Slavearbeider'n

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1616
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

  • Days Won

    6

Slavearbeider'n last won the day on February 13

Slavearbeider'n hadde mest likt innhold!

Om Slavearbeider'n

  • Vurdering
    Slavearbeider'n
  • Bursdag 07/12/95

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Oslo, Norway
  • Kjøretøy
    E39 M5

Siste besøkende

2790 profilvisninger
  1. sAlnes`s E39 528i manuell sedan

    Du må ha 18" eller noen 17" bmw felger med plass til store bremser. 17" Style 66 går akkurat over bremsene. Jeg har ca 6-7mm klaring mellom calliper og felg med style 65 hjul på M5'en. Så håpet om at noe annet passer svinner hen
  2. Slaven's E39 M5 - Simply Clean - Elegant skiltløsning

    Å får man det? Hmmm, det må sjekkes ut. Kan jo alltids borre to små hull i hattehyla så jeg får en umbraconøkkel ned i demperne, men er ikke veldig gira på å borre i en hattehylle av alcantara. Hadde det vært en vanlig en hadde det ikke hatt så mye å si, men en alcantarahylle skal nok få være i fred. Takk, takk. Godt fornøyd med kjøpet, kommer nok ikke til å angre. Enest jeg ikke har er tuv papirer, men burde ikke være så vanskelig å få tak i.
  3. Slaven's E39 M5 - Simply Clean - Elegant skiltløsning

    Klart det. Eneste som er litt synd med KW sine justerbare dempere kontra Bilstein sine er justeringa om hardhet. Foran er greit nok med justering på toppen av demperen. Men bak så er justeringa også på toppen noen som igjen bety at man må demontere baksetet og hattehylle for å få justert hardheten, På Bilstein er det kun å strekke seg frem til bunn av demperen og vrid på ett lite hjul. Mens justeringa foran er like tullete som justeringa bak på KW'ene. Foran sitter justeringa i bunn av demperen så da må demperen demonteres. Skal ikke være lett. haha Men til den prisen jeg fikk dem for skal jeg leve med litt klønete justering av hardheten bak. Får nok kjøre uten hattehylle en stund å prøve meg frem litt eller lese om litt forskjellige oppsett på m5oard og ta det derifra. Foran bytter jeg nok til camberplater om det trengs for å unngå subbing.
  4. Slaven's E39 M5 - Simply Clean - Elegant skiltløsning

    Da kan man endelig smykke seg med "nye" gromme coilovere til bilen. Fikk endelig tak i KW V2 coils som er svært lite brukt. Fikk de også til så og si halvpris som for ett kliss nytt sett. Gleder meg til å få bilen lavere og stive den opp særlig i rompa. Ingen hemmelighet at Supersport er veldig myke i rompa. Supersport coiloverne som står på nå er "solgt", må bare demonteres og hentes av kjøper, så ble ikke mye jeg måtte legge ut for de"nye". Men KW'ene blir ikke montert før jeg har fått bilen eu-godkjent. Da Supersport coilsa står i vognkortet. Orker ikke styre med godkjenningstime og sånt nå.
  5. Strøken fitment bak William!
  6. Fryktelig dyr frakt hos koed.no

    Alt er originale deler. Jeg opplever GS som dyrere enn Koed. Pleier ofte å lage samme handlekurv hos GS og Koed før jeg bestiller for å sammenlikne. Kommer 9/10 ganger frem til at Koed er billigere med rabatt. Kredittkort holder jeg meg langt borte fra. Kredittkort brukes kun i nød og ytterst sjeldent. Glemmer at jeg har kredittkort noen ganger, nesten så det støver ned. Slik opplever jeg det også. Koed har stort sett ting på lager og upåklagelig kundeservice. Ehhhh, jeg gjør det for å høre om andre har opplevd eller vært borti liknende. Er det ikke derfor slike forumer finnes? Om du synes det virker sutrete kunne du latt være å kommentere og holdt slike kommentarer for deg selv. Eller klikka inn på neste emne. Alt for mye sånn tull som det der inne på forumet her.
  7. Slaven's E39 M5 - Simply Clean - Elegant skiltløsning

    Holder svært godt de. Kommer ikke til å fly av i fart for å si det sånn. Må ikke rive det av nei. Kommer til å lime noen filtbiter, typ møbelknotter på magnetene på skiltet så de ikke lager riper. Om man flytter litt på skiltet til en av siden eller opp og ned så slipper magnetene med engang. Takk for det!
  8. Fryktelig dyr frakt hos koed.no

    Om jeg fjerner dekselet som er på bildet fra handlekurven og kun velger, skruer, klips og andre småting kommer fortsatt frakta på 480,- Det dekselet er ikke så stort, er nedre del av en innerskjerm som skrues fast i fangeren. Har bestilt mye større ting før og da var frakta på ca det Streaxu beskrev.
  9. Fryktelig dyr frakt hos koed.no

    Må jo være det. Bestiller ikke før jeg har fått svar fra koed på mail.
  10. Den store finn.no tråden.

    E65 har jo sett ut som ett takras siden den ble lansert. Så at den fort kan havne bak ett hus eller i en låve er det vel liten tvil om.
  11. Hei Satt akkurat og lagde meg ei smørbrødliste av klips, skruer, muttere og små deksler jeg trenger til bilen. Da jeg skulle gå i kassen og betale fikk jeg regelrett bakoversveis. Om jeg la til større deler som større lister og innerskjermer gikk frakten nesten opp med 150-200,- Som E30meet medlem sparer man en god del penger på deler, men med så dyr frakt går nesten vinninga opp i spinninga. Selv klips, muttere og skruer får plass i en A4 konvolutt men allikevel så er koed sitt billigste alternativ 480,- Sist gang jeg bestilte fra koed lå frakta på 130-250,- Noe jeg ikke har fått med meg her, går kjøp av bildeler inn under regjeringas ''morro-avgift''. Skulle nesten tro det. Andre som har oppdaget dette?
  12. (Løst)Truffet trafikkøy, skeiv forstilling venstre side E39 M5

    Aha. Nå er det forsent, armen er bytta uansett. Selve armen hadde kun noen små riper i seg, så her har nok foringa tatt hele smellen. Like greit å bytte armen når jeg fikk den til en svært overkommelig pris. Nesten 1/3 av en original arm.
  13. Slaven's E39 M5 - Simply Clean - Elegant skiltløsning

    Snedig løsning det. Burde nesten vært sånn originalt, hehe. Nå er den hvertfall kjørbar. Kan friskmelde den når alt av plast er tilbake der det skal være.
  14. (Løst)Truffet trafikkøy, skeiv forstilling venstre side E39 M5

    Tydelig at foringa til casterstaget fikk seg en karamell. Armen er byttet og bilen oppfører seg som den skal, hvertfall for nå.