Gå til innhold

Kassesalg E36 deler (Auksjon)


Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

Selger unna det siste jeg har igjen av E36 deler grunnet overgang til japse 4x4. 

Her er det litt forskjellig krimskrams og jeg ønsker i utgangspunktet å selge alt i en pakke. 

Trenger du noe men ikke alt kan du kjøpe kassa, bruke det du trenger og selge resten, gi det til svogeren din eller donere det til en god sak :P

Innhold: 

TA-technix coilovers (foran), originale fjærer foran til rekkefirer, hvite frontblinkere (sedan/touring/compact), mørk venstre frontblink (sedan/touring/compact), oransje sideblink (prefacelift), mørke sideblink (prefacelift), original høyre tåkelys med festebrakett, pedalgummi, girkule, oljefilter (m43), 2 festeklips til vindusheis, 1 pakning til fjærbeinslager bak, veivhusventilasjonsslange (tror jeg. Den som ligger på gitteret), gitter til kopi M3 frontfanger (tror den passer original fanger, men garanterer ingenting). 

Slenger også med 2 startere i uviss stand. Om de ikke funker kan kanskje en nevenyttig garasjemekker bruke noen deler fra dem. Jeg trenger dem i hvertfall ikke. 

 

Minstepris er kr 500,- og budrunden går frem til lørdag 29/11 kl. 22.00

 

Edit: Glemte bilde.

post-46556-0-09342500-1416695247_thumb.j

Endret av Rabies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...