Gå til innhold

E34 525iA M-tech estorilblau


raynik
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte høsten 2012 en meget pen 1990 525 med orginal M-tech i utstyrslisten.

Bilen er gjort mye med, og karosseriet er meget pent, og er lakket i estorilblau med grått felt nede.

Planen er å holde bilen i bra stand, samt oppgradere litt etterhvert.

PS. Bilen blir ikke brukt som bruksbil eller vinterbil, vinterdekk var mest for å frakte bilen nordover.



Bilen er meget bra for rust, har vasket av bilen under, og den ser meget pen ut.skal legge på ny undersrellsmasse, slik at den orginale rødfargen under og i hjulhusene forsvinner.

19" sommerfelger og 18" gs raptor vinterfelger med hakapelitta piggfritt...


Litt bilder, en del gamle bilder fra forrige eier, samt noen bilder fra mitt eie... Noen dårlige mobilbilder, skal få tatt bedre bilder til våren.

3pvfkm665dejb387umuj.jpeg

66lgoy1pzr6o64050lt7.jpeg

z23hseewf9s8a93fgzl1.jpg

d33ft5zc52w8kuucga4a.jpg

v2bsnwifs6ufvw3mp1l1.jpg

xwgd5bzq1giq63s9h1d6.jpg

kqur5lf4v052g9gprnr2.jpg

yt5f9a9cqdgx5c9dlzit.jpg

gqpuayps58hj6s4caa6r.jpeg

2gjlul4ev7qzv9aw832n.jpeg

rspk0qhiacav6m0qpmr7.jpg


m8ll2f5nx1v87xvql5rn.jpg


bago050xj16auzhshrld.jpg

3ndb5thuxwd4ryl76v1f.jpg

x78jk7hjh1hdq1k2xwf7.jpg
Bilde med baklukespoiler, litt usikker selv hva jeg synes om dette... Hva med en M3 carbonflipp på denne?

1qlqvhzujbbbbv0s4me5.jpg

tuvvb0konoqap35huqtf.jpg

vps196727xhpbldpa9vu.jpg

nof67ebsx1em51yk2k7w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker, er veldig fornøyd med bilen og fargen. Personlig så liker jeg m20 og automat, m50 finnes i haugevis, gjerne herpet og ihjelskrudd... bilen er veldig pen i sin helhet og motor fungerer utmerket. Har litt kjærlighet til m20 motorer i god stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, denne var pen! Også lyden i m20 da.. Nam. Var det denne som gikk i Lillehammer før? Har isåfall sikla på den de få gangene den ble cruiset med :)

Stemmer nok det ja.. digger m20 lyden selv, litt av grunnen til jeg kjøpte. Pen lyd i motor og eksos, veldig fin gange på motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt, da så jeg på at denne ble pusset opp totalt på Lillehammer Karosseri og Lakk AS. Jobbet i samme kjeden selv så var ofte innom. Virkelig gjennomført i topp stand denne da, fra takluke til dekk (topp til tå) :)

Kan nok stemme det, bilen har vært gjennom en nok så omfattende restaurering av karosseri. Meget bra jobb som er utført.

Har bilder fra prosessen, ble byttet en del karosseri deler bak etter en skade. Er lagt ned veldig med arbeide for å få ting perfekt, er ingen hurtig løsninger som er tatt her. Dette er grunnlaget for at jeg kjøpte bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i og det kan jeg bekrefte, hehe. Husker ikke nøyaktig hva som ble gjort, men husker jeg var mektig imponert over det da jeg var innom der. Gratuerer ihvertfall med en av landets desidert peneste E34'er, denne er helt perfekt i mine øyne. Den eneste som kan måle seg med denne er den lilla M5'en inne her med Shcmidt felger, som jeg ikke husker hvem som har kjøpt igjen. Men så er det jo sjarmen med M20 da, dette er jo den ultimate sommer-"hverdags"-bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var ryddig! Første gang jeg ser den fargen på E34, og den kledde bilen godt.

Eneste jeg vil sette fingen på er at felgene ikke passer til bilen. De er for moderne og for store.

18" kantfelger hadde blitt perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var ryddig! Første gang jeg ser den fargen på E34, og den kledde bilen godt.

Eneste jeg vil sette fingen på er at felgene ikke passer til bilen. De er for moderne og for store.

18" kantfelger hadde blitt perfekt :)

E34 i Estorilblau er nok ikke hverdagskost nei... kler bilen veldig godt.

Ang felgvalg så kommer det nok nye 18" kantfelger iløpet av kort tid. Men synes bilen kler felgene bedre i virkeligheten enn på bildene, ble positivt overasket selv..

Så om noen der ute har ett strøøøøkent sett med 18" kantfelger di vil bytte mot 19" så gjerne si fra.. Betaler gjerne litt mellom på fine felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...