende

338 profilvisninger
  1. Nå har jeg ikke fått lest hele tråden, men prøvde å søke uten hell. Noen som har/vet om en guide på hvordan en fjerner pæresjekk på E60? (Grøftelys)
  2. Sliter med at slitasje varsler for bakre bremser ikke vil fungere. Har byttet klosser samt slitasjevarsler flere ganger (Ny, uoriginal og original) Så kan tenkes om det kan være noe videre som gjør at det ikke fungerer som det skal? Tenkte på å måle forskjellen på fremre slitasjevarsler og bakre, for å se etter avvik. Spørsmålet blir da egentlig, skal disse ha samme verdiene forutsatt at de begge fungerer? Og er det motstand som bør måles på disse?
  3. Takk for svar, godt poeng og forsåvidt enig. Om man er oppe på 7000 så er det ikke langt til ny CCC som du sier Jeg får tenke på det og se over situasjonen igjen! Hei, ja har av ren nysgjerrighet også lurt på hva som får de til å feile. Tenker at det må være noe mer avansert enn for eksempel en kondensator i og med at veldig få velger å fikse dem, og at prisen er £450 å betale for en reparasjon. Nå er jeg usikker på hva som forårsaker problemet da det virker mer som noe med kjøling, da den ofte fungerer et par ganger når bilen har stått parkert over noen dager, og fungerer oftest på morgener. Men hvis han har en fornuftig pris og garanti så er jeg villig til å prøve
  4. OK, det blir nok 1-2mnd før det blir gjort da andre ting må prioriteres først.
  5. Ja ikke sant, alternativet er jo nettradio på mobil. Forøvrøig fikk jeg svar fra Revtronic: Mitt utgangspunkt er at min CCC enhet er stort sett død, med et par unntak når den har stått lenge. De sa at så lenge ingen hadde tuklet med enheten på forhånd så ble den garantert reparert av de til en pris av £450 med 12 måneders garanti. Tror det blir å gå for denne løsningen da jeg egentlig er fornøyd med CCC med tanke på pris. Poster en oppdatering om det blir til at jeg går for denne løsningen.
  6. Hei Min CCC har tatt kvelden i en PRE-LCI 525da, og da budsjettet ikke er stort for øyeblikket lurer jeg på om noen har erfaring med reparasjon av CCC? Ser at noen som heter Revtronic i Storbritannia driver med dette til en pris av £450, og dette inkluderer visstnok full rebuild og 12 mnd garanti. Som jo er halve prisen av en ny CCC, samt 1/4 av CIC. Men har hørt at det ikke har så mye for seg å reparere disse, da det ikke alltid fungerer? Alle tips og erfaringer mottas med takk.
  7. Sliter med det samme, si gjerne fra om du finner utav noe
  8. Takker så mye! Et spørsmål til når jeg først er i gang, finnes det noe av klimaanlegget i nærheten av passasjer fotbrønn/hanskerom? (Sensor?)
  9. OK Takker Så bare denne delen altså: Eller består det av flere deler?
  10. Er det noen som vet hvor IKHA modulen ligger i disse bilene? (Klima)
  11. Hei! Får til å velger Revtor i NCS expert så F1, F3 og så velger jeg E60 men da kommer feilmelding: baureihe fehlerhaft Mistenker noe feil i oppsett.. Om noen har tips eller villig til å gjøre fjernhjelp for å fikse det (mot betaling) så takker jeg for det!
  12. Monterte LED pærer i tåkelys idag dessverre uten motstand så ser meg nødt til å fjerne pæresjekken. Vil jeg isåfall deaktivere pæresjekk for hele bilen eller kan man velge spesifikke lys? Og gjøres det i NCS?
  13. Gjennomført jobb! Hvilken antenne brukte du for å få brukbart signal ved å legge den i senterhøyttaler?
  14. Nettop lest hele tråden, solid stykke arbeid, synd du ikke rakk å gjøre den ferdig..