Gå til innhold

E36 M3 3.2 210 diff med innmat som passer bl.a E34, E28 og E32.


Eirik Viste
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en E36 M3 3.2 diff for salg fra en kollisjonsskadet bakstilling. Jeg bruker selv rammen fra denne bakstillingen på en 3.0 M3 bakstilling sammen med en annen 3.2 diff.

 

Får du tak i en ramme fra 3.2 M3 kan denne diffen brukes på en 3 liter M3 bakstilling.

 

Utvekslingen er 3.23 og kjennes ut til å være tight og fin.

 

Hvis en har peiling så kan innmaten i denne diffen byttes over i andre differ med 210 hus. Blant annet fra e28, E34 og E32.

 

Jeg har en tilsvarende ferdig ombygd innmat i en E34 diff. Den skal brukes i en E34 540 med manuell 6 trinns kasse. Denne diffen vil passe veldig bra i en 540 med aut.kasse, siden utvekslingen i denne kassen er "tregere" enn en manuell kasse.

 

Den spesielle 1995 modellen av E34 M5 med 6 trinns kasse bruker 3.23 utveksling i diffen. Sikkert akkurat samme innmat som M3 3.2. Utvekslingen i kassen er lik som E34 540 og E39 M5.

 

Diffen har overflaterust på huset. Selges for 4.000 kr + frakt. For tung for Posten med ca 45 kg. Må derfor sendes med spedisjon.Eller med buss strekningen Stavanger - Bergen eller Stavanger- Kristiansand. Innmaten kan kanskje demonteres for å komme under 35 kg's grensen hvis du ikke trenger huset.

 

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...