mcbanan

Medlemmer
  • Innholdsteller

    116
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

Om mcbanan

  • Vurdering
    Løytnant

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW 523i
  1. Fin bil til fin pris? Lyst skinn, Navi pro og HiFi https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=99242307
  2. Bruker BMWCCN rabatt til å handle på GS. Grensesnittet på nettsida er vel verdt prisforskjellen i forhold til f.eks koed @Knutmyr du får ringe og purre, det gjekk heilt problemfritt for meg.
  3. Stemmer nok Eg kjøpte Z3 i februar, da var det ikkje mange interesserte og eg pruta ganske bra. Solgte den i slutten av august, da var det mange interesserte og fikk meir enn eg ga for den. Einaste bilen eg har klart det på.
  4. Heilt rett det, bedre lys og lysbilde med Xenon Og gode lys treng ein jo med ein M3 i Norge.
  5. Blir bra! Hvis det er lignande opplegg med bremseskjolda som på E39, kan det være mulighet for å dele dei med avbiter på det tynnaste, og heller lodda dei sammen når dei er på plass. Er jo greit å slippe å ta av bremsane enda ein gang
  6. Stemmer, det gjeld ikkje TU-versjonen Og var vel knapt eit problem i Europa, var vel mest i USA dei sleit med det. Grunna høgt svovel-innhold i bensinen.
  7. Hvis eg hugsar rett så skal den utstikkaren lede ned i den ytre delen av røyret. Så går peilepinnen i midten, sjølvsagt. Er nok ikkje enkelt å stake opp i den ytre delen av røyret. Meiner eg las at folk hadde lagt det i diesel over natta, for å løyse opp i gromset.
  8. Veldig gode og slitesterke motorer Ca. forbruk 0.8-0.9 med manuell kasse, vil tru automat drar litt meir. Typiske feil er veivhusventilasjon, lekkasje frå oljefilterhus, kam/veiv følere og eit kjølesystem ein må passe litt på. Vannpumpe, ekspansjonstank osv.
  9. Om eg forstår deg rett så kjenner du ikkje at luften kjem ut i botn, om du bles inn i den stussen der røyret frå veivhusventilasjonen kobles på? Isofall er røyret tett. Eg blåste gjennom der med munnen mens eg holdt for holet i toppen, og kjente da at det kom luft ut i botn, når eg bytta på min M52TU.
  10. Ingen momskrav Hugsar ikkje kva verdi dei skreiv på pakka, men det var veldig viktig at den var merka med "repair and return".
  11. Var modulen i mitt tilfelle, har ingen lys eller kodar no etter at eg satte i den reparerte modulen. Kan anbefale ModuleMaster dersom det er modulen som er gåen i ditt tilfelle
  12. Då har eg fått modulen tilbake frå reperasjon hjå ModuleMaster. Kosta meg ganske nøyaktig 3500,- med frakt, reperasjon, forsikring på frakt og nye skruer. Tok 3 veker totalt. Returposten, sendt som "international priority", tok 2 dager frå in the middle of nowhere, Idaho til Gardermoen. Deretter er det jo som om ein treff ein vegg. Ytteligare 5 arbeidsdagar før Posten klarar å levere pakka i post i butikk sentralt i Bergen. Dei sluttar aldri å overraska meg negativt. Monterte modulen og sletta alle feilkodar som var lagra etter å ha køyrt utan. Har idag køyrt frå Bergen til sogn, ingen lys eller kodar Så det ser ut til å ha løyst problemet mitt. Fekk med eit skriv frå ModuleMaster der det sto dei hadde reparert noko og forsterka noko anna, og deretter testa at modulen fungerte som den skulle. Så veldig godt nøgd med jobben ModuleMaster gjorde, og at dei har 5 års garanti på reperasjonen
  13. Den var fin! Litt småtteri her og der ser eg, men noko må ein jo ha å gjer
  14. Venstre bak går på speedometeret ja. Skal oppdatere deg her om det løyser problemet Å få den reparert kjem på rundt 3500 med frakt. Får da 5 års garanti, og slepp å kode noko slik ein må med ABS-modul frå ein anna bil.
  15. Eg har samme problemet som deg, berre med sensoren venstre bak. Har sendt ABS modulen til USA for reperasjon, skal hente den på posten imorgon så får sjå om det løyser problemet