Gå til innhold

Montere dynavin spiller i bil med manuel ac E46


Anbefalte innlegg

Ja det er ikke noe stress. Bare sørg for å kjøp noen plast verktøy så du får av listene uten å skade de så er det bare å lirke spilleren på plass. Mulig du må skru ut den ramma som sitter der fra før bare.
Blir ganske trangt med alle kablene så bruk litt tid på å få det inn.

Klima panelet kan man kjøpe ny ramme til så den kan festes der den er nå men jeg fikk feil eller bestilte feil så jeg gjore det veldig lett å tok limpistol å la en litt tykk stripe med lim, venta til den tørka også dytta den på plass. Da blir det som en slags anti skli list så den blir på plass.

Ser det jo ikke så jeg gadd ikke bry meg om å bestille den ramma når det så så greit ut. Ingen har sett noe enda så :D

så kjøpte jeg med aux kit så du kan borre hull som jeg har gjort i midten ellers så kan du strekke den ut av sigarett luka der jeg har usb'n.

 

Se på disse
http://youtu.be/h9Eg7ZXez0c?list=PLg28Uxu0l115Nf5uJHzuy0nklj1jdTdrX

 

http://youtu.be/mJkfdqSP1OA?list=PLg28Uxu0l115Nf5uJHzuy0nklj1jdTdrX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det. har ikke sett så mye på den. Når jeg skulle kjøpte tenkte jeg litt over hva jeg skulle bruke den til osv å kom fram til at jeg trenger ikke alle de div appsa osv.
man kan innstalere eget navi program på den her hvis man vil å for musikk så bruker jeg spotify på tlf å tar det via AUX eller BT.
Dvd skal man egentlig ikke få lov til å bruke mens man kjører men kobla den kabelen som skal i brekket rett i spilleren igjen så det funker men bruker det aaaaldri.
CD spiller er det der men den har jeg ikke brukt en eneste gang pga spotify :P
Flere kjekke ting man kan få til også men det er vel for det meste det jeg bruker den til så android versjon gadd jeg ikke når jeg gikk for noe som skulle se orginalt ut å være enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...