Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for flott arbeid Theo! Her er imdlertid noen halvdårlige mobilbilder av resultatet. Deilig med knirkefrie innstegslister.. 8)

Så begynner omsider arbeidet med å pønske ut hva mer man kan bedrive tiden med.. :roll:

vdaqeqp7bm54my3379yi.jpg

qlk88peslyss9rutescq.jpg

s1ivyydwgkjt0npnf38y.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tøft det! Hva med litt trimming hos ESS og kvadruppel eksos som neste fritidssyssel? Har også sansen for den lille M-sport "spoileren" på bakluka. Og kanskje andre interiørlister, selv om det ser overraskende bra ut med tre i din bil :)

Tenkte også på en ting: Kunne kanskje vært penere med "speilfoten" (den som holder speilene på plass) i høyglans shadowline istedenfor i bilens farge, så det matcher listene? Er vel sånn på F10 om jeg ikke husker feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lekkert Lasse! :)

Takk for det, Andrè. :)

Ble tøft det! Hva med litt trimming hos ESS og kvadruppel eksos som neste fritidssyssel? Har også sansen for den lille M-sport "spoileren" på bakluka. Og kanskje andre interiørlister, selv om det ser overraskende bra ut med tre i din bil :)

Tenkte også på en ting: Kunne kanskje vært penere med "speilfoten" (den som holder speilene på plass) i høyglans shadowline istedenfor i bilens farge, så det matcher listene? Er vel sånn på F10 om jeg ikke husker feil :)

Jeg har fundert veldig på ESS, men kommer stadig med både fordeler og ulemper som gjør at jeg aldri får bestemt meg. Jeg har hatt M-spoileren i tankene, men jeg er litt usikker her også. Totalt sett føler jeg at bakpartiet er veldig rent slik det er i dag. Når det gjelder speilfoten har dette vært til vurdering, men jeg så en sølvgrå E61 med dette og slo det ifra meg. På awt sin som er rød (mørk i fargen) passer det imidlertid som hånd i hanske. :)

Meget classy Lasse. Neste du skal gjøre er vel å sticker-bombe taket?

Takk for det, Sigurd. Neste prosjekt blir nok sticker-bomb og rustet panser. Den ender på sikt opp som "slammed/rat". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lest igjennom hele tråden din, flott bil og masse gøyt du har fått til med bilen :)

Som andre har spurt om, er det bare og kjøpe deksel m sportknappen til kassen og koble dette til?

Eller er det andre deler man trenger i tillegg + event koding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flott arbeid Theo!

Bare hyggelig det Lasse! :)

:)

Du kommer meg i forkjøpet :\

Kjøpte disse i GÅR! Men det blei utrolig pent!

I thought I was the only one (read with indian accent)

\:D/ . Jeg gleder meg til å se hvordan disse listene blir på en hvit bil.

Har nå lest igjennom hele tråden din, flott bil og masse gøyt du har fått til med bilen :)

Som andre har spurt om, er det bare og kjøpe deksel m sportknappen til kassen og koble dette til?

Eller er det andre deler man trenger i tillegg + event koding?

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det kreves ikke koding, men det må lages et ledningsnett. Jeg laget ledningsnett med en adapterkablel i tillegg for å ikke klippe i bilens originale nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...