Ingstaad

Medlemmer
  • Innholdsteller

    13
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

Om Ingstaad

  • Vurdering
    Korporal
  1. Følger
  2. Ja veit forskjellen på dem, er bare å holde seg unna m50'n da
  3. Hei, tusen takk for svar da må jeg nok prøve å få bygd om 520'n! men hvis motoren er M50, da blir det altås litt mer ledningsfikling? 'Mener motoren jeg fikk tak i var det skjønner du!
  4. Noen her som vet om det er lett og bytte motor i E39 fra 520i til 528? er det bare plug'n play eller er det masse ledningsnett og drit som må kobles om og styres med?
  5. Hei, jeg har en e39 525d 2001 mod med en turbo som synger på absolutt siste verset! Så den nå byttes, og tenkte at når jeg allikevel skulle det så vil jeg ha litt større turbo! Er det noen som har erfaring med å putte inn større turbo og såfall hvem type burde man gå for? Innafor en rimelig pris vell og merke svar mottas med stor takk!
  6. Takk for hjelp! nå skal det bygges! Hvis du går inn på min side så har jeg lagt ut bilde av hvordan den ser ut nå
  7. Hei, opprettet akkurat en lignende tråd pga luftfjøringen på min 2001 525d ikke virker, er det virkelig så enkelt som å bare nappe ut belgene og sette inn noe fjører? er det ikke noe annet som må bygges om eller bytte ut andre deler? jeg er ny på luftfjøring og bmw så jeg trodde jeg måtte bytte hele bakstillingen jeg
  8. Hei Har en E39 525D 2001 (facelift) mod med en luftfjøring som ikke virker... Men jeg vil ikke ha noe luftfjøring så skal bytte bakstilling! har en kamerat som skal vrake sin E39 520I Pre-facelift (mener det er 98 mod) og lurer på om dette er samme bakstilling og om jeg rett og slett bare kan bruke hans uten noen andre deler? og isåfall hvilke deler trenger jeg? Alle svar mottas med stor takk!
  9. Det skal jeg gjøre når jeg kommer så langt
  10. Hei, er ny på detta luftfjøring greine, og luftfjøringen min virker ikke! jeg har sjekket begge bælgene dem er hele, men lampa som indikerer at det er noe feil med luftfjøringen lyser konstant, og bilen er liksom alltid lav i ræva men ikke helt nede, og plutslig dagen etter har den heist seg igjen iløpet av natta og er nesten så høy som den skal være.. men veit liksom ikke helt hvor jeg skal starte å feilsøke siden den virker nå og da, og er liksom litt dyrt og koste på ny kompressor bare for å se om det er den som er gåen. setter pris på om noen har noe forslag til hva jeg kan prøve
  11. Tenkte jeg skulle bygge om min E39 525D 2001 mod fra automat til manuel, og lurte på om jeg trenger hele drivverket nytt som mellomaksel, diff, stikkaksler? Er det noen som vet hva dette kan komme til å koste?
  12. Hei, noen som har en kurrant og brukt chip til E39 525D 2001 som de skal selge billig?
  13. Går ut ifra at denne er solgt nå?