Runey

Medlem
  • Innholdsteller

    107
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Runey vant dagen sist Juli 13 2017

Runey hadde mest likt innhold!

Om Runey

  • Rang
    Løytnant
  • Bursdag 12/11/1994

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Bergen
  • Kjøretøy
    BMW F20 116i M-Sport

Nylige profilbesøk

1262 profilvisninger
  1. Kjenner jeg ikke akkurat blir mindre besatt av å måtte ha en bil med N54en pga denne tråden Rå lyd den fikk!
  2. Runey

    Prosjekt F82 M4

    Aaah strøken update
  3. Ja hakket opp er 125i Men usikker på prisen for strammer alene, da jeg byttet hele pakken.
  4. Anbefales meget, men tror heller jeg ville gått for N20 om det passer seg. Mener kilden til at registeret mitt hoppet, var strammer som blir dårlig over tid! Men bilen er helt nydelig på veien, spesielt nå med KW V3
  5. Føles som at hele bilen puster lettere, kommer merkbart kjappere på peakboost 👌 I tillegg virker det som at forbruket sank med sånn 0.2-0.4l/mil
  6. Vel verdt jobben når jeg hørte resultatet
  7. Bastuck downpipe Enda en update med litt spennende mods Skipper et par steg med demontering av varmeskjold, toppstag og noen andre deksler. Håpte jo på at dette skulle være en kjapt utført jobb, men som vanlig viser det seg at det var hakket mer komplisert Etter en av de mer sketchy metodene jeg har brukt for å jekke opp hele bilen, fikk jeg den opp på alle 4 Dette betydde at jeg fikk de 3-4cm ekstra til å få av midpipen fra katalysatoren, som var tettet med eksospasta. Endte med å måtte bruke et av de mest allsidige verktøyene jeg hadde!!! En hammer.... Men når det først kom av var det relativt kjapt å få av midtavstiveren og resten av anlegget! Kjøpte også noen ny klemmer for å få litt mer press på skjøtene Uuuuhm, liten timeskip her, men plutselig rant det ut kjølevæske over alt Videre med downpipe demontering, trangt as Har ikke akkurat små hender! Men det går seg til Begge lambdaene av og Så var det den ene mutteren som var plassert med så vanskelig tilkomst som mulig, med mindre man har hender som en 12-åring da.... Så kom den delen jeg helst ville unngå! Men endte med å demontere ene hovedkjøleslangen for å få klaringen som kreves for å få opp varmeskjoldet og downpipen. Og det kom jo selvfølgelig kjølevæske ut over alt Og vipps hadde man et stort hull Uuuhm... Få det bort!!!! Aaaah, nå kom det seg!! Nesten skrudd sammen igjen, kjøleslangen plugget rett på igjen og Skrur sammen resten av bilen! But wait... There´s more!!! Kjapp rengjøring og shine av potten Får et lag med MP UNC V3 Ble buffet av men glemte selvfølgelig bilder.... Oooog der var alt skrudd sammen, eller var det.... Uuuhm måtte visst montere deksler og! Endelig i mål Wooho Har ikke laget noen flybys enda men det kommer! Prøver en ny tune som dessverre fjernet burbles, og hadde mindre krefter, så tenkte å vente til de kommer med en oppdatering på den. Har derimot et lite klip fra insta Og det skal sies, du hører den mildt sagt godt nå! PS: Ble dessverre vertical video på den
  8. Ja jøss nå skjer det visst litt igjen her i gården! Ble en mer omfattende prosess med mange grove ord, så blir bare litt teaserbilder i første omgang Startet rolig opp Innså fort at den måtte opp på alle fire.... Og var ikke bare bare å komme til med jekken! FY F******** Alt greit når den først kom seg opp da! Spesielt siden hele eksosen måtte av! Perfekt mulighet til å polere og legge coating på den nå siden den først er ute PS: Downpipen er på plass men bilder og lydklipp kommer når jeg er heeelt ferdig
  9. Har faktisk sett de, virker veldig bra! Har og vurdert Radium sine, som har forskjellige løsninger i forbindelse med AN-koblinger. Problemet med Mishimoto sin universelle er at det er to porter som står med ca 45 grader, noe som gjør tilkoblingen meget vanskelig
  10. Runey

    Min E92 335i DKG

    Mener de brukes for å redusere flex og vriding for at den skal håndtere mer krefter, redusere momentet på lagrene og være mer stabil🤔
  11. Dette blir jo ekstremt bra og gjennomført! Liker egentlig e46 med og uten angel eyes
  12. Planen er nok det, i tillegg har jeg 3mm spacere for å få de mer flush pga camberen Kanskje litt mer bak og så de får en ørliten tuck
  13. Hehe, joda Og det blir raka rør helt til lyddemperen bak