Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for trivelige tilbakemeldinger! Jeg har ikke vurdert lamin-x da jeg i utgangspunktet ikke er så tilhenger av det, men jeg ser jo den umiddelbare fordelen med å bevare lyktene. Isåfall tror jeg kanskje det vil være aktuelt med en helt klar film. Ja, det er ikke spesielt mye mer jeg kommer på, men jeg har jo stadig lyst på soft close og automatisk bakluke med litt komponenter fra E65. Ellers ligger det et sportsratt som venter på airbag og jeg vurderer chromegrill, original som sådan naturligvis.  :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tja. Det er da alltids noe å bedrive tiden med, men det meste føler jeg er gjort på denne bilen nå. Jeg har tanker om å bygge om til snap-in adapter Media/Connect til telefonen (med video playback, plugin etc.) og det nye rattet kommer nok på i løpet av helgen om jeg får de siste delene innen den tid. Jeg vurderer samtidig å ettermontere avtagbart hengerfeste, men her er jeg litt usikker. Ellers tenkte jeg å prøve 20" Alpina Classic for å se hvordan dette blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpinahjulene skal jeg ha uavhengig om de skal brukes på E60´en eller ikke. Har en E39 som er under "ombygging" som de eventuelt havner på. Jeg har riktignok et ekstra sett med 9- og 10x20 Style 101 som du kan få kjøpe. Om de skal stå på en E39 må senteret freses opp, men dette er en smal sak og koster minimalt. Jeg skal forsøke å bli flinkere til å ta noen bilder. :)

 

785.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Det er da alltids noe å bedrive tiden med, men det meste føler jeg er gjort på denne bilen nå. Jeg har tanker om å bygge om til snap-in adapter Media/Connect til telefonen (med video playback, plugin etc.) og det nye rattet kommer nok på i løpet av helgen om jeg får de siste delene innen den tid. Jeg vurderer samtidig å ettermontere avtagbart hengerfeste, men her er jeg litt usikker. Ellers tenkte jeg å prøve 20" Alpina Classic for å se hvordan dette blir. :)

 

Da regner jeg med at det rattet kommer på fortere enn fy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpinahjulene skal jeg ha uavhengig om de skal brukes på E60´en eller ikke. Har en E39 som er under "ombygging" som de eventuelt havner på. Jeg har riktignok et ekstra sett med 9- og 10x20 Style 101 som du kan få kjøpe. Om de skal stå på en E39 må senteret freses opp, men dette er en smal sak og koster minimalt. Jeg skal forsøke å bli flinkere til å ta noen bilder. :)

785.jpg

Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da regner jeg med at det rattet kommer på fortere enn fy :P

Den kommer på med en gang! :)

 

Pris?

Tja. Send meg PM.

 

det vil si at det blir like mange nye "mods" på denne som på e60'n? :D

Tja. Skal ihvertfall forsøke. :)

Ny look:

post-38588-0-06496900-1396562871_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...