Gå til innhold

Martsimo's E60 520 Nye Bilder 02.06.12


 Share

Anbefalte innlegg

Da var det endelig komt bil med riktig emblem ute i tunet igjen og dermed er jeg også tilbake på bimmers.no etter en alt for lang pause med div andre merker..:)

Denne gangen ble det en bil med ett heller beskjedent motorvalg: 2003 mod E60 520 med 150 000km på telleren.

Bilen bærer preg av å ha blitt "skrudd på" slik at det vil i første omgang bli gjort reperasjoner/utbedringer før større jobber skal påbegynnes..

Bilen har nylig gått over i sommermodus og har nå fått montert Beyern Rapp 20" (Bak 285/25/20, fr 245/35/20). Ett felgsett jeg mener kler bilen godt selv om enkelte mener at kantfelger er "ut"..

Bilen er pr i dag senket med TA Technixs Coilover sett, men nytt Supersport Black Evolution Coilover sett er på vei i posten fra Parts and Retards.

Ny M-Front fra GS er underveis da den som står på i dag er noen sprekker i nederst.

KN filter (til original luftfilter boks) underveis

Dension Gateway 500 ipod Dice monteres denne uken (inkl BT)

Ellers så er det ikke gjort så mye mer med bilen enn at det er:

Xenon i hovedlykter og tåke/grøftelys

Facelift baklykter (LED)

Sorte nyrer

Led interiør lamper/under dører og skilt lys.. (Dette er gjort av tidligere eier og jeg er noe usikker på om dette skal beholdes)

Videre er det ikke så mye fremtidsplaner utenom lettere oppgraderinger (M-Sport int/ekst)

wsmjno0lwhw6zzztyp6f.jpg

2fncsav2h1hqi5yns08s.jpg

re7wwa9uwh3y2x2oke5q.jpg

v5hfh7jgx4b6afarmift.jpg

oy3z917d05xrmoz3j1z6.jpg

i77a1pkt51jnyxhyqul2.jpg

4llinxd0j74xsvo19gkw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Det gjenstår som nevnt noe småtteri før jeg kan begynne å "forme" bilen slik jeg vil ha den.. Men planene er helt klart M-Sport etterhvert, inkludert speil som jeg ser ble nevnt her..:)

Kommer litt bilder i slutten av uken når jeg har fått montert Dension Gateway 500 iPod Dice til original stereo.. Høyttalerpakke skal oppgraderes og sub/forsterker monteres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovet oppdatering med bilder etter montering av iPod Dice.. Men Dension Gateway 500 lot vente på seg.. Tydeligvis leveringsproblemer..

Sub og forsterker montert, men ikke fått skiftet originalhøyttalerene enda..

Ellers så er ny LED pærer bestilt fra autolights.no til angel eyes og ny M-Front er til lakkering.. Skal bli noen bilder så snart delene er på plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Ukraina på jobb for tiden, så blir dårlig med arbeid på bilen..

Men litt nett shopping er det jo alltid muligheter for, så da jeg kom over disse på finn.no slo jeg til..

tdpo3v5xzodddy32npts.jpg

Skal ha bilen inn på lakkverksted når jeg kommer hjem da høyre hjulbue har noen blører etter at dekk har tatt litt for hardt oppi grunnet defekte dempere.. Da skal også sideskjørtene på lakkering.. Samtidig skal også ny front monteres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Om ikke mye så er det skjedd litt.. Mye utenlandsopphold for tiden som har stoppet fremgangen..

Det som er gjort den siste tiden:

Supersport Black Evolution Coilovers fra Parts and Retards montert..

Ny M front ferdig lakkert

Nye M sideskjørt ferdig lakkert

Stereo montert

Bassport i midtarmlene (skal sette inn skipose, så brukte muligheten til å teste litt)

Bestilt:

Original rullegardin fra GS

Nye matter fra GS

LaminX fra GS til frontlykter

Blaupunkt plug and play forsterker fra bilradiospesialisten..:)

Har lagt iPod Dice planene på hylla midlertidig da Dynavin har annonsert at de skal komme med spiller for E60 i løpet av mai.. Dyn-E60

ncu5h875m3j76zwpna3c.jpg

6r35ihg9l3d75on4daxq.jpg

22ckrhlfq6g17uccfw1u.jpg

xkvdoy8br3fw7149smyk.jpg

swazxe3y5ofoizx5l56q.jpg

vysp07flpacmjhxv60rj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...