Gå til innhold

e28 1986 525i banebil/herjebil/is-vinterbil ?


stig.
 Share

Anbefalte innlegg

post-70576-0-99433500-1425898923_thumb.j

 

post-70576-0-14996700-1425898936_thumb.j

 

post-70576-0-30973400-1425898951_thumb.j

 

Har et stygg ekkel herpa motbydelig e28 525i stående, bilen mangler motor og gear og mellomaksel, samt støtfanger forran og ei lykt, samt det meste av interiør, men forstilling og bakstilling er i fin stand, bremser osv funker.

 

masse rust og ta tak i om man vil, men om man bare skal "bråbygge" seg en lekebil så er det ikke mye lapping du må ta, er vel kanaler som er det egentlige temaet her. evnt et dempertårn forran,bakstillingfester bak ser faktisk bra ut legger ut et par bilder, om noen vil ha flere så send meg en pm med tlf nr.

 

 

å jeg kan ikke understreke dette nok, bilen ser ut som et bomba horehus uten sidestykke, du finner ikke en kvadrat centimeter som kan betraktes som pen på denne bilen. derav pris, pris er egentlig vrakpant + de dela som er ålreite på den, deriblandt skivebrems bakstilling og ålreit forstilling med servosnekke og pumpe. denna bilen har så mye skrammer og feil og mangler så jeg hadde dødd av alderdom før jeg hadde rukket og skrive ned alt.   men fult mulig å lage noe artig leketøy ut av den fordet.

 

følger med et stykk bøttestol , og noe som ser ut som et baksete der det ligger inni bilen, dashbord sitter der, og div dørtekk er der.  bilen befinner seg i Akershus ved Jessheim., blir mest trolig solgt med 3 stk 15"bbs hjul med vertfall et katastrofalt dårlig dekk, og et 14" kork felg,

 

setter prisen til 7500

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...