Gå til innhold

Leveringstid fra Schmiedmann


Bimmerfører
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har handlet der en gang. Pga lite opperativt system (som jeg vil kalle det), så gikk det 2-3mnd før jeg fikk varen. Da jeg trykte kjøp på hjemmesiden, sto det at de hadde varen på lager i Danmark. Det hadde de da altså ikke.

Ringte flere ganger uten å få kontakt, men til slutt fikk jeg snakket med en av de. Han skulle sjekke ut. Gangen etterpå så møtte jeg han jeg snakket med som skulle sjekke det ut, men han satte meg over til en annen da jeg sa hva det gjeldte.

Kan hende dette var et engangstilfelle, men min ærfaring har i ikke vært positiv alle fall.

EDIT: Fikk heller ingen ordrebekreftelse, den måtte jeg spørre etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg trykte kjøp på hjemmesiden, sto det at de hadde varen på lager i Danmark.

De gangene jeg har handlet fra Koed og GS kommer jo varene i løpet av 2-3dager, og har jeg forstått det riktig har vel Koed gså lageret sitt i danmark på lik line som Schiedmann.

Får bare avvente en dag eller to til før jeg purrer, men kan se ut som at GS og Koed vant på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, det gjorde det til meg også..

Jepp, GS sender raskt. Jeg har som regel delene dagen etter, eller to dager etter.

Koed fikk min storbestilling nå sist. Men der fikk jeg beskjed før jeg kjøpte at det ville bli litt leveringstid pga en vare de måtte bestille fra Tyskland. Men det er greit så lenge de sier i fra.! Mulig koed og Schmiedmann har lager på lik linje ja, det vet jeg ikke.

Får håpe det ordner seg for deg i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine erfaringer derfra har vell heller vært dårlige. De svarer ikke på mail, sier de skal ringe opp. Men hører ingenting.

Koed derimot er BMWSpesialisten nr 1, og det de ikke har på nettsidene. Fikser Geir-Ove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte i dag en purring til de på min ordre, og jammen fikk jeg ikke svar gitt.

.....................

Hei

Vi har undersøkt saken din i dag, og det viser seg at posten har rotet bort pakken til deg. Dette innebærer at vi må bestille opp alt på nytt fra BMW. Beklager dette dette, men i og med at det var bare små ting så bel det sendt som brev, og vi får derfor ikke opp noen form for sporing på forsendelsen

..................................

Bestilte 97stk forskjellige klips og skruer med en totalvekt på 0.123kg, og betalte 135kr i frakt for dette, da er portoen dyr for en liten konvolutt som ikke lar seg spore.

En annen ting jeg også bet meg merke i på svaret deres var at de måtte bestille alt fra BMW igjen.

Men når jeg sjekker alle de forskjellige 13 varenummere på orderen så har de masser av disse vare på deres hovedlager i danmark.

Blir ikke imponert av slikt, og jeg har en sterk misstanke om at dette kommer til å bli siste gang jeg legger inn noen ordre hos de, hvis de ikke løser dette på en kundevennlig og god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får vi ikke kalle folk og forhandlere for ditt og datt, ikke det som var meningen med tråden her.

Har nå fått en ny mail i fra de hvor de skriver at hvis deres varebeholdning på hovedlager stemmer så skulle jeg visst ha delene i løpet av denne uken, så da venter jeg i spenning.

Klips og skruer for man aldri nok av så jeg har nå lagt inn en lignende ordre hos en annen levrandør bare for å se hvem som kan levere på en rask og betryggende måte her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen småting fra Schmiedmann, delene var på lager i Danmark. Pakken kom vel mellom en til to uker etter bestillingen, så enn så lenge har ikke jeg opplevd noe negativt på den fronten. Har lagret meg en kjøpeliste med litt servicedeler som skal bestilles når lønningen kommer. Får se hvor lang tid det tar da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..........................................

...................

Klips og skruer for man aldri nok av så jeg har nå lagt inn en lignende ordre hos en annen levrandør bare for å se hvem som kan levere på en rask og betryggende måte her.

I dag fikk jeg en pakke i posten med delene jeg har bestilt, og dette var IKKE fra Schmiedmann.....

Er litt rart at andre utelandske forsendelser går fort mens schmiedmann sine tar lenger tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart. Jeg har handlet mye hos schmiedmann tidligere og det var aldri noe problem. Men når jeg handlet større, og dyrere ting spurte jeg om å få det i oppkrav selv om de da ikke hadde det på nettbutikken sin lengre. Er verd de 100kr ekstra hvis det skulle bli noe tull. ;) Jeg opplevde faktisk mer tull med koed, selv om det bare var et engangstilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...