Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?


downshift
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en E36 Coupé i dag! Henta bilen i Trøndelag og kjørte den ned til Østfold samma dag. Får se hva det blir gjort med denne da ;)

Fakta om bil:

E36

318is

1992 mod.

Coupé

Granitsilber metallic (237)

195.000km

importert 00'

Modifikasjoner

Original M-tech pakke

Vmaxx Sport Coilovers

Simons effektanlegg

Facelift sort grill

LaminX lys sotefilm

Før og etter bilder:

Før:

33110nb.jpg

2556su1.jpg

Etter:

hx5cab.jpg

x4j4ox.jpg

i4n807.jpg

ab07kj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenkte jeg skulle legge inn litt penger i den. Føler at bilen ikke trenger så veldig mye for å bli slik jeg vil ha den. Tenker jeg skal ordne M3 fangere, senkesett og muligens få tak i noen brukte skinnseter.

Tar gjerne imot tips og råd angående styling! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Jenssen. Men skal beholde felgene, da de er jeg rimelig fornøyd med. Tenkte jeg skulle ordne med Scorpion effektanlegg. Lurer bare på om jeg skal ha med bøyde enderør eller rette. Hva tror dere?

Holder du til i fredrikstad Jenssen? Gjør det sjølv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RETTE!!! :D Ser mye finere ut ;)

Fin bil da, blir bra med senk og M3 fanger :D Gjør mye med bilen bare det, men 40/30 er ikke litt lite da? :P Har 60/40 på min, og syns den ennå er for høy foran.. Hva med andre baklys? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... 5d30842a74 Disse ville vært mye finere på bilen din, syns jeg :)

Anbefaler deg og kjøpe Scorpion via ebay.co.uk, fikk en pris på 2800,- inkl frakt til Norge for effektanlegget, mye billigere enn koed.no, er jo livstidsgaranti på Scorpion og.

(Scorpion effektanlegg)

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-316-318-E ... 6569wt_905

Lykke til med bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg at rette rør ser bedre ut. Når jeg kjøpte bilen fikk jeg med Supersport 60/40 senkesett. Han jeg kjøpte bilen av fortalte at disse subbet litt borti hjulbuene foran. Har jo 18'' hjul foran. Vil ikke være uheldig å kjøre på en hump å så ødelegge hjulbuene. Vet ikke helt jeg, hva tror dere?

Andre baklys har jeg tenkt på også, syns de jeg har ikke er så veldig pene. De du linket til var meget tøffe. Tror de passer veldig godt til fargen på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp til deg hva du vil ha av senk ;) Tror det skal mye til for å ødelegge hjulbuene av litt subbing, ja baklysene er fine, vurderer dem faktisk selv, fargen min ligner jo pittelitt på din så :P Hva med svarte nyrer da? Monterte det på min, ble veldig tøft faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal prøve å montere senkesettet jeg fikk med bilen. 60/40 kommer til å se megabra ut på denne bilen. Litt usikker på om jeg skal ha svarte nyrer på denne bilen. Sølvfargen passer godt med de orginale nyrene. Får se :)

Oppdaterte førstepost med flere bilder og litt mer utfyllende tekst. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg må få ordna meg et skilter på bilen, dette er bestilt og venter å få disse førstkommende tirsdag. Driver også å prøver å finne ut hvilken CD-spiller jeg skal ha i bilen. Står igjen med at det enten blir Alpine eller Pioneer. Har litt lyst på Alpine merker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en dag i dag! Etter jobb merket jeg at bilen dro veldig mot høyre, så stoppet på en bensinstasjon for å sjekke lufttrykke i dekka. Høyre framhjul var nesten helt flatt (10 psi). Måtte da bytte dekket. Satt på vinterdekk foran nå. Levert dekk inn til en kompis som driver dekkfirma. :)

Bilstereo kom også i dag, selvfølgelig hadde jeg ikke riktig overgang da kontakten som sto i bilen var orginal, fikk tak i overgang, så nå er det lyd i bilen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...