Gå til innhold

e34 koker og får ikke varme i varmeaparatet


bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

satt på radiatoren litt sener på kvelden og den lakk. så da heiv jeg ut hele radiatoren og bytta den ut med en 540 radiator jeg hadde liggans, fikk mekke til en ekspansonstank og detta så ut til og virke mye bedre:) fikk ikke testa den så alt for mye men.

tilbake til det varmeaparatet, det blåser ikke varmt når bilen står på tomgang. men så fort jeg gasser litt da blåser det varmt. hva kan dette være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt på radiatoren litt sener på kvelden og den lakk. så da heiv jeg ut hele radiatoren og bytta den ut med en 540 radiator jeg hadde liggans, fikk mekke til en ekspansonstank og detta så ut til og virke mye bedre:) fikk ikke testa den så alt for mye men.

tilbake til det varmeaparatet, det blåser ikke varmt når bilen står på tomgang. men så fort jeg gasser litt da blåser det varmt. hva kan dette være?

Glad jeg kunne hjelpe forresten:)

du har jo alle problema jeg har hatt virker det som x) men så er jo kjølesystemet til bmw litt kjent for å være dårlig , eller ha noen svakheter da :) men når min ikke ga fra seg varme på tomgang så sa de på bmw at motorene til bmw er veldig varsome på hvor mye vann du har på motoren, for hvis du ikke har det så blåser det ikke ordentlig varmt:) så du har nok ikke nok vann i kjølesystemet ditt enda, kjør deg en tur til bilen blir varm, sett apparatet på full varme å luft systemet en gang til, garanterer at du får på mer vann :) veldig viktig at motoren er varm når du lufter :)

Edit: den pumpa du bytta er til varmeapparetet jo, men det er viktig at den funker for den er også med på å sirkulere kjølevæska di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...