Gå til innhold

Bytte knirkerforinger selv? Leier ut spesialverktøy :)


scoot
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Siden jeg i løpet av våren må få byttet knirkeforingene på min E60 kjøpte jeg like greit ett ordentlig verktøysett. Har byttet slike foringer selv med hjemmelagde løsninger som ... vel du ender opp med å banne _mye_ før du har fått bytta den hersens foringa. Med dette kitet derimot går det langt enklere og jobben er unnagjort ganske kjapt. Sist jeg byttet med ett lignende verktøy brukte jeg snaue timen per side på min gamle E39 :)

 

post-52900-0-47236300-1426952754_thumb.j

post-52900-0-13787700-1426952768_thumb.j

 

Slik ser settet ut, for referanse er det en foring for 5 og 7 serie på bildet. Det følger derimot med to mindre kopper også, så jeg lurer på om ikke det fungerer også på 1 og 3 serie. Men det kan jeg ikke garantere.

Dette verktøyet er ikke noe jeg bruker veldig ofte selv, og bytte av disse foringene koster gjerne litt kroner skal du ha ett verksted til å gjøre det.

 

Derfor, ønsker du å gjøre det selv. Lei det av meg for 100kr. 

Frakt kommer selvfølelig i tillegg, jeg kommer også til å kreve forskuddsbetaling m/depositum. 

Skulle det være noen tvil om jeg er til å stole på eller ikke referer jeg til "Seriøse kjøpere/selgere - tråden" hvor jeg har utelukkende positive tilbakemeldinger fra tidligere kjøp/salg på forumet.

 

Magnus

Trondheim 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hei der har du rette mann æ har leita etter .

har vært borti det verktøye før å det gjore jo jobben ganske enkel.

 

æ har e91 som knirka så e på tide med skiftning  av knirkeforinga

 

ka nokka sånt verktøy kosta nytt??

 

sende du til Bodø mot depostium

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...