DanielStance

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3741
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

  • Days Won

    7

DanielStance last won the day on December 19 2016

DanielStance hadde mest likt innhold!

Om DanielStance

  • Vurdering
    Generalløytnant
  • Bursdag 04/05/97

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Bergen
  • Kjøretøy
    E38 740ia

Siste besøkende

2489 profilvisninger
  1. Kommer vel ann på bakken da Ja jeg skjønner Eneste bilene jeg har opplevd å være veldig på/litt nøkkete er diverse VW, men de har jo DSG kasse så det er jo noe annet igjen hehe. Den bør du bytte ja. Såvidt jeg vet så blir det til slutt til at tenningen blir stående i 2. hakket og tenning går ikke av eller noe i den duren. Husker ikke helt. Men jeg anbefaler deg å få den byttet Hvis man bestiller gjennom BMW (evt GS Verksteder) så får man tenning som passer til den nøkkelen du har nå.
  2. Trenger ikke høre på de. Tørk først av de og legg fingeren veldig svakt inntil, og hvis du kjenner en svak pulsering så fungerer sensoren Ang det med at bilen går litt av seg selv, er ikke det normalt da? Så og si alle bilene jeg kjører med automat beveger seg når du slipper bremsen. I drive eller revers såklart.
  3. Det med tenningslåsen er et vanlig problem på tidlig årgang av E39 ja.
  4. For et par dager siden var det noen som hadde 17kr literen for bensin...
  5. Vet ikke om dette kan ansees som et "spesielt kjøretøy", så ikke skyt meg om jeg tar feil Men har en 1999 740ia M-Sport Vært i mye feile hender, men nå skal den få den pleien den fortjener.
  6. Den på første bildet er nok knekt ja Bare å få den skiftet + topplager.
  7. Han er aktiv på BMW E34 Norge gruppen på Facebook.
  8. Startknapp var jo sånn vi anså som en ting racerbiler hadde når vi var liten så, ja jeg ser den 525D LCI deler girkasse med 520D LCI mener jeg å huske, og de tåler ikke så mye moment i forhold til kassen på 525D Pre-LCI. Er i hvertfall sånn jeg har forstått det.
  9. Er bare de aller første E6x som har Diamantnøkkel. Får startknapp på Pre-LCI også. Men f.eks med tanke på trim så ville det vel vært bedre med Pre-LCI om du går for 525D. Og om LED stripene på balyktene ryker så må man vel ha ny lykt, mens på Pre-LCI er det jo bare vanlige pærer.
  10. Lys

    Skal stå på en lapp på siden av bryteren, så du må få den ut først
  11. Lys

    Ja for det er 2 eller 3 forskjellige. Med en av de så kan man kjøre med grøftelys og tåkelys, en annen kan man kjøre med nærlys og grøftelys eller noe sånt. Noen står det "Ohne NSW" på, andre står det "Mit NSW" på. Husker ikke hva NSW var, men mener det er det tyske ordet for grøftelys. Og Mit/Ohne er med/uten.
  12. Lys

    Mulig du bare må bytte lysbryteren til en annen type. @Bimmerlorris dette drev vel du å fiklet med på en av de tidligere E34ene dine om jeg ikke husker feil?
  13. Den kommer nok til å ha akkurat den samme snåle lyden som M3/M4 har
  14. Den har jo ikke så stor plass bakpå planet, så da funker jo Silverado bedre, og de som trenger mer innvendig plass går vel heller for Suburban, eventuelt Tahoe. Så da er plutselig Avalanche ikke så interessant lengre. Designet på førstegenerasjonen falt vel kanskje ikke i smak hos alle med de "firkantede" hjulbuene og sånt