Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Bra dette, Lasse! :D Blir misunnelig på deg nå, men får bare slå meg til ro med min bil slik den er siden jeg ikke skal ha den så lenge :wink: Spennende å se hva neste oppgradering blir. Eneste som kan bli bedre med det blotte øyet nå må være en liten M-list/spoiler bak og andre interiørlister!

Ville beholdt vinterfelgene du har på E60'en nå. Disse er veldig pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten som ordner seg!

Dette sorte taktrekket da, er det fortsatt mulighet for å få tak i det? :P Kjenner noen som kan være interessert... host kremt hark....

Det er viktig å ordne seg. Jeg kan høre om det fortsatt er tilgjengelig litt senere. Det er vel igrunn kun det som mangler i din bil nå som du har fått inn det røde interiøret. 8)

Meget pent med Alcantara taktrekk. Hever luxusfeelingen betraktelig !:-)

Takk for det. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg at det ville utgjøre så mye av interiøret, men her har jeg virkelig tatt feil. Ulempen nå er jo at man blir enda mer kresen når ny bil skal velges.. :roll:

Fantastisk resultat Lasse :) dette må beskues live! :)
Ser meget pent ut, Lasse. Regner med at det ikke skal være umulig å få tatt en titt på dette en dag? :)

Takk karer. Det må vi da få til! :)

Strøkent med alcantara ass. Kommer det fra en M5 eller? er vel ikke levert på så mange biler det der.

For å gjøre interiøre enda mer classy, så hadde jeg bytta ut de to proppene med sigarett tendere bak. Jeg synes hvertfall det ser bedre ut.

Takk takk Sigurd. Ja, taktrekket kommer fra en M5. Det var vel i utgangspunktet kun M5 og Individual biler som hadde dette som tilvalg. Jeg har vurdert å få vanlige sigarettennere bak der, men i frykt for at eventuelle baksetepassasjerer skal komme borti og vri på dem slik at de er ute av symmetri får meg til å beholde de jeg har.

Stillig, har selv bestilt det på min kommende F10 og satser på at det hever godfølelsen i F10 kupeen ytterligere. :D

Ja det gjorde seg virkelig. Gleder meg masse til å se den nye F10'en din (jeg regner med at vi får høre noe informasjon snart). Godt valg å krysse av for alcantara taktrekk, men minst like viktig i mine øyne er å krysse av for skinntrukket dashbord. DA får du den komplette bilen.. 8)

Nydelig. Flink til å ettermontere mye snadder :)

Det er viktig å ikke ligge på latsiden. Har forhåpentligvis noe mer snadder som finner plass etterhvert også. :)

Bra dette, Lasse! :D Blir misunnelig på deg nå, men får bare slå meg til ro med min bil slik den er siden jeg ikke skal ha den så lenge :wink: Spennende å se hva neste oppgradering blir. Eneste som kan bli bedre med det blotte øyet nå må være en liten M-list/spoiler bak og andre interiørlister!

Ville beholdt vinterfelgene du har på E60'en nå. Disse er veldig pene.

Det var hyggelig å høre Raymond. Bilen din er jo bra slik den er og hvertfall når du går med planer om å bytte den ut om kort tid. Andre interiørlister skal jeg få på plass om ikke så lenge, men jeg er litt usikker på om jeg skal gå for sort pianolakk eller børstet aluminium. Jeg greier ikke helt å bli enig med meg selv om jeg skal ha spoiler eller ikke.. :?

Det blir nok til at jeg prøver å legge om så får vi se hvordan det blir seendes ut.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøkent med alcantara ass. Kommer det fra en M5 eller? er vel ikke levert på så mange biler det der.

For å gjøre interiøre enda mer classy, så hadde jeg bytta ut de to proppene med sigarett tendere bak. Jeg synes hvertfall det ser bedre ut.

Takk takk Sigurd. Ja, taktrekket kommer fra en M5. Det var vel i utgangspunktet kun M5 og Individual biler som hadde dette som tilvalg. Jeg har vurdert å få vanlige sigarettennere bak der, men i frykt for at eventuelle baksetepassasjerer skal komme borti og vri på dem slik at de er ute av symmetri får meg til å beholde de jeg har.

HAHA :lol: Godt det er flere enn meg som kan bli gal av sånne smådetaljer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et pågangsmot Lasse, kjempemorsomt å se :D Bilen er blitt svært lekker... ;)

Vet du om det er mye ekstra arbeid å ettermontere ConnectedDrive og BMW Apps i F10/F11? Har Navi Professional og Bluetooth i min, men kunne gjerne tenkt meg internett også.. ;)

Har du/dere på jobben noen erfaring med oppgradering av stereo i F11? Har bare den minste høytalerpakken... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig bra Lasse;-)

Takk for det Joar !

Tøft. :)

...men tror du det blir brukt? :D

Det var en artig sak og hvertfall når ConnectedDrive/BMW Apps var såpass enkelt når man først gjorde dette så var det ikke noe å lure på. Om det blir brukt flittig vil nok tiden vise, men det er jo begrenset hvor kjapt og effektivt det vil være å surfe rundt med en knott. De integrerte funksjonene for øvrig syntes jeg fungerer fint med bilens system. Kjapt og enkelt. Kjør på... :D

For et pågangsmot Lasse, kjempemorsomt å se :D Bilen er blitt svært lekker... ;)

Vet du om det er mye ekstra arbeid å ettermontere ConnectedDrive og BMW Apps i F10/F11? Har Navi Professional og Bluetooth i min, men kunne gjerne tenkt meg internett også.. ;)

Har du/dere på jobben noen erfaring med oppgradering av stereo i F11? Har bare den minste høytalerpakken... :(

Det var hyggelig å høre Cato. Jeg vil ikke tro det skal være vanskelig å få til dette på din bil. Antakeligvis er det bare koding og litt annet småtteri som skal til for å få dette til å fungere. Jeg har ikke vært borti lydoppgradering på disse bilene, men jeg har en person du kan ta kontakt med. Se PM. :)

Stilig. Bruker du bilens innebygde SIM, eller via blåtann og mobiltelefonen?

Det går via bluethoot/kabel/docking. Det er telefonen som har masteruniten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...