Slavearbeider'n

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1221
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

  • Days Won

    2

Slavearbeider'n last won the day on May 16 2016

Slavearbeider'n hadde mest likt innhold!

Om Slavearbeider'n

  • Vurdering
    Slavearbeider'n
  • Bursdag 07/12/95

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Oslo, Norway
  • Kjøretøy
    E46 320 Ci 2.2

Siste besøkende

1539 profilvisninger
  1. Hei Har akkurat byttet styrevinkelsensor. Har prøvd både PA soft, INPA og DIS til å kode og kalibrere sensoren. Men ingen programmer klarer dette. Får beskjed om dette av både INPA og PA soft Er det slik at jeg må legge inn nødvendig informasjon selv? Den registrer jo at sensoren er ny, så noe må da være riktig? Må informasjonen fra sensoren legges inn i INPA på bildet over for at det skal virke? (Beklager utydelig bilde!) Er det viktig at delenummeret på den nye sensoren er likt som på den gamle? Takk for all hjelp.
  2. Hei Ønsker å kjøpe flashet ms43, da jeg trenger to ecu for å kjøre med kompressor og en for å kjøre orginalt oppsett ved behov.
  3. Hei Akkurat henta en ESS VT1 kompressor som ble innstalert av ESS ved førstegangskjøp, så har derfor ingen tegninger eller manual over hvordan alt går sammen. Noen som sitter på slike tegninger eller vet hvor jeg får tak i det, utenom å ta det direkte med ESS?
  4. ESS sier vel 260 hk og 300 nm. Får litt fler hester med stor intercooler. De har bremsa motoren til 285 hk, på det råeste. Grunnen til at jeg ikke vil bytte til B30 er fordi B22'n har gått såpass lite. Hadde den gått 200 000 km og jeg hadde hatt ett sted å stå, hadde det ikke vært tvil. Da hadde det blitt B30. Er jo snart sjeldent å ha en motor som har gått så lite som min og som har sittet i bilen siden den rulla ut av fabrikken. Derfor blir det ikke B30.
  5. Det koster vel mer enn det smaker, må vel ha TUV og en tur ned til Tyskland for det. Selvfølgelig en fordel ved uhell og eu kontroll, men det koster fort det dobbelte av kittet å få det godkjent vel. @Bjanne her inne hadde vel en godkjent m3 med kompressor?
  6. jepp Nytt for 3 mnd siden, så og si nytt.
  7. Det var noe spesial lagede fjærer og dempere, mener jeg å huske. Frontleppa hadde eier laget selv
  8. Er vel kanskje den første modifiserte g30'n i Norge? Så den på GS, fikk mye oppmerksomet.
  9. Min M54 har bikka 112 000 km og den drekker ikke en dråpe olje en gang. Fyller vel på en liter mellom skiftintervalle på 10 000 km. Aldri vært innen på merkeverksted heller. Blir mange andre sier under her. Er en del m54 som sliter med det som blir nevnt
  10. Min M54 har bikka 112 000 km og den drekker ikke en dråpe olje en gang. Fyller vel på en liter mellom skiftintervalle på 10 000 km. Aldri vært innen på merkeverksted heller. Blir mange andre sier under her. Er en del m54 som sliter med det som blir nevnt
  11. Takk, er fornøyd nå
  12. Hadde 245 bak før, men det var allerede for breit, stakk på utsiden av buene. Så da måtte jeg ned til 225 isteden. Uaktuelt å betale over 3000,- per dekk for 235 run-flat dekk. Var i tillegg gira på nye dekk, da jeg ville prøve Toyo og har hørt mye bra om T1 sport dekka. Har montert camberstag bak også, så det kan justeres akkurat som jeg vil . Vil egentlig kjøre med minst mulig camber og slippe hockeypucker som bump stops bak. Men noe camber må man ha med gromme kantfelger og senka bil, det er hvertfall min mening. Vil ha litt mer normal fjæringsvei nå, begynner å bli slitsomt på møkk dårlig østlandsveier.
  13. Nye bakdekk 225/35-18 Toyo T1 Sport