Gå til innhold

schmiedmann...


pj0tr
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har min e30 stått en ekstra måned på bukk pga leveringstidene til schmiedmann.. begynner å bli litt oppgitt.. har fått en ordre bekreftelse hos dem.. men ingen ting utover det.

så jeg sendte en mail å klaget på kundeservicen. fikk en mail tilbake som beklaget på at jeg ikke hadde fått svar tidligere, at dette var en svikt i kundebehandlingen deres og at jeg skulle bli kontaktet av de neste dag av en annen selger.. det skjedde ikke.

så lurer på om det er noen andre som har hatt samme problemet.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har min e30 stått en ekstra måned på bukk pga leveringstidene til schmiedmann.. begynner å bli litt oppgitt.. har fått en ordre bekreftelse hos dem.. men ingen ting utover det.

så jeg sendte en mail å klaget på kundeservicen. fikk en mail tilbake som beklaget på at jeg ikke hadde fått svar tidligere, at dette var en svikt i kundebehandlingen deres og at jeg skulle bli kontaktet av de neste dag av en annen selger.. det skjedde ikke.

så lurer på om det er noen andre som har hatt samme problemet.. ?

Det er jo ikke ukjent at Schmiedmann er treig på leveranse og dårlig på kundeservice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS kan vi også ta med her ja, sendte dem mail forrige uke, ikke noe svar, fikk svar nesten en uke etterpå hvor jeg liksom skulle få en link til det jeg spurte om, noe jeg ikke fikk, så sendte dem en ny mail nå for 4 dager siden, men ingen svar, fy søren så dårlig kundeservice, samme når jeg ringer dem kommer aldri i gjennom på tlf noe som er jævlig irriterende når du prøver i flere dager og ringe men ikke får svar...

Jeg har også dårlig erfaring med schmiedmann, bestilte noe til e36'n husker ikke i farta hva det var, men tok vel ca 3 uker før jeg fikk varen, skyldte på at det var så mye og gjøre bla bla bla, sendte mail men ingen svar og få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte tåkelys fra Schmiedmann en gang, tok så lang tid at jeg ble nysgjerrig på hva det kunne være når pakken endelig kom. Har bestilt mye fra GS og har ingenting å utsette på leveringstid på dem i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er veldig fornøyd med Gs. Handler veldig mye igjennom dei!

Eg har en eg har handlet alt igjennom der, å får svar på epost innen 2-3 timer. Opplevde noe tidligere at dei sko komme med tilbake melding på pris når dei hadde fått svar fra tyskland, men da fikk eg aldri noe tilbakemelding. Men ellers er eg veldig fornøyd, får varene eg bestiller på 2-3 dager noe som er et stort + for meg..

Schmiedmann har eg faktisk aldri handlet igjennom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har aldri handlet varer hos GS via nettet, dem har heldigvis butikk her i Oslo med god service. Kjøpt mye der, veldig fornøyd! :)

Når det gjelder Koed er jeg veldig fornøyd! Gode priser, og har heldigvis fått alle varene i god tid. Bestilte nylig k&n rensekitt og blinklys glass. Fikk varene i løpet av uken ;).

Aldri prøvd Schmiedmann før, usikker om jeg kommer til å kjøpe noe der etter å ha sett denne tråden:P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanden... Skulle akkurat til å bestille stort sett alle slitedeler til E60'en innpå Schmiedmann, ettersom prisene var så hyggelige..

Koed har jo nesten ingenting til E60, og som flere nevner her; GS er dyrere enn BMW-forhandlerene på det meste.

Finnes det alternativer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...