Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

På min brors 08 E60 er der begynt å korridere helt oppe på dørlista. Har snakket med forhandler, å han skulle ordne søknad for oss til BMW, for dette måtte ordnes.

[ Bilde ]

Har også akkurat samme på min 08 mod. Toppen av vinduskarmen...

Gigjerne tilbakemelding på hvordan det gikk med garantien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg byttet bremseskiver og klosser framme på e60'n. Aldri gjort noe sånt før, men gikk ført på andre siden etter at jeg hadde funnet ut hvordan jeg skulle gjøre det :)

Men hos meg var det bare slitasjeføler på venstre side, men det var "koblingsboks" til det på begge sidene. Vil det ikke bli feilmelding hvis ikke den er "plombert" med en motstand elns på andre siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg fortelle dere at det ikke trengs diagnose for å stille tilbake slitasjealarmen på frambremsen selv om du kjører over intervallen, var innom gs ista for å fikse det og han trykte bare på resetknappen i dasjen, måtte vell prøve 4-5 ganger men :) ( vet at det er sånn du gjør det til vanlig, men var noen som mente at man måtte inn til diagnose for å tilbakestille hvis du kjører over intervallet) god morgen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal jeg fortelle dere at det ikke trengs diagnose for å stille tilbake slitasjealarmen på frambremsen selv om du kjører over intervallen, var innom gs ista for å fikse det og han trykte bare på resetknappen i dasjen, måtte vell prøve 4-5 ganger men :) ( vet at det er sånn du gjør det til vanlig, men var noen som mente at man måtte inn til diagnose for å tilbakestille hvis du kjører over intervallet) god morgen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte xenon i tåkelysene idag. Når jeg skrur tåkelysene på blinker de, men vis jeg først setter på parklys også tåkelysene forså og sette på nærlysene vil tåkelysene fungerer normalt. Er dette bare sånn det er eller hva kan evt. være feil? Er et canbus pro kit, får heller ingen feil meldinger i dashen.

Du trenger å montere en spenningsstabilisator eller hva de kaller det som man vanligvis monterer for å bli kvitt feilkoder.

Har vært borti dette en gang tidligere på en e65,

Jeg skal ha dette liggende så du kan slenge over en sms på 95440193 om du er intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sigaretttenner en i min 530d 2004 virker ikke.. har målt ledningene inn til denne med tenning på å er ikke strøm der

noen som vet kor sikringen er?? finner ikke kart over sikringene heller

HJÆLP:)

Sikringsskjema ligger bak verktøy kassen i bagasje lokket. Mener det skal være en sikring som heter smoke ett eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...