Gabz

Medlemmer
  • Innholdsteller

    8184
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

  • Days Won

    67

Gabz last won the day on February 14

Gabz hadde mest likt innhold!

7 følgere

Om Gabz

  • Vurdering
    The one and only
  • Bursdag 06/04/96

Contact Methods

  • Website URL
    www.facebook.com/gabzmedia

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Ski, Akershus
  • Kjøretøy
    '02 E39 520D

Siste besøkende

7402 profilvisninger
  1. Klimapanel og knapp til bakluke solgt.
  2. Slepering med hendler er solgt.
  3. Har diverse liggende i skapet her fra E39 som jeg skal bli kvitt. Gi bud på det du trenger, alt skal bort! -Rustfri venstre framskjerm -EWS 3 med nøkkelchip -Motorhjerne og girkassehjerne -Antenneforsterker -Rustfri høyre bakdør til touring -Komplett dashbord -Lakkerte sidelister til dører utvendig -Knapp til bakluke (fra fotbrønn) -Bensinlokk -Toppdeksel fra M54 -Motordeksler -Coiler -Grunnmodul (GM3) -Gasspjeld fra M54b22 -Tomgangsregulator -Motor til bakrutevisker -Innvendig håndtak til venstre side -Låsekasse til VB-dør -Bakre eksospotte -Instrumentpanel -Deksel til instrumentpanel -Strøkne reservehjul -ABS-pumpe -Facelift grillnyrer -Orginaljekk med hjuljern -Komplett slepering til dual stage med hendler -Bakfanger til touring -Komplett elektrisk rattstamme -Sentrallåsmodul -Indre baklykter til touring (preface) -Sideairbager foran -Sidespeil -Klimapanel -Bremsekalipper Smått kan sendes, stort må hentes i Ås, Akershus.
  4. Er det kun hovedenheten eller følger det med kabler og alt i bagasjen etc.?
  5. Er samme med M47 som jeg har. Nesten ingenting før på 1750-1800 ish hvor det plutselig kicker inn også roer det seg igjen relativt fort. Hadde vært deilig med litt skikkelig tuning som gir et jevnere register sammen med mer kraft og lavere forbruk Derfor jeg vil ha hos TRF, men har ikke råd selv til å bruke så mye på bare tuning. Men 30hk og 60nm fra ESS hørtes ikke akkurat imponerende ut for en M57
  6. Lurt å bytte det også, ja Men for å berolige deg så tar VHV-bytte 10 minutter på M47 og M57 (som du har) kontra mange timer på bensinmotorene. Og når du demonterer deksler til veivhusventilasjon så er du rett ved siden av luftfilter så du kan ta det i samme slengen. Angående tuning så koster det litt men TRF er hvertfall spesialist på diesel-BMW. Mange av de andre tuningselskapene bare viser deg HK/NM-tall, mens TRF har gjort hele registeret bra Men er selvsagt opp til deg hva du vil bruke pengene på. Får jo billig tuning rundt omkring også.
  7. Veivhusventilasjon, luftfilter, kupéfilter, dieselfilter. Gå over bremser, håndbrekksko osv. Angående tuning er @TRF-Racing en guru på det, og kan garantert ordne deg mye bedre tall enn ESS. Han kan du bare sende inn ECU'en din til også ordner han det
  8. Gøy med delesanking! Måtte faktisk lese gjennom hele tråden igjen nå, synes det er så koselig å se alle slike smådetaljer oppgraderes eller freshes opp.
  9. Ja, det også! Men rent utseendemessig så er hvitt tak mye penere når jeg ser på bilder side om side Synes nå jeg da.
  10. Jeg personlig synes den er penest med hvitt tak.
  11. Da var hjula mine på igjen Dog uten spacere.. Noe som ble litt stusselig, men sånn er det å bo i Norge
  12. Alpina på E38 er hånd i hanske det
  13. V8 over V10 any day Også er E92 finere estetisk enn E60.
  14. Da blir du neppe skuffet av de Hatt mine en god stund nå, god kvalitet (Utenom en litt skjør strammeskrue om du justerer mye, men kan byttes ut med en annen enkelt. Justerer du lite har det lite å si) og veldig komfortabelt å kjøre med. Ikke koster de så mye heller.